Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen tuottaman naisen orgasmin yleisyys, esileikissä ja naidessa.

M62
27.10.2019 |

Surulliseksi tulee, kun jatkuvasti lehdistä lukee naisten kommentteja orgasmin saamisen vaikeuksista ja harvinaisuudesta. En tarkoita omaa kivaa, vaan miehen tuottamaa sormilla, nuolemalla tai naimalla. Eniten harmittaa ja surettaa miesten välinpitämättömyys ja asenteesta johtuva taitamattomuus. Minulle ollut aina itsestään selvää, että tyttöystävälle tai vaimolle tehnyt kaikkeni saadakseni niin kiimaan, että orgasmeja tullut aina tavalla tai toisella. Hän on saanut yli 40v aikana ainakin kerran viikossa orgasmin. Molemmille ollut itsestään selvää tavoite, että molemmat saa aina. Jos jäänyt joskus pari kertaa peräkkäin häneltä saamatta, niin on varmistettu uusinnassa. Silloin saanut senkin edestä.
Onko orgasmit tosiaan niin harvinaisia?

Miehen tuottaman naisen orgasmin yleisyys, esileikissä ja naidessa.

Vaihtoehdot

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen saa orgamin paniessa, onko se silloin vain miehen tekemä? Onko vastaavasti nainen tehnyt miehelle orgasmin kun mies saa pannessaan orgasmin?

Eiköhän tässä ketjussa ollut enemmänkin kyse naisen orgasmista yhteisen seksin yhteydessä, ilman omaa sormetusta?

Yllättävän moni mies vähät välittää saiko nainen vai ei, kierähtää unille tyytyväisenä itse lauettuaan. Osa välittää muttei osaa, vaikka nainen olisi vihjannutkin miten pitäisi tehdä ja yrittää omalla tavallaan vastoin naisen vinkkejä - tuloksetta. Sääli sinänsä, aika monen suhteen naisen haluttomuus johtuu juurikin tästä.

Vierailija
22/26 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestäni ei kiinnosta tuottaa minulle orgasmia, vastaan siitä itse. Myöskään vastapalveluksia en saa esimerkiksi jos olen tyydyttänyt hänet käsin. Hän itse pitää itseään mestarirakastajana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisen miehen kanssa saan ihan joka ikinen kerta. Yleensä muutaman esileikin aikana ja sitten muutaman lisää yhdynnässä. Tuskin olen koskaan alle kolmen orgasmin jäänyt ja takana jo viisi vuotta kiihkeää yhteiseloa. Ihana mies, kun selvästi nauttii siitä että saa tehdä mulle hyvää.

Miehenä sanon, että itse saan melkein enemmän nautintoa siitä kun katson naisen kiemurtelevan nautinnosta häntä nuollessa kuin silloin kun minulta otetaan suihin. Mun on mahdoton tajuta näitä tekstejä, joissa kerrotaan miehistä joita ei naisen nautinto kiinnosta.

Vierailija
24/26 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan edellistä. Naiseni nautinto on myös minun.

Vierailija
25/26 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, nainen makaa ku lahna ja miehen pitäisi tehdä kaikki temput tuottaakseen naiselle orkun, ja kun ei siihen pysty niin on huono rakastaja.

Vierailija
26/26 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla kielteisesti asennoituva. Tumppu heilumaan, jos ei ehta kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan