Huomenna Subway:hyn, ahdistaa!!
Miten hitossa se leipä siis tilataan? Mitä kaikkea pitää osata sanoa?
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En menisi ravintolaan jonka ruoan tilaamiseen pitää etukäteen netistä opiskella ohjeet. On hiukan nihkeä palveluasenne.
No ei normaalin ihmisen tarvitse opiskella etukäteen ohjeita. Jos ei ole ennen käynyt niin kysyy siinä kassalta että mitenkäs täällä toimitaan. Yksinkertaista. Näin voi tehdä missä vain.
Mistä syystä ohjeet sitten on pitänyt laatia, kun ei ikinä mikään muu ravintola ole moiseen joutunut. Niinpä, liian vaikea systeemi normaalille ihmiselle.
Jos tämä systeemi on liian vaikea, EI ole normaali ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn Subissa ihan vain siksi että siellä on kaksi tosi kuumaa kissaa myyjinä.
M50
Kissoja myyjinä, eihän se ole hygieenistä. Luulisi terveysvalvojien jo puuttuvan.
Minä menen Subwayhin yleensä lounasaikana ja mietin t-o-d-e-l-l-a pitkään valintojani. Kiva kuulla kun työläiset perässä huokailee. En kyllä koskaan ole alle viiden minuutin päättänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En menisi ravintolaan jonka ruoan tilaamiseen pitää etukäteen netistä opiskella ohjeet. On hiukan nihkeä palveluasenne.
Jos teet voileipaa kotona niin jouduthan siinakin valitsemaan mita siihen tulee, sama systeemi Subwayssa.
Voinko maistella eri vaihtoehdot ja latoa itse? En voi. Mun on siis opeteltava subin kryptokieli ja arvailtava tuotteiden maut.
No menetkö sä kauppaan ostamaan voileipäainekset ja kysyt myyjältä, että saatko maistella niitä Atrian valmiiksi pakattuja makkaroita ennen kuin maksat?
Valintamyymälää ei voi verrata ravintolaan.
No kerro se ravintola jossa tulee menun kanssa pöytään samplet kaikista annoksista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos teet voileipaa kotona niin jouduthan siinakin valitsemaan mita siihen tulee, sama systeemi Subwayssa.
Voinko maistella eri vaihtoehdot ja latoa itse? En voi. Mun on siis opeteltava subin kryptokieli ja arvailtava tuotteiden maut.
No menetkö sä kauppaan ostamaan voileipäainekset ja kysyt myyjältä, että saatko maistella niitä Atrian valmiiksi pakattuja makkaroita ennen kuin maksat?
Valintamyymälää ei voi verrata ravintolaan.
No kerro se ravintola jossa tulee menun kanssa pöytään samplet kaikista annoksista?
Väärä vertaus. Kerro se ravintola, jossa keittiömestari ei ole koskaan maistanut raaka-aineita ennenkuin laittaa annokset myyntiin.
Kyse ei nyt ole ravintolasta, jossa on valmiit annokset, vaan raaka-ainepuodista jossa asiakas itse teettää annokset kokoelmasta aineksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei normaalin ihmisen tarvitse opiskella etukäteen ohjeita. Jos ei ole ennen käynyt niin kysyy siinä kassalta että mitenkäs täällä toimitaan. Yksinkertaista. Näin voi tehdä missä vain.
Mistä syystä ohjeet sitten on pitänyt laatia, kun ei ikinä mikään muu ravintola ole moiseen joutunut. Niinpä, liian vaikea systeemi normaalille ihmiselle.
Okei. Subway on normaaleille ja kaikki 999 maailman muuta pikaruokaketjua retardeille. Sovitaan iloksesi niin.
En ole käyny mokomassa lafkassa senjälkeen kun ottivat lihapullat poies...
En käy ruokapaikoissa, joissa minun pitää itse suunnitella annokseni. Haluan valita listalta valmiin annoksen.
Vierailija kirjoitti:
En käy ruokapaikoissa, joissa minun pitää itse suunnitella annokseni. Haluan valita listalta valmiin annoksen.
Ei kannata mennä esim. Morrison's ravintolaan, koska annokseen valitaan itse kastike, proteiini ja lisuke. Samankaltainen systeemi myös Stefan's Steak House ravintoloissa.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku Subwayssa käyvä kertoa miten tilaat oman leipäsi? Mitä kaikkea sanot?
-Yksi viisitoistasenttinen kananrinta
-millä leivällä?
-hunajakaura
-laitetaanko juustoa? (Luettelee 3 eri juustoa)
-joo, tavallista kiitos
-entä paahto?
-voi paahtaa
-mitäs kasviksia laitetaan?
-kaikki muut paitsi vihreä paprika
-entä mausteita tai kastikkeita?
-kevytmajoneesi, makea sipulikastike ja mustapippuri
-otatko ateriana tai juomalla?
-ei kiitos
-syötkö täällä vai tuleeko mukaan?
-mukaan
Sit odotan kassan edessä et hän pakkaa loppuun ja maksan. :) otan aina saman koska tää subi on parasta
Kävin eilen Subwayssa ( tampereen subway) otin 30 centtimetrin leivän ja siihen väliin naudanlihapihvin. Maku oli miellyttävä kokemus
ei ole oikeaa kokonaisuutta, saa valita minkälaiseksi haluat leipäsi. seuraavalla kerralla erilainen kombo. ei tarvi ahdistaa.
Jola kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku Subwayssa käyvä kertoa miten tilaat oman leipäsi? Mitä kaikkea sanot?
-Yksi viisitoistasenttinen kananrinta
-millä leivällä?
-hunajakaura
-laitetaanko juustoa? (Luettelee 3 eri juustoa)
-joo, tavallista kiitos
-entä paahto?
-voi paahtaa
-mitäs kasviksia laitetaan?
-kaikki muut paitsi vihreä paprika
-entä mausteita tai kastikkeita?
-kevytmajoneesi, makea sipulikastike ja mustapippuri
-otatko ateriana tai juomalla?
-ei kiitos
-syötkö täällä vai tuleeko mukaan?
-mukaanSit odotan kassan edessä et hän pakkaa loppuun ja maksan. :) otan aina saman koska tää subi on parasta
muuten hyvä mutta tonnikala on paras. myös paahto toimii.
kastikkeiden jälkeen kysyy erikseen mausteet
Ajattelin tänään kohdata pelkoni ja mennä ensimmäistä kertaa subiin, mitä kannattaisi ottaa ja miten tilaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Subway on normaaleille ja kaikki 999 maailman muuta pikaruokaketjua retardeille. Sovitaan iloksesi niin.
Menikö retardilla tunteisiin :)
Kyllähän ihmisessä on jokin vika, jos Subissa käynti aiheuttaa noin paljon ahdistusta. Ja eihän kukaan pakota siellä käymään. Apsilta voi hakea malmiiksi täytetyn patongin.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin tänään kohdata pelkoni ja mennä ensimmäistä kertaa subiin, mitä kannattaisi ottaa ja miten tilaan
Mahdoton vastata, kun ei tiedä mistä pidät. Kannattanee tutustua valikoimaan etukäteen, niin ei tule panikoitua tiskillä. Se on ilmeisen yleistä, kun katsoo tätä ketjua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdoton vastata, kun ei tiedä mistä pidät. Kannattanee tutustua valikoimaan etukäteen, niin ei tule panikoitua tiskillä. Se on ilmeisen yleistä, kun katsoo tätä ketjua.
Kinkku, juusto ja paahto?
Vierailija kirjoitti:
Jos ja kun Subway konseptina tuntuu ahdistavan miksette mene ostamaan valmiiksi täytettyjä patonkeja esimerkiksi marketin hyllyltä tai kahvilasta?
Tämä. Subin toimintaperiaate perustuu siihen, että asiakas päättää ihan kaikki leivän sisällöstä. Ja sitten tämä Subi-hullu valittaa kun päätöseten tekeminen on niin ahdistavaa. Siinä tilanteessa kannattaisi mennä johonkin toiseen paikkaan syömään leipänsä.
Aivan. Subissa ei ole tuotteita tai annoksia valmiina vaan ne on suunniteltava raaka-aineista lähtien itse. Kokin on tunnettava raaka-aineensa. Tässä tapauksessa siis asiakkaan.