Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö jotain miestä joka on oikeasti onnistunut parantamaan ulkonäköänsä ei komea -> komea?

Vierailija
30.10.2019 |

Ja miten hän sen teki? Punttis, leukaimplantti tms?

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä havainnoillistava esimerkki:

https://www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2018/02/nintchdbpict0003848…

Miehellä on hyvät geenit (hyvä kasvojen luusto, intensiiviset silömät, täydellinen hiusraja), mutta ylipaino tekee kasvoista pyöreät ja tyyli on huono. Painoa pois ja tyyli uusiksi = komea mies.

https://dazedimg-dazedgroup.netdna-ssl.com/768/azure/dazed-prod/1270/1/…

Ei geneettisesti komean miehen mahdollisuuksia kuvastaa tämä.

Jompikumpi tuon ensimmäisen linkin kuvista on peilikuva. Vaikuttaa yllättävän paljon siihen, miltä näyttää.

Vierailija
42/102 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutos on mahdollinen . Naisia ei tällä muutoksella tosin viehätä . Kannattaa miettiä enemmänkin itseään. Millaisena voisin pitää itsestäni ja elää tyytyväisenä.

https://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/a/846ad88d-d89e-43da-a037-810d…

"mentulan opeilla" juu, se kyllä varmaan tietää mistä nettikaupasta sitä horkkaa saa. Hiuksetkin lähtenyt kuten mentulalla.

Mutta kyseinen mies on ilmeisesti tyytyväinen itseensä ja elämänmuutokseensa. Totesinhan että tämä uusi ilmiasu viehättää hotellit vain harvoja naisia ja tuskin se naisten viehättäminen oli edes tavoitteena. Ihmisen pitää toimia niin, että itse voi elää tyytyväisenä. Tämä sitten säteilee positiivisesti niihin ihmissuhteisiinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan piilarit, tyylin päivitys, hiusten optimaalinen parturointi mikä sopii tyyliin, rasvaprosentin alentaminen että kasvosta lähtee rasvaa ja näyttää heti komeammalta, vähän olkapäät rinta ja kädet pulleammaksi salilla niin onhan se kuin eri ihminen jos tekee kaikki nämä.

Olen tehnyt nämä kaikki, paitsi piilarit ja kyllä vaikutuksen huomaa.

Vierailija
44/102 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä pankkitili mitään naisrintamalla auta. Itselläni on nykyisin 7 numeroinen omaisuus ja kaikki tyypillinen paska joka tulee sen mukana eli 100m2 kämppä hyvällä paikalla, mersu (ei mikään karvalakki sellainen) ja merkkivaatteet. Ei mitään eroa naismenestyksessä. Eli kuten ennenkin, aika huono menestys muttei ihan nolla. Sanoisin ehkä jopa huonompi nykyisin kun 30v+ naiset eivät minua kiinnosta.

182cm pitkä olen aina ollut. Paino sama kuin nuorempana. Tukkakin jäljellä.

Ulkomailla tosin ihan ok menestys. Välillä jopa 18-25v kauniit tytöt kiinnostuvat.

Kusipäinen luonteesi ei tule vieraalla kielellä niin selkeästi esiin?

Jaa, olen sitten kusi pää koska 30v+ naiset eivät minua kiinnosta?

Ei vaan yleinen asenteesi on kuvottava.

Mikä vitun yleinen asenne? Ole nyt hiljaa trolli.

Se sivistymättömyys mikä ihan itse kirjoittamistasi viesteistä ohjaa.

Vierailija
46/102 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä hyvännäköisiä miehiä, joilla ei ole mitään klassisen komeita piirteitä. Heidän kohdallaan se hyvännäköisyys tulee yhdistelmä tyyli + itsetunto. Eli heillä on joku oma tyyli (esim. yksi on vähän punk, toinen vähän rock) ja hyvä itsetunto. Ja toinen näistä on vieläpä aika lyhyt ja pienileukainen, mutta naisia oli aina riittänyt, kunnes meni yhteen vähän nuoremman, fiksun, lahjakkaan ja kauniin naisen kanssa ja perusti perheen. Nauratti ajatuskin jostain leukaimplanteista :D

Sanotaanko näin, että ihmiset, joilla ei ole mitään erityisen kiinnostavaa persoonaa ja tyyliä, ovat sen geneettisen ulkonäkönsä varassa, mutta ne, joiden vetovoima ja ulkonäkö perustuu johonkin muuhun, voivat jopa ohittaa ulkonäössä ne "geneettisesti komeat". No, tietysti kaikkiin naisiin ei varmasti joku rokkari vetoa, mutta mitä se haittaa - silloin, kun vientiä on paljon ja omakin maku kallistuu vähän vaihtoehtoisempaan, voi hyvin jättää ne Burberrylaukku-naiset väliin ja hakea itsensä kaltaisia. Kiinnostavaa muuten on juuri tuon rokkityypin kohdalla se, että vaikka on on oikeasti aika lyhyt, se tulee aina ihmisille yllätyksenä, eli hän NÄYTTÄÄ paljon pitemmältä kuin onkaan. En tiedä, mistä se johtuu.

