Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mies voisi hemmotella kahden pienen lapsen äitiä?

Vierailija
02.06.2006 |

Lapset ovat 1 kk:n ja vajaan 2 vuoden ikäiset. Mikä olisi äidistä mukavaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaapäivä!

Ja hieronta on kanssa hyvä idea.

Vierailija
2/3 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin voi olla hankala toteuttaa noin pienten kanssa ja vaikka muuten onnistuisikin, niin äiti ei välttämättä osaa olla varsinkaan vauvasta vielä erossa...

Mua vauva-aikana ilahdutti suunnattomasti, kun mies yllätyksenä siivosi kodin oikein huolella kun olin lapsen kanssa ulkona, kävi kaupassa ja teki hyvää ruokaa - juuri niitä asioita, joista äiti potee huonoa omaatuntoa kun ei ikinä ehdi niitä vessan hanoja kunnolla skrabaamaan.

Kun lapset nukkuvat (jos hyväuninen vauva), niin ruoan päälle lasi punkkua ja ihan vaan halimista puhtaassa olohuoneessa kynttilänvalossa antoivat puhtia taas moneksi päiväksi (ja valvotuksi yöksi).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Day Spahan ja kustanna hänelle siellä joku ihana hemmotteluhoito ja/tai meikkaus ja hieronta.

Minua pikkulasten kotiäitinä piristäisi vallan ihmeesti myös lahjakortti/käteinen raha joka olisi tarkoitettu shoppailuun- itselle jotain kivaa. Miehelle tai lapsille ei sillä rahalla saisi ostaa vaan kerrankin äidille itelleen jotain.

Ja tietenkin lastenhoito shoppailun ajaksi pitää olla järkättynä.

Voit antaa äidille myös korvatulpat ja mahdollisuuden jäädä aamulla sänkyyn nukkumaan kun sinä hoidat lapsia tai mahdollisuus ottaa kunnon päiväunet!

Keinot on monet :o)