Autovakuutusten hinnoista
Minkä verran maksatte autovakuutuksia vuodessa, ja minkälainen vakuutus kyseessä? Hankala vertailla hintoja, kun autoa ei vielä ole. Suunnitelmissa paku/pieni camper ja melko kattava vakuutus. Olen 37v, enkä ole koskaan aiemmin omistanut autoa. Kiitos!
Kommentit (43)
Pakuja en ole omistanut, mutta jotta ap saat jotain osviittaa: alla nyt n. 35k arvoinen sähköauto nelivedolla ja runsaalla varustelulla. Alkuperäinen auton ostohinta 55k.
Otin täyskaskoon lähes kaikki optiot, mm. sijaisauton siksi aikaa jos jotain pitää korjata. Ei ole tosin kertaakaan tarvinnut.. Hinta on täysillä bonuksilla (ne saa kuka tahansa nuhteeton suoraan) n. 1300e/v. Kilpailuttamalla saa ehkä satasen pois niin en ole jaksanut tehdä.
Edellinen jatkaa, kun tuli mieleen.. jos haetaan kaikkein halvinta hintaa, niin ota pelkkä liikennevakuutus mistä halvimmalla saat. Se ehkä 400-500e/v? Tietysti kaikki omat toheloinnit menee sitten omaan piikkiin, mutta koska todennäköisesti niitä ei normiajossa tapahdu, niin tämä on absoluuttisesti halvin malli. Olen näin tehnyt jonkun halvan opiskeluaikaisen pikkuauton kanssa.
Ei ainakaan autovakuutuksissa mulla