Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nukutteko rintsikat päällä vai ilman?

Vierailija
27.10.2019 |

Itse nukun rintsikat (urheiluliivit) päällä.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman tietty!

Vierailija
42/62 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oispa epämukavaa pitää rintsikat päällä koko ajan.

Muutenkin heitän ne heti pois, kun tuun kotiin.

Kotona pidän rintsikoita vaan, jos on vieraita käymässä.

Sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isorintaisten on sitten turha ihmetellä roikkotissejä jos ei tue rintojaan millään lailla elämänsä kolmasosan ajan. Itselleni on itsestään selvää tukea rinnat kaarituettomilla yöliiveillä, rintojen iho uusiutuu yön aikana ihan samalla lailla kuin kasvojenkin joten oman hoitovoiteen laitan myös rinnoille.

Ikää 40+, kuppikoko E ja yhtä kiinteinä pysyneet nuoresta asti. En usko että olisivat yhtä kiinteät jos olisin antanut painovoiman tehdä vapaasti tehtäviään kolmasosan aikuisiästäni. A-kuppiset voivat toki pärjätä yöt ilmankin, mutta jos näin iso osa muusta jengistä jättää rintansa öisin tukematta... en enää ihmettele mistä nämä nuortenkin naisten roikkotissit joita salien suihkuhuoneissa näkee ovat peräisin. Olen tätä vähän ihmetellyt mutten ole tajunnut ettei suurempia rintoja tueta yöksi edes napakalla topilla. Ovat likkakaverini ovat näitä A-kuppisia joten en ole ystävien liivittömyyttä yökyläillessä kummastellut lainkaan.

Itse olen sen verran esteetikko että rintojen kiinteys painaa kyllä enemmän vaakakupissa kuin mukavuudenhalu, yöt kun kuitenkin nukkuu niin eipä nuo yöliivit siinä nukkuessa niin haittaa. Itsellä olisi pikemminkin epämukava olo ilman niitä öisin.

Enemmän se on rinnan luonnollisesta mallista kiinni ja harvoin suuret rinnat on pystyt.

Itsellä ollut nuoresta asti hieman roikkuvat isot, mutta eivät edelleenkään lähes nelikymppisenä mitkään löysät säkit vaikka imettänytkin olen +20kk elämästäni. Miehet ovat hulluna näihin vaikka omaan silmään liikaa riippuvatkin. Liiveillä en ole nukkunut koskaan ja koko aikuisiän alasti.

"Liiveillä en ole nukkunut koskaan ja koko aikuisiän alasti". No tuohan selittääkin sitten jo sen roikkuvan muodon, mistä mainitset. Paremmalla tukemisella (myös öisin) eivät todennäköisesti roikkuisi, tai ainakaan niin paljon.

Vierailija
44/62 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt että joku nukkuu rintsikat päällä. Miks ihmeessä? :O

Vierailija
45/62 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman.

Vierailija
46/62 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isorintaisten on sitten turha ihmetellä roikkotissejä jos ei tue rintojaan millään lailla elämänsä kolmasosan ajan. Itselleni on itsestään selvää tukea rinnat kaarituettomilla yöliiveillä, rintojen iho uusiutuu yön aikana ihan samalla lailla kuin kasvojenkin joten oman hoitovoiteen laitan myös rinnoille.

Ikää 40+, kuppikoko E ja yhtä kiinteinä pysyneet nuoresta asti. En usko että olisivat yhtä kiinteät jos olisin antanut painovoiman tehdä vapaasti tehtäviään kolmasosan aikuisiästäni. A-kuppiset voivat toki pärjätä yöt ilmankin, mutta jos näin iso osa muusta jengistä jättää rintansa öisin tukematta... en enää ihmettele mistä nämä nuortenkin naisten roikkotissit joita salien suihkuhuoneissa näkee ovat peräisin. Olen tätä vähän ihmetellyt mutten ole tajunnut ettei suurempia rintoja tueta yöksi edes napakalla topilla. Ovat likkakaverini ovat näitä A-kuppisia joten en ole ystävien liivittömyyttä yökyläillessä kummastellut lainkaan.

Itse olen sen verran esteetikko että rintojen kiinteys painaa kyllä enemmän vaakakupissa kuin mukavuudenhalu, yöt kun kuitenkin nukkuu niin eipä nuo yöliivit siinä nukkuessa niin haittaa. Itsellä olisi pikemminkin epämukava olo ilman niitä öisin.

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/201706222200226104 Ainakin tuolla mainitaan ihan päinvastaisista tutkimustuloksista. Mutta eiköhän se riipu monista asioista. Kuppikoko E on kyllä niin iso, että varmasti jo tuntuukin epämukavalta olla ilman liivejä. Mutta vähän outoa silti tiirailla salin suihkutilassa kanssasisarten tissejä, sen voisit kyllä lopettaa.

Vierailija
47/62 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman, vain alkkarit jalassa nukun.

Vierailija
48/62 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti. Joskus kun sisällä on viileämpi niin saatan villasukat laittaa jalkaan. Mutta ei tulis mieleenkään nukkua liivit päällä. Pelkkä ajatuskin tekee inhottavan olon.

Vierailija
49/62 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pinnallinen toki saa olla, ei siinä mitään väärää ole. Mut jotenkin inhottavaa, että kyyläät muiden naisten tissejä pukuhuoneessa.

Ai onko pinnallista pitää huolta kropastaan, niin ettei se veny ja vanu muodottomaksi? Mielestäni tässä on kyse ihan perusasiasta, itsestään huolehtimisesta. Vähän kuin hampaidenpesusta.

Ja tottakai sinä, minä ja ihan jokainen huomaamme ohimennen toisemme kasvot, vartalot, hiukset, tatuoinnit salin pukuhuoneissa, saunatiloissa jne. Se joka väittää toisin on kyllä sievistelevä valehtelija. Se, joka toista jäisi tuijottamaan olisi moukka mutta se joka väittää ettei huomaa muita on kyllä estoinen sievistelijä. "Samaa nahkaa nenässä kuin munassa" eli samapa se kiinnittääkö huomion tukkatyyli, kissatatuointi vai roikkorinnat, kunhan ei tuijottamaan jää.

Vierailija
50/62 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman, vain alkkarit jalassa nukun.

Hyi pikkarit hiostamassa jalkoväliä ja bakteerit kuhisee kun alakerta ei saa ilmaa koskaan. Vai oletko sitten päivällä ilman alushousuja. .

Vierailija
51/62 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis liivejä ei kannata käyttää. Välttämättä päivälläkään, jos ei ole pakko. Rinnat roikkuvat enemmän niillä, jotka käyttävät liivejä kuin niillä, jotka eivät. Näin ainakin tutkimukset osoittaa.

Minä käytä vain töissä ja juhlissa. Vapaalla olen usein ilman tai käytän kevyttä toppia rintsikoiden sijasta.

Oon 40-vuotias, yhden lapsen 5 vuotta sitten imettänyt. Koko 70E. Ei roiku yhtään vielä.

https://www.ksml.fi/kotimaa/Erikoislääkäri-lehdelle-Rintaliivien-jatkuv…-–-asiasta-kaivataan-lisätietoa/1203969

Vierailija
52/62 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pinnallinen toki saa olla, ei siinä mitään väärää ole. Mut jotenkin inhottavaa, että kyyläät muiden naisten tissejä pukuhuoneessa.

Ai onko pinnallista pitää huolta kropastaan, niin ettei se veny ja vanu muodottomaksi? Mielestäni tässä on kyse ihan perusasiasta, itsestään huolehtimisesta. Vähän kuin hampaidenpesusta.

Ja tottakai sinä, minä ja ihan jokainen huomaamme ohimennen toisemme kasvot, vartalot, hiukset, tatuoinnit salin pukuhuoneissa, saunatiloissa jne. Se joka väittää toisin on kyllä sievistelevä valehtelija. Se, joka toista jäisi tuijottamaan olisi moukka mutta se joka väittää ettei huomaa muita on kyllä estoinen sievistelijä. "Samaa nahkaa nenässä kuin munassa" eli samapa se kiinnittääkö huomion tukkatyyli, kissatatuointi vai roikkorinnat, kunhan ei tuijottamaan jää.

Toki itsestään saa ja pitää huolehtia. Mutta jos se kerran menee mukavuuden edelle, niin kyllä se jotenkin pinnalliselta kuulostaa. Mutta kuten mä sanoin, pinnallisuus on ihan ok. Kaikilla meillä varmasti on myös se pinnallinen puoli, toisilla vaan hallitsevampana. Ehkä sellaiset ihmiset myös jaksavat kiinnittää enemmän huomiota tuntemattomien naisten riipputisseihin...

Vierailija
53/62 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä joku 70E ole sen kokoinen että liivittömänä olisi epämukavaa olla.

Vierailija
54/62 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rinnat tykkäävät olla vapaina, eli en käytä koskaan rintaliivejä:)

t. Minä ja mun a-povi

Vierailija
55/62 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos bakteerit kuhisee been ne kuhisee ilman alushousujakin eikä se ilma bakteereita vähennä. Puhtaat alushousut ja toppi/teepaita on nukkuessa mulla.

Bakteerikammoinen siirtää sen kuhinan ilman alkkareita sänkyynsä.

Vierailija
56/62 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokoa 75E ja käytän kaarituettomia liivejä öisin

Vierailija
57/62 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva mies käyttää rintsikoita, en minäkään. Joten vastaan: ilman rintsikoita nukun.

Vierailija
58/62 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet kehuu, ettei tissit roiku koska ”syy 1” ja toiset koska ”syy 2”.

Totuus saattaa olla, että teillä on vain käynyt hyvä tuuri geenilotossa ja ne tissit olis terhakat olitte sitten tehneet tai olleet tekemättä asian hyväksi yhtään mitään.

Vierailija
59/62 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa. Kas kummaa, mullakin E-kuppi, ikää 38v enkä ole koskaan käyttänyt rintaliivejä öisin. En myöskään kotona ollessa, ellei ole vieraita. Kauppaan voin hyvin kipaista ilman liivejä sillä laitanhan takin kiinni ettei nännit näy kaikelle kansalle 😁

Mistään ei huomaa, että olen imettänyt. Muutama sellainen vaatekin löytyy mitkä ovat tarpeeksi vartalon myötäisiä pitääkseen rintani paikoillaan, niiden kanssa en käytä rintsikoita edes julkisella paikalla.

Teoriasi on täyttä puppua.

Mulla on hiton hyvät tissit. Taatusti nukun jatkossakin ilman liivejä.

Vierailija
60/62 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus välillä nukun rintsikat päällä