Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lumiräntää, 2 c pakkasta ja noin 10 v tytöt kesälenkkareissa ja adidaksen leggareissa bussipysäkillä :(

Vierailija
29.10.2019 |

Ymmärrän teinit mutta noin pienille pitäisi vanhempien huolehtia päällyshousut ja varrelliset kengät!

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ihmisten olla

Vierailija
2/57 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin viime talvena juoksulenkillä kesälenkkareissa -20 asteen pakkasessa. Jalassa oli lisäksi kaksi paria ohuita normaalisukkia. Puoliso ei meinannut uskoa todeksi, kun kokeili kuinka lämpimät varpaat olivat lenkin jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset lähtee aamulla yksin kotoa kouluun niin vaikea vanhemman on vahtia mitä lapsi pukee. Vaikka vanhemmat ovat sanoneet mitkä vaatteet pitäisi pukea niin on eri asia lukeeko lapsi niitä.

Vierailija
4/57 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehdi vain omista asioistasi. On ihmisten oma asia että haluavatko he palella vai eivät. Itse en ole suostunut pitkiä kalsareita pukemaan enää ala-asteen jälkeen ja jatkuvasti joku on kauhistelemassa että "miten sinä oikein tarkenet?". Olen kuitenkin näin pukeutunut jo 30 vuotta joten ehkä itse tiedän jo parhaiten.

Vierailija
5/57 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä tavalla ! Reumatismin hankkiminen voidaan aloittaa jo nuorena ja ne  kivat virtsatieinfektiotkin  voi hankkia 'kaupan päällisiksi' helposti  ....

Vierailija
6/57 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinullako on huopatossut tai talvisaappaat jalassa?

Eikö nyt ole vielä syksy ja lämpötila vaihtelee miinuksen ja plussan välillä.

Olen 60v ja lähden tästä kohta ulos ja laitan kävelykengät jalkaani, joissa villapohjalliset ja hyvin tarkenee. Ja niin luulen teinienkin pärjäävän, kun eikös tuossa iässä verenkierto ole hyvä, eikä palele.

Ja kannattaa keskittyä vain omiin asioihin, kun niissäkin on usein hoitamista, eikä toisten kenkiin, varmaan pyytävät apua, jos sitä tarvitsevat.

Olet ap. aivan ylihuolehtivainen, jos nyt sillä ylipäätään olet hyvällä asialla liikkeellä. Tosin epäilen sitä.

Vierailija
7/57 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 10-vuotiaalla on leggingsien päällä ulkohousut ja jalassa varrelliset kengät. Ihan mukisematta laittaa ne jalkaansa ja kavereilla sama vaatetustyyli.

Vierailija
8/57 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 10-vuotiaalla on leggingsien päällä ulkohousut ja jalassa varrelliset kengät. Ihan mukisematta laittaa ne jalkaansa ja kavereilla sama vaatetustyyli.

Vierailija
9/57 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee asialle jotain oikeaa, äläkä lähettele hymiötä tänne palstalle....

Vierailija
10/57 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo vielä mitään. Meidän läheisyydessä on yleinen uimaranta ja eilenkin illalla mummot oli uimassa ja talvella jopa 30 asteen pakkasessa käyvät avannossa. Ja kehuvat vielä, miten piristävää ja terveitä ovat. Vanhin varmaan lähes 90v . Siellä juttelivat uimapuvuissaan, kun minulla oli kevyttoppatakki. Siihen verrattuna teinien Adidas lenkkitossut on pientä.

Pitäisi soittaa heidän edunvalvojilleen? Tai poliisille.

Vierailija
11/57 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna ihmisten olla

Rappiolla on hyvä olla.

Anna meidän olla!

Sinccis

Vierailija
12/57 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo vielä mitään. Meidän läheisyydessä on yleinen uimaranta ja eilenkin illalla mummot oli uimassa ja talvella jopa 30 asteen pakkasessa käyvät avannossa. Ja kehuvat vielä, miten piristävää ja terveitä ovat. Vanhin varmaan lähes 90v . Siellä juttelivat uimapuvuissaan, kun minulla oli kevyttoppatakki. Siihen verrattuna teinien Adidas lenkkitossut on pientä.

Tuskinpa käyvät siellä avannossa ilman järjestettyä avantouimarien saunavuoroa.

On sitäpaitsi aivan eri juttu olla minuutti, pari n. 4-5 asteisessa vedessä (sen alemmaksihan  ei veden lämpötila koskaan avantouintipaikoissa laske) ja mennä sen päälle saunaan, kuin että nilkat ovat koko päivän alttiina ja paljaina (vaikka jo)  -4 asteiselle ulkoilmalle ja tuulelle (kylmemmästä ulkona nyt puhumattakaan ). 

Vierailija
13/57 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sitäpaitsi aivan eri juttu olla minuutti, pari n. 4-5 asteisessa vedessä (sen alemmaksihan  ei veden lämpötila koskaan avantouintipaikoissa laske) ja mennä sen päälle saunaan, kuin että nilkat ovat koko päivän alttiina ja paljaina (vaikka jo)  -4 asteiselle ulkoilmalle ja tuulelle (kylmemmästä ulkona nyt puhumattakaan ). 

MIssä on sellainen luksus kuin sauna avannon yhteydessä? Ei täällä Oulussa vaan...

Vierailija
14/57 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reumatismi on aina infektioperäinen sairaus (intraphagocytic microbiota) eikä liity huonoon pukeutumiseen mitenkään.

Vierailija
15/57 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, kyllä meidän avantouintipaikassa alin mitattu veden lämpötila on 0,5°c, joten kyllä tuon 4-5 asteen alapuolelle mennään ihan huolella.

Vierailija
16/57 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne nuoret tuossa iässä ajattele tulevia mahdollisia terveysongelmia, sitten kun keski-iässä sormet on koukussa ja niveliä särkee niin maksavat hinnan siitä.

Vierailija
17/57 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitköhän miun tytön? Pakkasta 5 astetta mutta neiti ei huolinut toppahousuja eikä toppasaappaita, polvipituinen toppatakki ja ne Adidaksen trikoot. Ja ohuet varrettomat kangastennarit. " Ei miula oo äiti kylmä, heippa !"

Vierailija
18/57 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee asialle jotain oikeaa, äläkä lähettele hymiötä tänne palstalle....

Ai mitä? Kidnappaa vieras lapsi ja vie kenkäkauppaan ja osta tälle talvikengät? Soita poliisit? 

Vierailija
19/57 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus teinit, pakko miettiä ulkonäköä. Olin itse täysi idiootti myös joskus, vaikka kuinka tapeltiin äidin kanssa.. mutta älkää huoliko nykyään pukeudun sään mukaan, kyllä nekin varmaan vielä joskus. :)

Vierailija
20/57 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien tulee huolehtia siitä että lapsilla on oikeanlaiset vuodenaikaan ja säähän sopivat vaatteet.

Se on huoltajan velvollisuus, ettei lapset lähde kesätennareilla pakkaseen ja lumeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi