Raskaana vaikka kuukautiset alkoivat?
Kuukautiset alkoivat nyt ajallaan eilen, mutta ovat tosi niukat. Oikeastaan eilisen illan jälkeen ei ole tullut mitään. Normaalisti kestävät 4 päivää.
Olen lukenut noista valekuukautisista, voikohan nämä olla sellaiset? On kuitenkin muitakin menkkamaisia oireita, selkää ja jalkoja särkee.
Mulla oli sellainen olo, että olen raskaana. Se meni ohi, mutta nyt kun menkat ovatkin näin niukat, alan epäillä jos eivät olekaan oikeat kuukautiset. 😄
Kommentit (4)
Onhan se mahdollista ja suhteellisen tavallistakin, että alkuraskaudessa esiintyy niukkaa vuotoa. Kuukautisista ei kuitenkaan ole kyse, ja vuodon osuminen samaan ajankohtaan kuukautisten normaalin alkamisen kanssa on silkkaa sattumaa. Mikset tee raskaustestiä?
Vierailija kirjoitti:
Onhan se mahdollista ja suhteellisen tavallistakin, että alkuraskaudessa esiintyy niukkaa vuotoa. Kuukautisista ei kuitenkaan ole kyse, ja vuodon osuminen samaan ajankohtaan kuukautisten normaalin alkamisen kanssa on silkkaa sattumaa. Mikset tee raskaustestiä?
Minulla on kaapissa kyllä testi, mutta en halua tehdä vielä. Jos tekisin ja näyttää negaa, epäilisin varmaan kuitenkin. Odotan vielä pari päivää ja katson miten nämä menkat etenee.
Mulla oli 2 normaalit kuukautiset raskauden alussa. Ei ole mahdotonta. Kaverit ei kyllä uskoneet...
No osta raskaustesti. Ei palstamammat ole selvännäkijöitä.