Vierailija
47/102 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Joko mies on geneetisesti komea tai ei ole. Miehet jotka ovat "muuttuneet komeiksi" olivat sitä alun perinkin, mutta peittivät hyvät geeninsä surkealla tyylillä tai ylipainoisuudella.

Mies joka ei ole geneettisesti komea, voi muokata tyyliään ja käydä salilla, eikä sillä ole merkitystä.

Ainoa mikä voi komistaa on raha ja status.

Minun ex avomies oli ylipainoinen komea. Minua ei koskaan häirinnyt hänen ylipaino, mutta muistan kun ajattelin jos toi ottais sen 25kg ja vaatettaisi itsensä, niin hän olisi superkomea. Rakastuin hänen luonteeseensa silloin.. Erottiin sitten 6v jälkeen. En ollut kuullut hänestä yhtään mitään ja olin jo vähän unohtanut hänet, niin tuli uimahallissa vastaan. En aluksi edes tunnistanut häntä. Oli ottanu 30kg veke ja harrastaa juoksua, uimista, salia. Vaatteet mätsäs ja oli mietitty, hiukset leikattu siisteiksi. Juteltiin niitä näitä. Olihan se pakko mennä kotona heti stalkkaamaan olisko sillä insta. Olin sillä ja kyllä kuolasin kuville ja mietin, että tollanen siitä tuli ihan niinku ajattelinkin. Kattelin niitä kuvien kommentteja, niin naiset laittanut sydämiä ja treffipyyntöjä jne jne.

Vierailija
48/102 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa tapaus missä raha, toimarin duuni tms auttaa on se että voi matkustella ulkomaille pidemmäksi aikaa hankkimaan nuoren, kauniin ja mukavan naisen. On se kummaa miten sitä komistuu heti kun astuu lentokentän ovesta ulos.

Suomessa nyt jotkut työttömät uus-suomalaiset jyrää. Niillä on aikaa istua itiksen mäkissä katsomassa mitä voisi pyydystää, tai roikkua kotona tinderissä päivät pitkät. Ja suomalainen mieshän ei ole mitään suomessa. "Ei suomessa ole komeita miehiä".

Jos olet komea toimari saat täällä hyvällä lykyllä jonkun 30v plus yh äipän. "yli 30v miehet ovat yök" "mulle korkeintaan 3v vanhempi mies". Ei siinä miljoonat eikä komea naama auta jos ikää on.

Tämä kannattaa kaikkien sisäistää. Parisuhteissa 4ssä viidestä tapauksessa ikäero on enintään 5 v. Mies on keskimäärin 3 vuotta vanhempi. Suomalaiset naiset eivät yleensä hae elättäjää vaan tasaveroisen kumppanin. Sen vuoksi vanhempia äijiä ei haluta.

Kyllä se enemmän geeneissä on, minkä ikäisiin naiset kiinnostuvat. 

Mutta juu, ei kyllä kannata haksahtaa noihin, sitten kun olet menestyvä lääkäri/tj/yrittäjä tulet saamaan paljon sitä pesää juttuihin. Et tule saamaan jos et ole ennenkään saanut. Suomessa noi jutut ei toimi noin. Ulkomaalaisuus, komea ulkonäkö, se että agressivisesti tekee aloitteita ja osaa puhua ratkaisee. Joku kiltti hyvin tienaava saa korkeintaan jonkun pihtaavan yksinhuoltajan joka etsii leveää elämää. 

Vierailija
49/102 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuntosali. Ei siis mitään näkyviä lihaksia ja niiden esittelyä, vaan kohentunut ryhti.

Eikö se kuntosali vaan pahenna ryhtiä?

Taitaa riippua siitä, mitä siellä tekee, osaako treenata oikealla tavalla ja monipuolisesti eri lihasryhmiä. Tietysti jos hakee jotain överilihaksia, niin se vaikuttanee varmaan ryhtiinkin...

