Mikä on halvin puhelinliittymä?
Mikä on halvin puh.liittymä? Olen kyllästynyt maksaa tyhjästä+ palvelumaksut. Laskut 40-70 euron lukemissa. Määräaikainen työ loppui eikä tähän ole varaa.
Haluan myös pankkia vaihtaa, nyt Nordea ollut käytössä 15 vuotta, mikä olisi kätevä pankki? En harrasta rahajuttuja (osakkeita jne). Haluan vaa perustili ja palvelu.
Olen kyllästynyt Nordean kanssa joka kokoajan vaikeuttaa ja uudistaa.
Kommentit (5)
Kiitos tiedosta.
Luulin että Elisa on kallein. DNA aivan liian jäykkä eikä palveluille tarvetta
Lähes operaattori kuin operaatori tarjoaa liittymiä n. 7€ hintaan.
Miten on edes mahdollista että puhelinlasku on 40-70 euroa kuussa? Kuinka monen ihmisen liittymä siinä on? Esim. Elisalta ja telialta taitaa saada molemmilta liittymän vähän alle 20 euroa jossa on rajaton, 50 megan netti ja maksat puheluista ja tekstiviesteistä erikseen. Tekstareitahan ei kukaan enää käytä, mutta jos paljon puhuu niin puhepaketti kannattaa ottaa.
Ja niin kuin joku tuossa sanoikin, lähes kaikilla on se noin 7 euron liittymä, mihin ei sisälly muuta kun perusmaksu. Mutta jos oikeasti maksat yhden henkilön puhelinlaskua 40-70 euroa kuussa niin kilpailutukseen vaan heti. Ja kannattaa kilpailuttaa samaan syssyyn vakuutukset, pankkipalvelut ja sähkö.
M30
Ainoastaan minun oma liittymä. Maksan puhelimesta 10e osamaksun (toki sen ymmärrän) ja palvelumaksuihin uppoaa 20e kuussa.
elisa on paras ja edullinen sekä netti thteydet pelaa hyvin. tuolta voi katsella lisää paketteja, eikä ole mitään määräaikaisuuksia vaan voi vaihtaa millon haluaa.
http://www.parhaatnettikaupat.com/2019/02/elisa-kauppa-laitteet-ja-liit…