Talvimasennus alkoi
Olen niin loppu ja väsynyt ja kaikki vituttaa. Luntakin läntteinä rumasti pihalla. Voivoivoivoivoi
Kommentit (8)
Mulla alkoi talvi-ilo. Niin tykkään pimeästä. Kiva, että Suomessa on kummalllekin meistä tasapuolisesti kivaa😀
Laita koti kauniiksi jos mahdollista. Jos on parveke tee sinne kaunis havukeidas ja laita vaikka lyhtyjä. Polttele sisällä valvotusti kynttilöitä. Nauti lumisateen kauneudesta, ei se niin usein lunta satele. Ala laskeutua jo joulunaikaan.....mieli lepää kun vielä teet youtube.com ;sta löytyviä meditaatio-harjoituksia. Maksaa aika vähän nämä tämmöiset ja tekevät kyllä hyvää.
Mä olen iloinen kun alkoi taas normaaliaika. Kärsin tuosta kesäajasta niin paljon. En niinkään iltaisin mutta aamut, voi aamut kuinka ne olikin jo pimeitä ja vaikeita koko pitkän lokakuun!
Vierailija kirjoitti:
Mulla alkoi talvi-ilo. Niin tykkään pimeästä. Kiva, että Suomessa on kummalllekin meistä tasapuolisesti kivaa😀
Ei se nyt ihan tasapuolisesti ole, kun sitä valoista ja lämmintä on muutama kuukausi, ja loput pimeää ja kylmää.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Mä olen iloinen kun alkoi taas normaaliaika. Kärsin tuosta kesäajasta niin paljon. En niinkään iltaisin mutta aamut, voi aamut kuinka ne olikin jo pimeitä ja vaikeita koko pitkän lokakuun!
Ja nytkö ne aamut ovat valoisia? Ei mun mielestä :D, herätessäni siis ja kun koirien kanssa lähden ulos, ihan pimeää on. Niin on ollut jo jonkin aikaa. Ja jos nyt sulle on valoisaa, niin eipä ole enää hetken päästä, eli ilo on kovin lyhytaikainen. Mutta, nauti nyt!!!
Mua ei iltaisin pimeys haittaa ollenkaan, mutta aamuisin on tahmeaa pimeän tullen. Toistaiseksi ei ole masennusta ilmassa, toivottavasti ei tulekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt ihan tasapuolisesti ole, kun sitä valoista ja lämmintä on muutama kuukausi, ja loput pimeää ja kylmää.
-ohis
Melko fifty-sixty kuitenkin valon suhteen.
Odotan tähtikirkkaita öitä.
Masennuksen poikanen käytänyt loko kesän/syksyn, nyt pahentunut.
Tähdet ja revontulet piristävät.
Tee aamukampa kevääseen! Siitä näkee, miten nopeasti se irrotettujen piikkien kolo kasvaa, ja kevät lähestyy, 😊