Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minun on vaikea luoda minkäänlaisia tuttavuussuhteita tai saada arvostusta töissä

Vierailija
27.10.2019 |

En oikein edes tiedä miten ilmaista tämä ongelma, tai pukea sanoiksi koko tarinaa, mutta yritän!

Ongelmani on: minulla on ollut koko elämäni vaikeuksia tehdä hyviä ystävyyssuhteita tai saada ihmisiä pitämään minusta.

Parisuhteita jostain syystä muodostan helposti ja ne kestävät pitkään (mina olen yleensä se jättäjä) ja exät jäävät elämääni ystäviksi / tutuiksi. Eli jotain hyvää minussa on varmaan?

Olen myös huomannut, etten työssäni saa yleensä muuta kuin huomauttelua. Työkaverit eivät mitenkään erityisesti pidä minusta tai arvosta työtäni. Jos jotain tulee on se jotain huomautettavaa. Olen vaihtanut tässä parin vuoden aikana usein työtä (määräaikaisuuksia jne) ja aina tulee sama ongelma vastaan.

En yritä tehdä työkavereista työajan ulkopuolelle ystäviä, mutta edes jotain työkaveruutta olisi ihan kiva rakentaa. Yleensä minut jätetään aika nopeasti ulkopuolelle eikä seuraani kaivata.

Yksityiselämässä minulla on ystäviä.. 0. Jotain tuttuja tietenkin on ja muutama kaveruussuhde, että nähdään kerran puolessa vuodessa, mutta sellaista kunnollista ystävää minulla ei ole. Jos jotain suhteita saan luotua, ne ei pysy kauan. Ihmiset eivät kauan välitä seurastani tai halua tutustua mitenkään syvemmin.

En ymmärrä mitä teen niin väärin. Yritän olla kaikilla mukava ja tasa-arvoinen. En ilku takanapäin, enkä ole mikään ujo/vaikeasti lähestyttävä, mutten myöskään itsekeskeinen rääväsuu..

Muita kohtalontovereita? Mitä veikkaatte miksi teistä ei pidetä yleisesti?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Jään joka porukassa ulkopuoliseksi. Vetäydyn, koska en siedä ekstroverttejä ihmisiä, sellaisia jotka tuovat itseään julki välittämättä muista. Olen myös aluksi hiljainen isossa porukassa sekä enemmän introvertti.

Vierailija
2/2 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisista asioista olet kiinnostunut? Minullakaan ei ole ystäviä mutta yleensä ne kai muodostuu aikuisena jonkun yhteisen kiinnostuksenkohteet kautta, tai samanlaisen huumorintajun jne. En usko että sinusta ei "pidetä", mutta ehkä ihmiset ei tiedä sinusta persoonana mitään mihin tarttua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla