Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nukutteko rintsikat päällä vai ilman?

Vierailija
27.10.2019 |

Itse nukun rintsikat (urheiluliivit) päällä.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman.

M48

Vierailija
22/62 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman rintsikoita ja pikkuhousuja, paitsi pikkarit silloin, kun on menkat. Yöpaita on päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on isot rinnat niin on mukavampi nukkua liivit päällä. Minulla on yöliivit ja päiväliivit erikseen

Mitkä on isot rinnat? Itselläni 85H ja nukun aina ilman, alasti. Ahdistaisi jotkut kureet päällä.

Päivällä isojen rintojen kanssa ilman liivejä on epämiellyttävää, kotiliivit ja ulkoiluliivit itsellä erikseen.

Vierailija
24/62 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman, tänäänkin aamuseksiä heti kun mies näki paljaana :)

Vierailija
25/62 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas uusi lähestymiskulma asiaan. Ympärysmitta ja kuppikoko tietysti eri valmistajilla ei ole verrannollinen. Taulukoista selviää rinnakkaiskoot, eikös?

Vierailija
26/62 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman. Pienet tissit ei nukkuessa tukea kaipaa.

Vierailija
27/62 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman. Joskus tosin saatan simahtaa ne päällä enkä unen keskellä jaksa alkaa riisumaan.

Joskus käytän urheilutoppia.

Joskus harvoin tosin iskee tosi tyttömäinen olo ja puen ihan omaksi iloksi jotkut pitsihepenet yöksi :D

Vierailija
28/62 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun alasti. Kotona en pidä rintsikoita päivälläkään.

Vierailija
29/62 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi nukkua ilman, koska isot rinnat aiheuttaisivat muuten kipuja. Mutta kotona ollessa aina löysimmät mahdolliset urheiluliivit päällä, eli ei purista tai hierrä mistään.

Vierailija
30/62 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauden lopussa ja imetysaikana nukuin rintsikat päällä, jotenkin rinnat olivat kipeät "vapaana". En tiedä mistä tuo kipu johtui. Ja nimenomaan nukkuessa.

Normaalisti heitän rintsikat pois heti kun pääsen kotiin enkä ikinä nukkuisi rintaliivit päällä vapaaehtoisesti.

Vierailija
31/62 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkena

Vierailija
32/62 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä ain päällä, ei hyvät rintsikat tunnu miltään (niin että pitäisi heti heittää pois kotiin tullessa? En ole ikinä tuntenut niin). Nukun ilman tai pehmeä urheilutoppi päällä jos kipuja. En osaisi nukkua alasti, kamala ajatuskin :D.

Vierailija
33/62 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintsikat päällä, muuten alasti.

Vierailija
34/62 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman, aina. En pidä rintaliivejä muutenkaan kotona. On isot tissit niin tungen niiden väliin T-paidan kangasta niin ei ärsytä kun ne tarttuu toisiinsa 😁

Vierailija
35/62 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia tai en usko.

Vierailija
36/62 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isorintaisten on sitten turha ihmetellä roikkotissejä jos ei tue rintojaan millään lailla elämänsä kolmasosan ajan. Itselleni on itsestään selvää tukea rinnat kaarituettomilla yöliiveillä, rintojen iho uusiutuu yön aikana ihan samalla lailla kuin kasvojenkin joten oman hoitovoiteen laitan myös rinnoille.

Ikää 40+, kuppikoko E ja yhtä kiinteinä pysyneet nuoresta asti. En usko että olisivat yhtä kiinteät jos olisin antanut painovoiman tehdä vapaasti tehtäviään kolmasosan aikuisiästäni. A-kuppiset voivat toki pärjätä yöt ilmankin, mutta jos näin iso osa muusta jengistä jättää rintansa öisin tukematta... en enää ihmettele mistä nämä nuortenkin naisten roikkotissit joita salien suihkuhuoneissa näkee ovat peräisin. Olen tätä vähän ihmetellyt mutten ole tajunnut ettei suurempia rintoja tueta yöksi edes napakalla topilla. Ovat likkakaverini ovat näitä A-kuppisia joten en ole ystävien liivittömyyttä yökyläillessä kummastellut lainkaan.

Itse olen sen verran esteetikko että rintojen kiinteys painaa kyllä enemmän vaakakupissa kuin mukavuudenhalu, yöt kun kuitenkin nukkuu niin eipä nuo yöliivit siinä nukkuessa niin haittaa. Itsellä olisi pikemminkin epämukava olo ilman niitä öisin.

Vierailija
37/62 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukun aina vaimon rintsikoissa ja muissa alusvatehepeneissä kun hän on poissa. Ihanan tyttömäinen olo.

M40

Olet oksettava.

Vierailija
38/62 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman.

Vierailija
39/62 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isorintaisten on sitten turha ihmetellä roikkotissejä jos ei tue rintojaan millään lailla elämänsä kolmasosan ajan. Itselleni on itsestään selvää tukea rinnat kaarituettomilla yöliiveillä, rintojen iho uusiutuu yön aikana ihan samalla lailla kuin kasvojenkin joten oman hoitovoiteen laitan myös rinnoille.

Ikää 40+, kuppikoko E ja yhtä kiinteinä pysyneet nuoresta asti. En usko että olisivat yhtä kiinteät jos olisin antanut painovoiman tehdä vapaasti tehtäviään kolmasosan aikuisiästäni. A-kuppiset voivat toki pärjätä yöt ilmankin, mutta jos näin iso osa muusta jengistä jättää rintansa öisin tukematta... en enää ihmettele mistä nämä nuortenkin naisten roikkotissit joita salien suihkuhuoneissa näkee ovat peräisin. Olen tätä vähän ihmetellyt mutten ole tajunnut ettei suurempia rintoja tueta yöksi edes napakalla topilla. Ovat likkakaverini ovat näitä A-kuppisia joten en ole ystävien liivittömyyttä yökyläillessä kummastellut lainkaan.

Itse olen sen verran esteetikko että rintojen kiinteys painaa kyllä enemmän vaakakupissa kuin mukavuudenhalu, yöt kun kuitenkin nukkuu niin eipä nuo yöliivit siinä nukkuessa niin haittaa. Itsellä olisi pikemminkin epämukava olo ilman niitä öisin.

Pinnallinen toki saa olla, ei siinä mitään väärää ole. Mut jotenkin inhottavaa, että kyyläät muiden naisten tissejä pukuhuoneessa.

Vierailija
40/62 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän se on rinnan luonnollisesta mallista kiinni ja harvoin suuret rinnat on pystyt.

Itsellä ollut nuoresta asti hieman roikkuvat isot, mutta eivät edelleenkään lähes nelikymppisenä mitkään löysät säkit vaikka imettänytkin olen +20kk elämästäni. Miehet ovat hulluna näihin vaikka omaan silmään liikaa riippuvatkin. Liiveillä en ole nukkunut koskaan ja koko aikuisiän alasti.