Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttääkö teitä naisia jos miesystävällänne on läheinen naispuolinen ystävä?

Vierailija
28.10.2019 |

Olen ollut jo vuosia läheinen erään ystäväni kanssa, joka on siis mies. Hän on seurustellut n. kaksi vuotta erään naisen kanssa. Olen yrittänyt tutustua myös häneen, mutta hän ei tunnu olevan ollenkaan vastanaottavainen. Itse olen aina halunnut ystävystyä miesystäväni ystäviin.

Mietinkin nyt, että voiko tuossa olla jotain mustasukkaisuutta? Ja jos on, ilmeisesti ei ole ystävälleni kertonut, koska hän ei ole puhunut mitään ja pitää minuun muutenkin yhteyttä samalla tavalla kuin aina ennenkin ja meidän välit ovat muutenkin hyvät.

Onko teillä taipumusta olla mustasukkaisia puolisonne/seurustelukumppanin ystäville? Ja jos, miten asia ilmenee?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ap varma että johtuu siitä että olet nainen? Että et ole muuten vain ärsyttävä tyyppi?

Vierailija
22/29 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon tunnut tarvitsevan tämän miesystäväsi apua. Auttoi CV:n kanssa? Siis oikeasti. Kuka tarvitsee apua tuollaiseen? Hankkii sinulle työhaastattelun? Eiköhän sekin pitäisi sujua ihan hakijalta itseltään, jos on sujuakseen. Sinuna katsoisin peiliin, että onko hän ystäväsi vai käytätkö hänen avuliaisuuttaan jotenkin hyväksesi. Oletko oikeasti itse noin avuton vai heittäydytkö saadaksesi ystäväsi tekemään sinulle näitä palveluksia. Ehkä hänen tyttöystävänsä haistaa sinussa hyväksikäyttäjän, eikä jaksa sellaisia. No ihan spekulointia vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse yhtään ja olen itsekin ystävystynyt miehen hyvän ja aidon ystävän kanssa. Ollaan 43v ja mies ja tämä nainen on tuntenut toisensa 40 vuotta. Heillä ei ole koskaan ollut mitään sutinaa keskenään eivät ole tehneet mitään. Jos heillä olisi toisenlaiset tunteet toisiaan kohtaan, niin tuskin olisin ikinä tullut kuvioihin.

Vierailija
24/29 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse naispuoliset ystävät ja itselläni on myös miespuolisia ystäviä.

Väkinäiset tutustumisyritykset kyllä häiritsevät jos meillä ei synkkaa. Meidän ei ap tarvitse olla ylimpiä ystäviä sen vuoksi, että haaroväli on sama. Perus kohteliaisuudet riittää :)

Vierailija
25/29 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viihdyn jonkun seurassa ja hän haluaa tietää mielipiteeni niin tarvittaessa kerron kyllä oitis missä menee raja.

🌺

Vierailija
26/29 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse. En seurustele ämmämäisten miesten kanssa.

Vierailija
27/29 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse. Miehellä ei ei ole muita omia naispuolisia ystäviä kuin minä. Tutustuimme nuorena ,olemme opiskelutoveteita ja ystäväpiiri on yhteinen, niin miehet kuin naisetkin.

Vierailija
28/29 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttäisi.

Olen itse nuorempana ollut naimisissa olevan miehen ystävä. Täysin vilpittömin motiivein. Mieskin vakuutti, että vain ystäviä ollaan ja jos ikinä tulee minkäänlaista ihastumista niin otetaan heti asia puheeksi ja etäisyyttä. Kyselin myös tarkkaan, onhan miehen vaimolle ok. Mies vakuutti että on.

Myöhemmin tutustuin miehen vaimoon ja hän vaikutti ystävälliseltä ja rennolta ihmiseltä. Eräänä päivänä jäimme kaksin keskustelemaan ja vaimo alkoikin kyselemään "Mitä oikein haluat miehestäni??" Selvisi, ettei mies ollutkaan edes kysynyt vaimolta onko tämä ok jne.

Myöhemmin mies paljasti olevansa ihastunut ja voisi jättää vaimonsa takiani. Huomasin että itselläkin oli tunteita, joita en ollut itselleni myöntänyt. Häpesin. Katkaisin välit.

Vierailija
29/29 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen että miehelläni ei ole naispuolisia ystäviä. Luultavasti en ryhtyisi suhteeseen miehen kanssa jolla olisi jo naisystävä valmiiksi.