50/102 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neil Strauss, mistäköhän lie oppinsa ottanut? 😄

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
51/102 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä pankkitili mitään naisrintamalla auta. Itselläni on nykyisin 7 numeroinen omaisuus ja kaikki tyypillinen paska joka tulee sen mukana eli 100m2 kämppä hyvällä paikalla, mersu (ei mikään karvalakki sellainen) ja merkkivaatteet. Ei mitään eroa naismenestyksessä. Eli kuten ennenkin, aika huono menestys muttei ihan nolla. Sanoisin ehkä jopa huonompi nykyisin kun 30v+ naiset eivät minua kiinnosta.

Ulkomailla tosin ihan ok menestys. Välillä jopa 18-25v kauniit tytöt kiinnostuvat.

Mikä niissä oli sivistömätöntä?

Vierailija
52/102 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne rahat, merkkivaatteet, talot, mersut ja muu tilpehööri mitään auta jos mies Itse on tyhjä kuori.

Vierailija
53/102 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutumisella ja liikunnalla saa paljon hyvää aikaan. Ei bodattu, mutta hoikka ja kiinteä mies on tosi ok. Kannattaa myös pukeutua niin, että korostaa omia hyviä puoliaan. Jos on rock niin vähän rockhenkisyyttä jne. Siisti smart casual on myös tosi hyvännäköinen miehen kuin miehen päällä, mutta siinäkin ratkaisevaa on onko ylipainoa ja ovatko vaatteet istuvia vai dressmannilta. Lisäksi se luonne. Muut aidosti huomioonottava ja omissa nahoissaan viihtyvä mies on vastustamaton.

Vierailija
54/102 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii tämä näinkin päin.

https://www.is.fi/viihde/art-2000006196332.html

Vierailija
55/102 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Tolta mysteryltähän se ne oppi.

Mutta juu, en kyllä usko noitten pelimiesten juttuihin. Jos oot komee niin ihan sama mitä sanot, muijat tykkää joka tapauksessa. Jos taas olet ruma niin se on heippa heti kun sanoo hei.

Vierailija
56/102 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä niissä oli sivistömätöntä?

Kunhan hankit sitä sivistystä ja kehität luonnettasi ymmärrät sen ihan itsekkin.

Vierailija
57/102 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä havainnoillistava esimerkki:

https://www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2018/02/nintchdbpict0003848…

Miehellä on hyvät geenit (hyvä kasvojen luusto, intensiiviset silömät, täydellinen hiusraja), mutta ylipaino tekee kasvoista pyöreät ja tyyli on huono. Painoa pois ja tyyli uusiksi = komea mies.

https://dazedimg-dazedgroup.netdna-ssl.com/768/azure/dazed-prod/1270/1/…

Ei geneettisesti komean miehen mahdollisuuksia kuvastaa tämä.

Tuohon kolmen kuvan sarjaan (joka näyttää olevan muokattu saman ihmisen kuvasta eli yksikään ei luultavasti ole aito kuva) täytyy nyt kommentoida se, että mikäli kokee vaikka olemattoman leukansa ongelmaksi, on kaksi vaihtoehtoa: tehdä ulkonäöstään sellainen, jossa olematon leuka korostuu, tai sitten sellainen, jossa muut asiat kiinnittävät huomion eikä olematon leuka enää määritä ulkonäköä. Sen voi tehdä tyylin kautta. Miehille sentään olemattoman leuan piilottaminen edes ON mahdollista, jos parta sopii omaan tyyliin. Ei naisillakaan sellaine leuka ole mikään klassisen kaunis piirre, mutta naisen on sitä vaikeampi piilottaa.

Ja sitten jykeväleukaisen miehen kohdalla sama - mikäli se leuka määrittää ulkonäköä, kiinnostuvat vain leukafetisistit. Mutta jos mies haluaisikin toisenlaisen naisen, voi olla että hänenkin pitäisi alkaa tuoda itsestään esiin muitakin piirteitä kuin sen leuan.

Vierailija
58/102 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii tämä näinkin päin.

https://www.is.fi/viihde/art-2000006196332.html

Noinpäin se kyllä toimii helposti juu.

Vierailija
59/102 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Tolta mysteryltähän se ne oppi.

Mutta juu, en kyllä usko noitten pelimiesten juttuihin. Jos oot komee niin ihan sama mitä sanot, muijat tykkää joka tapauksessa. Jos taas olet ruma niin se on heippa heti kun sanoo hei.

Aina yhtä liikuttavaa kun jonnet pitää käsikirjoitettu ja yt pätkiä todisteena mistään. Säälittävää.

Vierailija
60/102 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vois noille leukamiehille kertoa, että nenä on vähintään yhtä tärkeä (eikä fuulattavissa parralla). Komealla miehellä on iso, suora tuulenhalkoja, ei pientä söpönöpöä, kuten usein suomalaisilla. Tai herraparatkoon töpseliä tai hyppyriä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän