Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin fyysisesti yhteen miesystäväni kanssa

Vierailija
29.10.2019 |

Olin ollut baarissa tyttökavereideni kanssa, ja päädyin siellä kännissä suutelemaan jonkun komean miehen kanssa kännipäissäni. Tulin tästä katumapäälle, ja tunnustin kotona miehelle kaiken. Mies sai tästä hirveän raivokohtauksen, ja rupesi h uorittelmaan. Sain h uorittelusta raivokohtauksen, ja löin miestäni nyrkillä naamaan. Tämän seurauksena mies heitti minut kurkusta ottaen maahan, ja alkoi kuristamaan. Pääsin kuitenkin irti kun onnistuin puremaan miestä käteen. Ylös päästyäni löin miestä vielä maljakolla, ja pääsin karkuun, vaikka mies perääni juoksikin. Pitäisikö päättää suhde,? Olemme kumpikin katuvaisia, mutta pelkään että tälläinen meininki jatkuu. Asumme yhdessä, mutta meillä ei ole lapsia.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitteko molemmat humalassa?

Vierailija
2/29 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitteko molemmat humalassa?

Olimme ja mies vielä tuhdissa humalassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin aikoinaan itkemään kun mies huoritteli minua. Muistan sen vieläkin. Kukaan ei koskaan ollut nimitellyt mua siten, siis poikaystävä.

Vierailija
4/29 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä enää pussaile muita miehiä, tai älä ainakaan tunnusta!

Ihan oikeasti teillä taitaa olla keskustelun paikka

Vierailija
5/29 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette täydellinen pari, harmonia suorastaan säteilee teistä. Jatkakaa suhdetta ehdottomasti ja muista jatkaa päivityksiä suhteenne kehittymisestä.

Vierailija
6/29 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on totta, niin eipä lupaa kovin hyvää tulevaisuutta suhteellenne. Miten luulet, että käy ensi kerralla kun jompikumpi/molemmat ovat humalassa ja tulee pieni erimielisyys? Tuo tappelu kaivetaan varmasti esiin jommankumman toimesta ja sitten onkin jo uusi rähinä päällä. Huh huh.

Vierailija
7/29 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä enää pussaile muita miehiä, tai älä ainakaan tunnusta!

Ihan oikeasti teillä taitaa olla keskustelun paikka

Aionkin keskustella mieheni kanssa vakavasti, ja minulla on hirveä morkkis tästä yökerhossa pussailusta

Vierailija
8/29 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta terveeltä suhteelta, miettisin vakavasti jatkoa.

Kannattaa ainakin jättää alkoholi juomatta koska se altistaa kaikelle hölmölle toiminnalle.

Vierailija
9/29 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta fyysisesta valienselvittelysta tulee tapa, kokemusta on. Onneksi tajusin lahtea siita toksisesta suhteesta. 

Vierailija
10/29 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä helkutin takia sun piti pussailla vierasta miestä? Ei susta ole oikeaan parisuhteeseen, jos heti lipsahtaa kun on mahdollisuus.

Vierailija
11/29 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aloin aikoinaan itkemään kun mies huoritteli minua. Muistan sen vieläkin. Kukaan ei koskaan ollut nimitellyt mua siten, siis poikaystävä.

Petitkö sinäkin...?

Vierailija
12/29 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko harkita juomisen vähentämistä? Tiedän itse mistä puhun. Ihmiset purkautuvat ongelmista joiden aiheuttaja on viina. Ongelmien jotka ehkä loistaisivat poissaolollaan ilman sitä äärimmäisen välttämättömältä vaikuttavaa ryyppäämistä.

Vierailija
13/29 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin makaa kuin petaa. Sinä olet tässä se joka on pettänyt (huorannut) ja olet vielä fyysisesti erittäin väkivaltainen. Enemmän olisin huolissani jos mies ei olisi mitenkään reagoinut.

Mitä odotit? Sympatiaa ja lohdutusta? Eletään kyllä aika erikoisia aikoja, kun naisen sekoiluunkin pitäisi suhtautua jotenkin ymmärtävästi ja arvostavasti...

Vierailija
14/29 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

[x] ei tapahtunut

[ ] tapahtui

Vierailija
15/29 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten kun teille tulee lapsia? Miten riidat ratkaistaan aikuisten kesken kun pienet lapset pyörii jaloissa? Entä jos tulee erimielisyys lapsen ja vanhemman välille, fyysisesti vahvempi voittaa?

Vierailija
16/29 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikin lyönti on liikaa. Ei kannata jatkaa.

Vierailija
17/29 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pitäisikö päättää suhde,?"

Mitäs itse tuumaat? Kuis meni noin niinku omasta mielestä?

Vierailija
18/29 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[x] ei tapahtunut

[ ] tapahtui

Kyllä valitettavasti tapahtui, oli 3 kerta kun ollaan otettu fyysisesti yhteen. Olen itse näistä fyysisistä riidoista aloittanut kaksi ja mies yhden. Nämä kaikki riidat ovat siis tapahtuneet humalassa. Mietittiin miehen kanssa, että vähennettäisiin alkoholin käyttöä ja katsottaisiin miten menee tämän jälkeen. Rakastetaan kuitenkin toisiamme tosi paljon, eikä haluta ainakaan vielä erota. Ap

Vierailija
19/29 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vaan Matti & Maija -kattilasarjan seuraksi ostamaan Matti & Mervi -veitsisarja.

Vierailija
20/29 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika, millaisia ihmisiä. Te molemmat... menkää hoitoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi