Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nukutteko rintsikat päällä vai ilman?

Vierailija
27.10.2019 |

Itse nukun rintsikat (urheiluliivit) päällä.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isorintaisten on sitten turha ihmetellä roikkotissejä jos ei tue rintojaan millään lailla elämänsä kolmasosan ajan. Itselleni on itsestään selvää tukea rinnat kaarituettomilla yöliiveillä, rintojen iho uusiutuu yön aikana ihan samalla lailla kuin kasvojenkin joten oman hoitovoiteen laitan myös rinnoille.

Ikää 40+, kuppikoko E ja yhtä kiinteinä pysyneet nuoresta asti. En usko että olisivat yhtä kiinteät jos olisin antanut painovoiman tehdä vapaasti tehtäviään kolmasosan aikuisiästäni. A-kuppiset voivat toki pärjätä yöt ilmankin, mutta jos näin iso osa muusta jengistä jättää rintansa öisin tukematta... en enää ihmettele mistä nämä nuortenkin naisten roikkotissit joita salien suihkuhuoneissa näkee ovat peräisin. Olen tätä vähän ihmetellyt mutten ole tajunnut ettei suurempia rintoja tueta yöksi edes napakalla topilla. Ovat likkakaverini ovat näitä A-kuppisia joten en ole ystävien liivittömyyttä yökyläillessä kummastellut lainkaan.

Itse olen sen verran esteetikko että rintojen kiinteys painaa kyllä enemmän vaakakupissa kuin mukavuudenhalu, yöt kun kuitenkin nukkuu niin eipä nuo yöliivit siinä nukkuessa niin haittaa. Itsellä olisi pikemminkin epämukava olo ilman niitä öisin.

Pinnallinen toki saa olla, ei siinä mitään väärää ole. Mut jotenkin inhottavaa, että kyyläät muiden naisten tissejä pukuhuoneessa.

Ai onko pinnallista pitää huolta kropastaan, niin ettei se veny ja vanu muodottomaksi? Mielestäni tässä on kyse ihan perusasiasta, itsestään huolehtimisesta. Vähän kuin hampaidenpesusta.

Ja tottakai sinä, minä ja ihan jokainen huomaamme ohimennen toisemme kasvot, vartalot, hiukset, tatuoinnit salin pukuhuoneissa, saunatiloissa jne. Se joka väittää toisin on kyllä sievistelevä valehtelija. Se, joka toista jäisi tuijottamaan olisi moukka mutta se joka väittää ettei huomaa muita on kyllä estoinen sievistelijä. "Samaa nahkaa nenässä kuin munassa" eli samapa se kiinnittääkö huomion tukkatyyli, kissatatuointi vai roikkorinnat, kunhan ei tuijottamaan jää.

saarnaava tissipastori.

Vierailija
62/62 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus välillä nukun rintsikat päällä

Vanha aloitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla