Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Törkeää miten naimisissa oleva mies kehtaa suoraan häpeilemättä vikitellä toista naista! Storytime

Vierailija
28.10.2019 |

Olen parikymppinen nainen ja viikonloppuna oli firman pirskeet. Olen uudempi työntekijä kuin muut siellä olleet. Join aika paljon enkä muista oikeastaan mitään etenkään loppuillasta. Se oli todellinen virhe, en olisi arvannut että tapahtuisi seuraavaa...
Siellä oli siis yksi työkaveri, naimisissa oleva mies joka on minua yli 20 vuotta vanhempi.
Muistan, että illan päätteeksi hän pyyteli numeroani ja haluaisi tulla käymään joskus selvinpäin luonani. Sanoin etten anna koska en tahdo sekaantua mihinkään tuollaiseen kolmiodraamaan. Seuraavana aamuna häneltä kuitenkin tuli viestiä, eli oli etsinyt numeroni jostain. Hyvin pian hän alkoikin kyselemään että voisiko hän tulla käymään vai unohdetaanko koko juttu. Vastasin että unohdetaan. Sitten tänään tuli taas viestiä. Nyt siinä luki että ”en sitten tiedä kuinka moni on nähnyt meidän pikku pusut baarissa”. Ja olen ihan varma ettei tuollaista ole tapahtunut. Kuulemma hänen pitäisi tulla käymään että voitais yhdessä puida asiaa ja ”virkistää muistia”... Pelkään että silti on tapahtunut noin vaikka en muista ja kaikki on nähneet. Tuntuu vähän että hän yrittää vaan päästä käymään mun luona tuollaisella verukkeella. Jotenkin hävettää hirveästi mennä töihin, ties minkälaisena hutsuna kaikki minua pitää jos noin olisikin tapahtunut.

En ole kertaakaan oma-aloitteisesti laittanut hänelle viestiä enkä vastaile ollenkaan tai sitten vähäsanaisesti hänen juttuihinsa. En kuitenkaan viitsi olla töykeä kun joudutaan toisiamme samassa työpaikassa katselemaan. Ihmettelen vaan että miten hän kehtaa tuollaista tehdä vaimonsa selän takana. Pitäisikö kysyä töissä joltain että onko tuo totta? Vai pitäisikö antaa vain olla?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainaskaan itse ala nimittelemään itseäsi koska mitään ei ole tapahtunut. Siellä voi olla liuta ihmisiä joiden mielestä on tapahtunut vaikka mitä, älä anna niille lisää "ruokaa"

Tuo mitä kuvasit on ihan totta. Muutaman kerran käynyt myös jossa varattu mies tekee tikusta asiaa päästäkseen lähelle ja omana tarkoituksenaan, iholle.

Pokkana vaan jatkat ei linjalla. Ei ole mitään selvitettävää. Älä pahoittele tilannetta koska se on taas syy jatkaa jauhamista.

Kun lakkaat hymyilemästä miehelle, se lopettaa.

Vierailija
2/12 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutu kylmäköksi, eli tervehdit ja siinä kaikki. Pussailut on varmasti miehen mielikuvitusta, tai sitten arvelee ettet muista ja yrittää käyttää sitä painostuskeinona.

Pysy kaukana, niin eiköhän rauhoitu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laittaisin vastauksena, että tiedän varsin hyvin ettei mitään pusuja ole tapahtunut, ja kysyisin miksi mies väittää näin. Jos vielä tuohon vastaa jotain törkeää, valitus esimiehelle ahdistelusta ja työilmapiirin pilaamisesta. Viestit talteen.

Vierailija
4/12 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa gaslighting. Vaarallinen tyyppi, älä ota mitään yhteyksiä. Manipuloi sua niin kauan kunnes luulet itekki seonnees

Vierailija
5/12 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä syytä itseäsi. Vaikka noin olis tapahtunut ja joku ois nähnyt niin mitä väliä. Ne ajattelee vaan hänestä pahaa, varsinkin jos olit kovassa humalassa niin saattaa jopa ajatella hänestä hyväksikäyttäjänä.

Vierailija
6/12 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
7/12 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä, mutta oikeassa elämässä on kyllä totta, että naimisissa olevat miehet ovat pahimpia baareissa.

Kun erosin, kävin muutaman kerran kotikaupunkini ravintoloissa, pikkujouluissa, työpaikan juhlien jatkoilla ja joskus tyttöporukalla. Meno oli kauheaa, jopa erittäin tutut miehet tekivät törkeällä tavalla itseään tykö. Jotkut niin röyhkeästi, että mukana ollut vaimo ei hidastanut hommaa lainkaan.

Tilanteet olivat kiusallisia, kun ei tutulle miehelle oikein kehdannut sanoa kovin suoraan, ettei hän kiinnosta yhtään, ei miehenä, ja vielä vähemmän, koska on naimisissa/parisuhteessa.

Vaimoja kävi sääliksi, en taatusti ole ainoa nainen, jota yrittivät, ja hiukan pelottikin, milloin vaimot minua syyttävät tilanteesta.

Nykyään käyn baareissa vain matkoillani, kotikaupungissa vain isossa porukassa, jossa aina on joku tuttu mieskaveri, johon voin turvata.

Olen ihan norminätti nainen, jolla kuulema on hirmun hyvä pylly, sekö se vetänee miehiä? En tiedä eikä kiinnosta, enää en miestä ota vaivoikseni.

Vierailija
8/12 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi olisi provo? tällaista kyllä tapahtuu. just tommosten provokommenttien takia voi olla ettei aloittaja tai muut samaa kokeneet uskalla ottaa asiaa missään puheeksi kenenkään kanssa.

Vierailija
9/12 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa sairaalta mutta sitähän miehet ovat. Tekee lisäksi itsestään naurettavan.

Vierailija
10/12 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäeroprovoja. No kuinkas muuten.

Vierailija
11/12 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita miehelle, että jos olet tosiaan käyttäytynyt hänen kuvaamallaan tavalla, niin haluat pyytää asiaa anteeksi hänen vaimoltaan. Sehän olisi suoraselkäinen ratkaisu, varsinkin kun kyseessä ei ole mikään ihastuminen tms, eikä sinulla ole mitään intressejä ko mieheen.

Vierailija
12/12 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä viestit ja näytä pomolle tai työsuojeluvaltuutetulle. Ensin käske lopettamaan.