Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaako tälläinen nainen kenellekään?

Vierailija
27.10.2019 |

Yksi lapsi, 1v. Nainen on kuntouttavassa, johon sisällytetty opiskelu, valmistuu laitoshuoltajaksi. (eli suomeksi sanottuna elää tuilla). Ikää lähes 30. Asuu vuokralla rivarissa.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti joku kaltaisesi ö-luokan mies saattaa sinustakin kiinnostua..

Mikä tekee ö-luokan ihmisen?

Vierailija
42/52 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kelpaa jollekin joka on sen kanssa ”samalla tasolla”.

Jollekin tasokkaammalle ei kelpais.

En ole yliopisto insinööriä hakemassakaan vaan ihan perusduunaria :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
44/52 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo

Ehkä kepaa jollekin ikkunanpesijälle

Ikkunanpesuja tehneenä, ei ole kevyttä hommaa.

Vierailija
45/52 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat kivalta naiselta. Jos en olisi varattu, voisin hyvin kiinnostua. Tykkään pirteistä ja elämäniloisista naisista. Jalat maassa olevista ja kotona viihtyvistä.

Vierailija
46/52 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat kivalta naiselta. Jos en olisi varattu, voisin hyvin kiinnostua. Tykkään pirteistä ja elämäniloisista naisista. Jalat maassa olevista ja kotona viihtyvistä.

🙂

Vierailija
47/52 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaiseksi panoksi? Mahdollisesti, jos olet pitänyt itsesi kunnossa.

Parisuhteeseen? Ei!

Vierailija
48/52 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vihreä, niin ei. Jos persu, niin asia ok.

Sinccis

Vierailija
49/52 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin mietin lähes joka päivä kelpaisinko kenellekään. Itse olen 25-vuotias nainen, jolla ei lapsia enkä niitä koskaan halua. Muuten olenkin sitten todella introvertti ja ujokin tapaus, jonka täytyisi tutustua pitkään. Ulkonäkö hyvin tavallinen. Harrastan lähinnä ulkoilua, musiikkia ja lukemista. Eli melko tylsäkin tapaus. Toisaalta olisin varmaan valmis kokeilemaan monia harrastuksia jos joku vähän niihin innostaisi ja siinä mielessä kyllä oikeasti tiedän, että en olisi mitenkään kielteinen millekään uudelle. Vaatimukseni ovat myös melko vähäiset ja oikeastaan olen ihastunut monenlaisiin ihmisiin. Luonne on tärkeä ja arvostan niitä, jotka kohtelevat muita hyvin. Sitten oikeastaan se häpeän aihe eli olen työtön ja mitään oikeaa ammattia ei vielä ole. Opiskelemaan olen hakenut ja lukio on käyty. 

Vierailija
50/52 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin mietin lähes joka päivä kelpaisinko kenellekään. Itse olen 25-vuotias nainen, jolla ei lapsia enkä niitä koskaan halua. Muuten olenkin sitten todella introvertti ja ujokin tapaus, jonka täytyisi tutustua pitkään. Ulkonäkö hyvin tavallinen. Harrastan lähinnä ulkoilua, musiikkia ja lukemista. Eli melko tylsäkin tapaus. Toisaalta olisin varmaan valmis kokeilemaan monia harrastuksia jos joku vähän niihin innostaisi ja siinä mielessä kyllä oikeasti tiedän, että en olisi mitenkään kielteinen millekään uudelle. Vaatimukseni ovat myös melko vähäiset ja oikeastaan olen ihastunut monenlaisiin ihmisiin. Luonne on tärkeä ja arvostan niitä, jotka kohtelevat muita hyvin. Sitten oikeastaan se häpeän aihe eli olen työtön ja mitään oikeaa ammattia ei vielä ole. Opiskelemaan olen hakenut ja lukio on käyty. 

Lukiokin on jo paljon.

Vierailija
51/52 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
52/52 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa.