Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Carnivore ruokavalio

Vierailija
30.10.2019 |

Voiko ihminen tosiaan saada lihasta kaiken tarvitsemansa?!

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarvitsee suolistosyöpää ja tukkeutuneita valtimoita niin kyllä.

Vierailija
2/39 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kyllä aika hurjalta dieetiltä! Lihaa eri muodoissaan, sisäelimiä ja luuliemiä.

Kaikki kasviksetkin ilmeisesti karsitaan pois?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järjetön ruokavalio. Aika harva oikeasti petoeläinkään elää täysin lihalla, kissapedot lähinnä. Ihminen ei ole lähelläkään petoeläintä biologisesti. Tuo on kyllä varma resepti hankkia itselleen terveysongelmia.

Vierailija
4/39 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan hyviä liharuokia, mutta ajatuskin siitä ettei saisi syödä raikkaita hedelmiä, kasviksia ja marjoja saa voimaan pahoin. Makujen sinfonia tekee aterian, ja siihen tarvitaan muutakin kuin vain lihaa.

Vierailija
5/39 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vatsa ei kestänyt pienestä asti viljoja,maitoa ja perunaa. Kamalia suolisto-oireita mut luulin aina et ne on normaaleja. Sitten 10v iski paha atopia, ocd josta diagno parikymppisenä (äityi vakavaksi) sekä kilpirauhasen vajaatoiminta. Esidiabetes ja kystinen akne sekä nivelrikko joka alkoi 8v.

Googlettamalla miten parantaa kilpirauhanen, siitä se lähti.

Karsin pois ruokia, menin keto. Ei auttanut joten menin carnivore,ei maitotuotteita vaikka ne siihen kuuluukin.

Acne hävisi 1,5kk, atopia lieveni hieman samassa ajassa. Ocd (bakteerikammo) lieveni hieman. Olen pirteämpi, normaalisti sänkyväsy koko päivä. Olen ollut kolme kuukautta pelkkä liha ruokavaliolla ja innolla odotan tulevaa ja miten vaikuttaa sairauksiini.

Vierailija
6/39 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas kirjoitti:

Minun vatsa ei kestänyt pienestä asti viljoja,maitoa ja perunaa. Kamalia suolisto-oireita mut luulin aina et ne on normaaleja. Sitten 10v iski paha atopia, ocd josta diagno parikymppisenä (äityi vakavaksi) sekä kilpirauhasen vajaatoiminta. Esidiabetes ja kystinen akne sekä nivelrikko joka alkoi 8v.

Googlettamalla miten parantaa kilpirauhanen, siitä se lähti.

Karsin pois ruokia, menin keto. Ei auttanut joten menin carnivore,ei maitotuotteita vaikka ne siihen kuuluukin.

Acne hävisi 1,5kk, atopia lieveni hieman samassa ajassa. Ocd (bakteerikammo) lieveni hieman. Olen pirteämpi, normaalisti sänkyväsy koko päivä. Olen ollut kolme kuukautta pelkkä liha ruokavaliolla ja innolla odotan tulevaa ja miten vaikuttaa sairauksiini.

Päivitä miten menee.

Vierailija
7/39 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitystä:

Suolisto-oireet on hyvässä kunnossa.

Atopiaa on enää hieman, mutta luin että sen parantumisessa voi mennä pidempään.

Thyroxiniä olen lääkärin tarkkailussa laskenut. Ocd on päälle 50% parempi. Lyhyt sekä pitkävaikutteinen sokeriarvo tipahti normaalin puolelle. Eikä tuu hypoglykemian oireita enää.

Kystinen akne hävisi eikä oo enää näkynyt. Myös kuukautiset muuttui normaaleiksi, vuoto väheni, aika väheni ja endometrioosin kaltaiset kivut lieveni lähes kokonaan.

Nivelet ei enää satu eikä ole jäykät.

Neljän kk kohdilla tuli sänkyväsy oikein väsynä ja kovat jalkakrampit mut ne lähti parin viikon kuluessa. Pirteys korkealla. :)

Voin huomattavasti paremmin kuin ikinä.

Plussaa sexihimot palasi ;D

Vierailija
8/39 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy muistaa sanoa: Maksa on tärkeä tässä ruokavaliossa. Vitamiinipommi!

Jos ei tykkää mausta: sika-nautajauhelihan kanssa sekasin niin maistuu ainakin minun mielestä paremmalta kuin naudanliha. ( Pelännyt maksanmakua turhaan koko ikä)

Ja vaikka englanniksi on paljon nauta sitä ja tätä, voi syödä muitakin: kana,possu , kala jne.

Vierailija
9/39 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo inuiitit ei vissii entisaikoina syönee pahemmin rehuja,mutta ihan terveitä olivat siltikin.

Nyt kaukana terveestä.

Vierailija
10/39 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas kirjoitti:

Jos ei tykkää mausta: sika-nautajauhelihan kanssa sekasin niin maistuu ainakin minun mielestä paremmalta kuin naudanliha. ( Pelännyt maksanmakua turhaan koko ikä)

Ja vaikka englanniksi on paljon nauta sitä ja tätä, voi syödä muitakin: kana,possu , kala jne.

Broilerinmaksa on aika miedon makuista, oletko sitä kokeillut?

Vierailija
11/39 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Saat varmasti suolistosyövän ja puutetiloja. Suolisto tarvitsee kuituja joita ei lihassa ole. Jää pois myös suurin osa kivennäisistä ja vitamiineista.

Vierailija
12/39 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan järjetön ruokavalio. Aika harva oikeasti petoeläinkään elää täysin lihalla, kissapedot lähinnä. Ihminen ei ole lähelläkään petoeläintä biologisesti. Tuo on kyllä varma resepti hankkia itselleen terveysongelmia.

Inuiitit täällä mainittiinkin, ovat pysyneet sukupolvesta toiseen täysin terveinä 100% eläinperäisellä ravinnolla. Ainoa terveyshaitta satunnaiset loistartunnat. Vegaaneista ei voi sanoa samaa.

Youtubessa on myös videoita kun jotkut ovat saaneet koko kroppansa rikki veganismilla mutta naudanliharuokavalio paransi.

Vierailija
13/39 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi. Saat varmasti suolistosyövän ja puutetiloja. Suolisto tarvitsee kuituja joita ei lihassa ole. Jää pois myös suurin osa kivennäisistä ja vitamiineista.

Tällainen viesti osoittaa, että sen kirjoittajalla ei ole hajuakaan lihan ravintopitoisuudesta.  Tekee itsestään vain nolon.

Vierailija
14/39 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis lihan rasva liukastuttaa hyvin suolistoa. Ei liharuokavalio tarkoita ummetusta. Moneen suolistosairauteen kuidut on huonoja, pahentaa oireita.

Puutetiloja saa herkemmin normaalilla ruokavaliolla. Hiilihydraatteja kun syö, vitamiinitarve on isompi. Sama pätee kilpirauhaseen : hiilihydraatit-> enemmän hormonitarvetta.

Vierailija
15/39 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairas kirjoitti:

Broilerinmaksa on aika miedon makuista, oletko sitä kokeillut?

Olen kokeillut, mutta märehtijän maksa tuntuu terveellisemmältä vaihtoehdolta kuin broilerin, mutta jokainen syö mitä haluaa :)

Vierailija
16/39 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pelkästään hyviä kokemuksia karnivorista. Ylimääräiset kilot karisi vauhdilla mieli oli hyvä ja kirkas, vatsa toimi normaalisti ja ruoka oli maukasta, oli pakko lopettaa, vähävaraisena, kun ei ollut varaa syödä niin paljon lihaa, kun olisi päivässä tarvinnut, tosin nälkää ei ollut.

Vierailija
17/39 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto ketjulle, tein oman aloituksenkin aiheesta mutta eipä niihin yleensä mitään asiallista vastata...

Tieto kystisen aknen katoamisesta oli mielenkiintoinen, aloin itse kärsimään tästä muutama vuosi sitten ilman mitään selkeää syytä. Mielialalääkityksen lopettaminen helpotti sitä hiukan, mutta kipeitä patteja nousee edelleen iholle noin kerran viikossa. 

Vierailija
18/39 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akuutit suolistovaivat ainakin (Salisbury-dieetti) parantaa. Pitkäaikaista näyttöä ei kai ole mistään ruokavaliosta.

Vierailija
19/39 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautalihan tuottaja tässä. Kuulostaa todella hyvälle syökää paljon punaista lihaa mmm terveellistä.

Vierailija
20/39 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on petoeläin ja sekasyöjä. Ihmisen kuuluu syödä sekä kasviksia että lihaa. Sitäpaitsi ihmisillä on myös kulmahampaat jotka on tarkoitettu lihan syöntiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi