Kelpaako tälläinen nainen kenellekään?
Yksi lapsi, 1v. Nainen on kuntouttavassa, johon sisällytetty opiskelu, valmistuu laitoshuoltajaksi. (eli suomeksi sanottuna elää tuilla). Ikää lähes 30. Asuu vuokralla rivarissa.
Kommentit (52)
Te, jotka ette haluaisi naista jolla on lapsia, niin miksi ei? Ap:llakaan ei ole kuin yksi, ei sentään tusinaa. Ei yksi lapsi ole kovin iso "rasite ".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi riitti syyksi etten huoli. Muuten voisin harkitakin.
Miksi olet lapsivastainen?
En ole lapsivastainen, haluan itsekin lapsia, mutta en halua naista jolla on jo ennestään lapsia.
Oot outo.
Lapsi ois siinä valmiina..ja sulla ei ois mitään velvollisuuksia.Saisit rusinat pullasta:)
Oletko sitä mieltä että geeniesi pitää jatkua ? MIKSI?
Mä en tykkää rusinoista :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa oleitään, minkä perusteella sen enempää nainen kuin mieskään kelpaa tai jää kelpaamatta kenellekään. Toisin sanoen, ei kerrota ollenkaan, MILLAINEN ihminen hän on. Puhutaan vain olosuhteista, muttei ihmisestä.
Mistä hän tykkää, mitä hän harrastaa, mitä hän ajattelee? Onko hän kiva vai k-pää.
Katselen tv:stä temppareita ,big brotheria ja tohtori paisetta.
Harrastan kirppiksillä kiertelyä ja kodin somistamista kierrätysesineillä.
On bkupin tissit ja löysä roikkuva mahanahka.
Täällä unelmiesi MIES
SAMAT harrastukset + pleikka ja piereskely
Löytyy myös löysä maha ja manBOOBS
Varmaan kelpaa jollekin joka on sen kanssa ”samalla tasolla”.
Jollekin tasokkaammalle ei kelpais.
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka ette haluaisi naista jolla on lapsia, niin miksi ei? Ap:llakaan ei ole kuin yksi, ei sentään tusinaa. Ei yksi lapsi ole kovin iso "rasite ".
Jos lapsella ei ole isää kuvioissa lainkaan, niin silloin ehkä saattaisin harkita, mutta näistä vuoroviikkokuvioista ja muista säätämisistä mä pysyn kaukana.
Tottakai kelpaat, kun oikea ihminen sattuu kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
ja sohvalla makaava TV.tä tuijottava aivok.uollut lapsen äiti
Kyllä se on pitkälle ulkonäöstä kiinni kelpaako ja että antaako se namia tarpeeksi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole lapsivastainen, haluan itsekin lapsia, mutta en halua naista jolla on jo ennestään lapsia.
Moni mies haluaa omia lapsia. Harva haluaa elättää ja kasvattaa toisen miehen lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies haluaa omia lapsia. Harva haluaa elättää ja kasvattaa toisen miehen lapsia.
Ei miehen tarvitsisi kasvattaa saatika elättää minun lastani. Se on ihan oma tehtäväni.
Ap
Mistä päin olet? Sillä kun on merkitystä ilmeisesti myöskin. Oletko perusnätti? Meikkaatko? Miten pukeudut? Mitä harrastuksia sinulla on? Millaisia tulevaisuudensuunnitelmia/toiveita? Mitä toivot mieheltä? Kelpaako sinulle tavallinen pullukka perusinssi jolla elämä mukavasti kuosissa mutta parisuhde puuttuu?
Vierailija kirjoitti:
Mistä päin olet? Sillä kun on merkitystä ilmeisesti myöskin. Oletko perusnätti? Meikkaatko? Miten pukeudut? Mitä harrastuksia sinulla on? Millaisia tulevaisuudensuunnitelmia/toiveita? Mitä toivot mieheltä? Kelpaako sinulle tavallinen pullukka perusinssi jolla elämä mukavasti kuosissa mutta parisuhde puuttuu?
Harrastan autoilua, ulkoilua, myös elokuvissa ja joskus ulkona syömässä on kiva käydä. Mielestäni olen perusnätti enkä meikkaa jatkuvasti. Tämän hetkinen tavoite on valmistua laitoshuoltajakoulutuksesta, ehkä joskus tulevaisuudessa suorittaa joku korkeampi tutkinto. Pukeudun niin että tunnen oloni hyväksi, ostan vaatteeni lähinnä EMP:ltä ja Zalandolta. Ja olen Pohjois - pohjanmaalta, Oulun seudulta. Toivon että mies olisi kätevä ja tykkää enemmän rassata vaikka autoja kuin pelata pleikkaa sisällä. Parta ja hiukset on plussaa. Mielellään saisi olla pitempi kuin minä, joka olen 160cm. Tykkään pitää korkkareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastan autoilua, ulkoilua, myös elokuvissa ja joskus ulkona syömässä on kiva käydä. Mielestäni olen perusnätti enkä meikkaa jatkuvasti. Tämän hetkinen tavoite on valmistua laitoshuoltajakoulutuksesta, ehkä joskus tulevaisuudessa suorittaa joku korkeampi tutkinto. Pukeudun niin että tunnen oloni hyväksi, ostan vaatteeni lähinnä EMP:ltä ja Zalandolta. Ja olen Pohjois - pohjanmaalta, Oulun seudulta. Toivon että mies olisi kätevä ja tykkää enemmän rassata vaikka autoja kuin pelata pleikkaa sisällä. Parta ja hiukset on plussaa. Mielellään saisi olla pitempi kuin minä, joka olen 160cm. Tykkään pitää korkkareita.
Ps. Mielellään saisi olla edes sen verran lapsirakas, että hyväksyy myös poikani.
Vierailija kirjoitti:
Jos naisella on isot tissit, hän saa aina miehen vaikka olis minkä näköinen/kokoinen/oloinen.
En oo kyllä ikinä saanut huomiota tissieni takia.
Varmasti joku kaltaisesi ö-luokan mies saattaa sinustakin kiinnostua..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa oleitään, minkä perusteella sen enempää nainen kuin mieskään kelpaa tai jää kelpaamatta kenellekään. Toisin sanoen, ei kerrota ollenkaan, MILLAINEN ihminen hän on. Puhutaan vain olosuhteista, muttei ihmisestä.
Mistä hän tykkää, mitä hän harrastaa, mitä hän ajattelee? Onko hän kiva vai k-pää.
Katselen tv:stä temppareita ,big brotheria ja tohtori paisetta.
Harrastan kirppiksillä kiertelyä ja kodin somistamista kierrätysesineillä.
On bkupin tissit ja löysä roikkuva mahanahka.
Tämä en ollut minä. Minulla on isommat kuin b kupit eikä mahanahkaa.
Ap
OMA lapsi pitää vanhempansa puolta ja rakastaa kuin eläin murrosikään asti.