Tiedätkö jotain miestä joka on oikeasti onnistunut parantamaan ulkonäköänsä ei komea -> komea?
Ja miten hän sen teki? Punttis, leukaimplantti tms?
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Kuten jo sanottiin, geneettinen komeus ratkaisee.
Jos on geneettisesti komea mutta pullamössö tai hirveä tyyli, voi komistua. Tai jos teini-iästä kasvaa mieheksi ja komistuu (taas kerran = hyät geenit).
Jos ei ole geneettisesti komea, mikään ei auta.
Ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan piilarit, tyylin päivitys, hiusten optimaalinen parturointi mikä sopii tyyliin, rasvaprosentin alentaminen että kasvosta lähtee rasvaa ja näyttää heti komeammalta, vähän olkapäät rinta ja kädet pulleammaksi salilla niin onhan se kuin eri ihminen jos tekee kaikki nämä.
Siis tunnetko ketään miestä joka on tehnyt kaiken tuon vai onko tää nyt näitä mammojen hypoteettisiä skenaarioita?
- ap
Saatanpa tuntea, oikeastaan luulisi että jokainen on edes joskus tuntenut jonkun joka on pyrkinyt kehittämään itseänsä. Ja on saanut positiivisia tuloksia.
En kysynyt positiivisia tuloksia vaan sitä onko kukaan muuttunut ei-komeasta komeaksi.
Tietenkin saa jotain tuloksia jos menee punttikselle tms, mutta onko kukaan saanut niin suuria tuloksia että sillä on eroa naisrintamalla.
Ei kyllä pankkitili mitään naisrintamalla auta. Itselläni on nykyisin 7 numeroinen omaisuus ja kaikki tyypillinen paska joka tulee sen mukana eli 100m2 kämppä hyvällä paikalla, mersu (ei mikään karvalakki sellainen) ja merkkivaatteet. Ei mitään eroa naismenestyksessä. Eli kuten ennenkin, aika huono menestys muttei ihan nolla. Sanoisin ehkä jopa huonompi nykyisin kun 30v+ naiset eivät minua kiinnosta.
182cm pitkä olen aina ollut. Paino sama kuin nuorempana. Tukkakin jäljellä.
Ulkomailla tosin ihan ok menestys. Välillä jopa 18-25v kauniit tytöt kiinnostuvat.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä pankkitili mitään naisrintamalla auta. Itselläni on nykyisin 7 numeroinen omaisuus ja kaikki tyypillinen paska joka tulee sen mukana eli 100m2 kämppä hyvällä paikalla, mersu (ei mikään karvalakki sellainen) ja merkkivaatteet. Ei mitään eroa naismenestyksessä. Eli kuten ennenkin, aika huono menestys muttei ihan nolla. Sanoisin ehkä jopa huonompi nykyisin kun 30v+ naiset eivät minua kiinnosta.
Ulkomailla tosin ihan ok menestys. Välillä jopa 18-25v kauniit tytöt kiinnostuvat.
Itselläni vähän sama juttu. Tosin itselläni menestys naisten kanssa tasan nolla, mutta sekin tod.näk. johtuu siitä etten tee minkäänlaisia aloitteita, sekä naiset eivät edes tiedä kuinka paljon hilloa pankkitililläni on. Komeaksi on useamman kerran kehuttu.
Kuntosali. Ei siis mitään näkyviä lihaksia ja niiden esittelyä, vaan kohentunut ryhti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden joka sai kasvupyrähdyksen tosi myöhään. Muuten ovat olleet osastoa ruma -> koominen kun naama ja kroppa eri paria
Surullinen vinkki sinänsä: mies, kasva pidemmäksi! ja saat naisen.
Totta, mutta surullista. Sillä saa naista, mitä ei voi kontrolloida. Joskushan aikanaan miehet kuvitteli että roikkumalla voi venyä pidemmäksi. Kunpa se olisikin totta.
Näytä minulle suomalainen tutkimustilasto, jonka mukaan vain pitkät miehet ovat parisuhteessa. Muussa tapauksessa ilmoitan viestisi asiattomaksi trollaamisen perusteella.
En ole tuo jolle kohdistat, mutta ihan turhaa on saivarrella tästä asiasta.
Lihavalle löytyy kumppani, samoin kehitysvammaiselle, laihalle, eri tavalla sairaalle, ihan varmasti jokaiselle jotain, jos ei mahdottomia vaadi.
Mutta kyllä se nyt vaan on niin, että pitkä ja raamikas, eli harteikas ja lihaksikas, on upea, seksikäs ja naisten mieleen enemmän kuin lyhyt., vaikka tämä olisi kuinka komea naamastaan.
Kysyttiin, kuinka joku mies on muuttunut edukseen. Kerran oli jonkun laittamassa linkissä näitä julkkisten muutoksia, ja mieleeni jäi Tom Cruise, joka oli laitattanut hampaansa. Nousi ihan uudelle tasolle, vaikka lyhyt onkin. Komeaksikin haukuttu. Pojankoltiaisena ei ollut minkään näköinen.
Olen aina saanut "hätistellä" naisia pitkän (ei kuitenkaan kuin 190cm) mieheni ympäriltä, noin niin kuin kuvaannollisesti, eli turhan kiinnostuneita on aina ollut. Eikä ole mikään miljonääri, suht hyvät ansiot tosin. Ja useat ovat sanoneet, että on sulla komea mies, PITKÄ ja aivan ihana. Millä sä tuon pyydystit.
Ja eipä paljon nähdä lyhyitä miehiä catwalkeilla tai mainoksissa, missä pitää olla hyvännäköinen. Esim. Leena Harkimo on exäänsä, Hjallista, päätä pitempi, mutta ehkä Hjalliksen suosioon naisten suhteen on ihan muita syitä kuin tuo pituus...
Toinen saalistuksen kohde Sedu Koskinenkin näyttäis pärjäävän tällä saralla hyvin.
Itse tykkään Esa Mäkelästä, eli Ressu Redfordista. Miellyttää silmää ja se ääni :)
Yliksen leuka-autisti vaikuttaa nyt av:llakin?
Asiaan, eiköhän jokainen mies komistu teini-iän jälkeen. Jotkut jopa yli 30-v. kun tulee miehekkyyttä.
Mun ukko. Kun jaksaa kammata ja ajaa parran. Aika harvoin tosin..
Itsetunto ja ryhti. S-kirjaimen muotoinen mato ei ole komea, vaikka olisi Adoniksen naama ja vartalo. Mutta seisopa suorana pää pystyssä itsesi hyväksyen - wau.
Vierailija kirjoitti:
Tässä havainnoillistava esimerkki:
https://www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2018/02/nintchdbpict0003848…
Miehellä on hyvät geenit (hyvä kasvojen luusto, intensiiviset silömät, täydellinen hiusraja), mutta ylipaino tekee kasvoista pyöreät ja tyyli on huono. Painoa pois ja tyyli uusiksi = komea mies.
https://dazedimg-dazedgroup.netdna-ssl.com/768/azure/dazed-prod/1270/1/…
Ei geneettisesti komean miehen mahdollisuuksia kuvastaa tämä.
Tästä kuvaparista voi ottaa opikseen sen ettei 7 mm pituiseksi leikattu tukka näytä hyvältä. Kenelläkään. Mieheni on mieltynyt ko tyyliin käytännön syistä ja näyttää kauhealta. Onneksi tavatessamme hiukset oli pitemmät. Kunnollinen parturi ja siistit tältä vuosikymmeneltä olevat vaatteet auttavat paljon. Itse pidän myös hyvä tuoksuista miehistä. Hyvä tuoksu ei ole Axe.
30+ ikä kun voi alkaa käyttää homburgia, great coatia ja muita aikuisten vaatteita
Vierailija kirjoitti:
Kusipäinen luonteesi ei tule vieraalla kielellä niin selkeästi esiin?
Muutos on mahdollinen . Naisia ei tällä muutoksella tosin viehätä . Kannattaa miettiä enemmänkin itseään. Millaisena voisin pitää itsestäni ja elää tyytyväisenä.
https://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/a/846ad88d-d89e-43da-a037-810d…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kusipäinen luonteesi ei tule vieraalla kielellä niin selkeästi esiin?
Jaa, olen sitten kusi pää koska 30v+ naiset eivät minua kiinnosta?
Ei vaan yleinen asenteesi on kuvottava.
Vierailija kirjoitti:
Parta tekee komean.
Tai pedofiilin näköisen partamiehen tai osama bin ladenin.
Vierailija kirjoitti:
Muutos on mahdollinen . Naisia ei tällä muutoksella tosin viehätä . Kannattaa miettiä enemmänkin itseään. Millaisena voisin pitää itsestäni ja elää tyytyväisenä.
https://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/a/846ad88d-d89e-43da-a037-810d…
"mentulan opeilla" juu, se kyllä varmaan tietää mistä nettikaupasta sitä horkkaa saa. Hiuksetkin lähtenyt kuten mentulalla.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa tapaus missä raha, toimarin duuni tms auttaa on se että voi matkustella ulkomaille pidemmäksi aikaa hankkimaan nuoren, kauniin ja mukavan naisen. On se kummaa miten sitä komistuu heti kun astuu lentokentän ovesta ulos.
Suomessa nyt jotkut työttömät uus-suomalaiset jyrää. Niillä on aikaa istua itiksen mäkissä katsomassa mitä voisi pyydystää, tai roikkua kotona tinderissä päivät pitkät. Ja suomalainen mieshän ei ole mitään suomessa. "Ei suomessa ole komeita miehiä".
Jos olet komea toimari saat täällä hyvällä lykyllä jonkun 30v plus yh äipän. "yli 30v miehet ovat yök" "mulle korkeintaan 3v vanhempi mies". Ei siinä miljoonat eikä komea naama auta jos ikää on.
Tämä kannattaa kaikkien sisäistää. Parisuhteissa 4ssä viidestä tapauksessa ikäero on enintään 5 v. Mies on keskimäärin 3 vuotta vanhempi. Suomalaiset naiset eivät yleensä hae elättäjää vaan tasaveroisen kumppanin. Sen vuoksi vanhempia äijiä ei haluta.
Vierailija kirjoitti:
Kuntosali. Ei siis mitään näkyviä lihaksia ja niiden esittelyä, vaan kohentunut ryhti.
Eikö se kuntosali vaan pahenna ryhtiä?
Miksi pitäisi tuntea joku mies, joka on tehnyt kaiken tuon? Naiset laihduttavat, treenaavat salilla kokonaisvaltaisesti ja erityisesti sitä kehonosaa joka naisvartalossa on kulloinkin muodissa, muokkaavat kehoaan korsetein, ostavat uusia trendeihin ja vartalotyyppiinsä sopivia vaatteita, ostavat ihotyypille sopivia ihonhoitotuotteita ja hiustyypille sopivia hiustenhoitotuotteita, meikkaavat, opiskelevat meikkivinkkejä, leikkauttavat ja värjäävät hiuksia ja laitattavat hiuslisäkkeitä, ripsenpidennyksiä ja geelikynsiä ja huollattavat näitä, äärimmäisissä tapauksissa turvautuvat plastiikkakirurgiaan, ollakseen yhteiskunnan silmissä kauniimpia.
Kysyit, mitä mies voi tehdä ollakseen komeampi, joten miksi tuo osta uusia vaatteita, käy salilla ja parturissa on kommentistasi päätellen jotenkin ihan pöyristyttävä neuvo? -eri