Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensi viikolla olisi mt-puolen hoitajalle aika ja lääkärille aika mutta taidan jättää väliin

Vierailija
29.10.2019 |

ja vaan poistua täältä, ei niistä käynneistä olisi enää mitään apua, fyysisiä oireita ei haluta tarkemmin tutkia ja henkisesti niin loppu ettei minkään valtakunnan psykoterapiatkaan auta enää. Joka päivä pelkkää ahdistusta ja kipuja eikä särkylääkkeet tee mitään ja rauhoittavat nyt hetken aikaa antaa helpotusta mutta ei muuta. Lisäksi kun on tyhmä niin ei ymmärrä mistään mitään ja tekee kaiken väärin niin mikä järki minun kaltaista ihmistä täällä on väkisin pakko pitää? Avustetusti kun vaan saisi poistua täältä kun on niin tunari että itse siinä ei onnistuisi ollenkaan.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sinulla on siellä ahdistuksen ja kuolemanpelon takana? Oletko tehnyt elämässäsi jotakin vääriä ratkaisuja tai tyhmyyksiä? Miksi et ole vanhempiisi yhteydessä?

Toisaalta haluat kuolla, toisaalta pelkäät kuolemaa. Koetko syyllisyyttä jostakin?

Vierailija
62/67 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sinulla on siellä ahdistuksen ja kuolemanpelon takana? Oletko tehnyt elämässäsi jotakin vääriä ratkaisuja tai tyhmyyksiä? Miksi et ole vanhempiisi yhteydessä?

Toisaalta haluat kuolla, toisaalta pelkäät kuolemaa. Koetko syyllisyyttä jostakin?

Jaksa kaikkea kertoa enkä uskalla mutta ainakin minulla on maailman surkein itsetunto, muistan oikeastaan kaikki mahdolliset mokat mitä elämän aikana tullut tehtyä ja ne ovat luokkaa sanonut jotain väärin, ymmärtänyt jotain väärin tai tehnyt jotain väärin eli oikeastaan pikkumokia mutta ne hävettävät aina kun ne muistuu mieleen. Jo pelkkä ihmisille morjestaminen ahdistaa kun ajattelen heti että "nyt tuo varmasti nauraa minulle" jne.

Itsetunto on ollut surkea ainakin 20 vuotta eikä ole paremmaksi mennyt eikä ole tajunnut tehdä mitään sille koska olen tyhmä.

On muutakin vikaa jne.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asd

Vierailija
64/67 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkonen

Vierailija
65/67 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä voi muuttua myös parempaan. Palasten tulee vain loksahtaa kohdalleen. Mä olin pohjalla kaksi vuotta sitten, pikkuhiljaa parempaan ja nyt voin sanoa, että en vaihtaisi tätä elämääni pois. Kaikki apu ja tuki vain käyttöön.

Vierailija
66/67 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mennä

Vierailija
67/67 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota. Nuo tunteet kuuluvat prosessiin, kertoo siitä, että nyt käynneillä lähestytään niitä vaikeita asioita.

Jos alat jättämään noita käyntejä välistä, niin se antaa signaalin, että sinua ei kiinnosta, ja vastaanotot lopetetaan. Tulijoita on muitakin jonossa, joten aikasi annetaan muille, ja jäät ilman hoitoa.

Haluatko, että näin käy?