Suosittele jotain hyvää konjakkia
Mikä olisi hyvä konjakki aloittelevalle maistelijalle?
Hintakatto voisi olla vaikka se maaginen satanen 0.7 pullolta.
Kommentit (46)
Minä tykkään aina pitää kulmakarvoja sivistyneen rennosti "karvismaisesti" koholla ja suu ylimielisellä hienolla hymyllä. Sitten kohotan konjakkilasia ja nyökkään hyväksyvästi lapsilleni.
Khakihousut jalassa ja käännän volyymiä kovemmalle. Kuuntelen hienostuneesti jazzia ja hymähtelen hyväksyvästi.
Olen hienostunut vitun juntit kirjoitti:
Minä tykkään aina pitää kulmakarvoja sivistyneen rennosti "karvismaisesti" koholla ja suu ylimielisellä hienolla hymyllä. Sitten kohotan konjakkilasia ja nyökkään hyväksyvästi lapsilleni.
Khakihousut jalassa ja käännän volyymiä kovemmalle. Kuuntelen hienostuneesti jazzia ja hymähtelen hyväksyvästi.
minä taas kuuntelen suomipoppia. Naksautan suulla kuten hevosille naksautetaan merkiksi että nyt hopoti hopoti heijaa. Sitten nostan vasenta kankkua ilmaan että pieru pääsee helpommin vapaaksi nahkasohvalla. Päästän narisevan seitsemän sekunnin tirsun peräreijästä. Naamalla on tyypillinen roope-sedän irvistys että tästä se seikkailu lähtee.
Vaimo mulkkaa pesuhuoneesta ilkeästi ja teen sille ilmaan käteeveto liikettä, että painuu syrjää pilaamasta tunnelmaa.
Minusta armagnakit on parempia kuin konjakit noin yleisesti (siis omaan makuuni) eli kannattaa kokeilla jotain armagnakkiakin.
Minulla tulee ripuli konjakiinista.
Vatsa menee kuralle ja tulee tiruliru tyylisiä vetisiä pieruja.
Ei oikein sovi vatsalleni. Vodka on parempi vaihtoehtona.
Unohda ne konjakit ja juo vaikka maitoa.
Martell ja Courvoisier. Renault ei innostanut.
Vierailija kirjoitti:
Minulla tulee ripuli konjakiinista.
Vatsa menee kuralle ja tulee tiruliru tyylisiä vetisiä pieruja.
Ei oikein sovi vatsalleni. Vodka on parempi vaihtoehtona.
Minulla taas konjakeista/brandyista tulee helposti kihtikohtaus. Vodkan ja muun kirkkaan viinan kanssa paljon vähemmän ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi hyvä konjakki aloittelevalle maistelijalle?
Hintakatto voisi olla vaikka se maaginen satanen 0.7 pullolta.
Citroeen, ei ei, eiku Pösö, eiku Talbot.
Täällä huumeidenkäyttäjät kehuskelee mitä litkuja kannattaa kurkusta alas kaataa. Hävetkää.
Vierailija kirjoitti:
Martell Gordon Bleu. Muuta en juo
Et taida juoda tuotakaan, se kun on Cordon Bleu. Gordon on giniä.
Vastaava, kun joku kertoisi omistavansa Porchen.
Vierailija kirjoitti:
Minusta armagnakit on parempia kuin konjakit noin yleisesti (siis omaan makuuni) eli kannattaa kokeilla jotain armagnakkiakin.
Jos käytetään suomenkielisiä nimiä, käytetään sitten suomenkielisiä nimiä:
konjakki, armanjakki
Jos ranskankielisiä:
cognac, armagnac
Mutta ei sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä huumeidenkäyttäjät kehuskelee mitä litkuja kannattaa kurkusta alas kaataa. Hävetkää.
Tule sitten uudestaan valittamaan, kun alkoholin käytöstä on kansalaisaloitteesi jälkeen tehty kiellettyä.
Mitä enemmän viinassa on väriä, sitä kovempi krapula siitä tulee. Suosittelen kirkasta ja tinttaamaan kerralla siihen asti, että uni tulee. Kotioloissa kannattaa pysyä ja viimeistä drinkkiä ottaessa valmiiksi sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän viinassa on väriä, sitä kovempi krapula siitä tulee. Suosittelen kirkasta ja tinttaamaan kerralla siihen asti, että uni tulee. Kotioloissa kannattaa pysyä ja viimeistä drinkkiä ottaessa valmiiksi sängyssä.
Niissä värillisissä viinoissa on myös makua. Niitä juodaan nautinnon vuoksi, eikä niillä ole edes tarkoitus vetää kännejä.
Siitä sun krapulastasi on muuten suuri osa nestehukan syytä. Eli joka toinen lasi vettä tai illan päätteeksi niin paljon vettä kuin napaan sopii.
Braadstad XO - hiukan tuntemattomampi mutta erittäin hyvä ja edullinen
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia katujen sankareiden elämänviisauksia ei kannata sellaisenaan omaksua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niissä värillisissä viinoissa on myös makua. Niitä juodaan nautinnon vuoksi, eikä niillä ole edes tarkoitus vetää kännejä.
Siitä sun krapulastasi on muuten suuri osa nestehukan syytä. Eli joka toinen lasi vettä tai illan päätteeksi niin paljon vettä kuin napaan sopii.
Älä puhu paskaa. Värillä tai ilman, kyllä känni on pääasia.
Vierailija kirjoitti:
Calvadoksesta tulee aika imakka krapula, mutta sama määrä laadukasta vodkaa ei tee mitään oloja seuraavalle aamulle.
Sellanen merkki kun Soerlie vsop löytyy alkosta sopuhintaan. Se sopii hyvin alotteleville alkkiksille.