Ovatko treffisivustojen kuvattomat/profiilitekstittömät niitä mielenterveysongelmaisimpia?
Tuli vain mieleeni kun mietin itseänikin niin minulla on mt-ongelmia ja olen treffisivustolla kuvattomana eikä minulla ole mitään kuvausta siitä millainen olen ja mitä haen. Syy on se että jos kertoisin rehellisesti ei kukaan minulle mitään viestiä laittaisi. Eipä tosin nytkään laita, mutta ainakin voin kirjoittaa jollekin kiinnostavalle ja saada hänet kysymään minusta jotain. En kyllä niihinkään kyselyihin vastaa mutta saapahan joltain joskus edes yhden viestin.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos alapeukuista. Ne nostattavat itsetuntoani.
Ap
Ole hyvä.
Tähän mennessä ne täysjärkisimmät ja mielenkiintoisimmat ihmiset on olleet kuvattomia, mutta profiiliteksti on ollut persoonallinen, siis oikeasti persoonallinen ei mikään väkisin kyhätty muka persoonallinen. Kuvattomat ja tekstittömät on taas varattuja tai stalkkereita. Vuosikausia treffeillä viihtyvät on ylijäämiä eikä niitä kukaan ota.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos alapeukuista. Ne nostattavat itsetuntoani.
Ap
Annoin yläpeukun :)
Syitä saattaa olla moniakin. Yks aika yleinen syy on se että on varattu. Mt-ongelmat ei välttämättä kuvasta näy, ne tulee ilmi kyllä sitten myöhemmin.
Minulla ei ole kuvaa eikä tekstiä, koska lähinnä vain katselen mitä sieltä löytyy, en niinkään etsimällä etsi.
Jos joku itseäni kiinnostava löytyy, niin laitan viestiä ja kerron siinä heti itsestäni.
Mielenterveyttäni ei olla koskaan tutkittu, enkä osaa itse sanoa olisiko ollut syytä, ilmeisesti ei, koska olisi siitä joskus joku vähän vihjannut. Eikä minulla ole suurempia itsetunto-ongelmiakaan.
Kuvattomuus sekä profiilitekstittömyys kertovat lähinnä huonosta itsetunnosta ja -luottamuksesta. Mt-ongelmaisia on monenlaisia, jotkut heruttavat, jotkut eivät.