Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei muut halua ymmärtää, et mutseus on mun ”se” juttu?!?!

Vierailija
27.10.2019 |

Vaunulenkit
Rintaruokinta
Nimiäiset
Vauvaryhmät
Lastenvaatekirpparit
Vauvauinti
Äiti ja lapsi kerho

Tää on mun elämän parasta aikaa ja aion jatkaa niinkauan kun mulla on ykskin munasolu jäljellä.

Mua ei kiinnosta itteni, en meikkaa, maantien tukka hiirenhäntä ponnarilla.

Ei kiinnosta opinnot ja duunit, mun juttu in mutseus ja paikka himassa!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutseus... silmiä vihloo tuo sana. EI!

Vierailija
2/21 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista. Mutta voihan jollakin olla elämä esim pelkkää fitnestä.

Itse olen pienten lasten äiti, mutta elämääni kuuluu myös etäopinnot, työt ja omat sekä lasten harrastukset. Ystäväporukan kanssa tapaamme noin kerran kuussa. Sopii minulle että elämään kuuluu kaikkea muutakin äitiyden lisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo, keksi parempi. Muista ottaa lääkkeet säännöllisesti!

Vierailija
4/21 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta lasta sinulla on ap? Ja kuinka vanha olet?

Vierailija
5/21 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut harrastavat vanhemmuutta. Tiedän tapauksia, joissa on luettu kasoittain vanhemmuutta käsitteleviä kirjoja.

Vierailija
6/21 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen pienten lasten äiti, mutta elämääni kuuluu myös etäopinnot, työt ja omat sekä lasten harrastukset. Ystäväporukan kanssa tapaamme noin kerran kuussa. Sopii minulle että elämään kuuluu kaikkea muutakin äitiyden lisäksi.

Minä en tarvitse (ENKÄ halua) mitään muuta kuin tään mutseuteni kaikki muu on taka alalla.

Lapsia on 5 kun joku kysyi.

Ap

Vierailija
7/21 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en tarvitse (ENKÄ halua) mitään muuta kuin tään mutseuteni kaikki muu on taka alalla.

Lapsia on 5 kun joku kysyi.

Ap

Valintoja. Kyllähän mutseus ja kotoilu liittyvät tavallaan yhteen. Lapsien kanssa askartelu, leikkiminen ja kaikenlainen yhdessä puuhailu.

Kuvitan lastenkirjoja, joten mistäpä muualta keksin inspiraatiota, kuin lapsistani.

Vierailija
8/21 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin surullista. Siis eihän tuossa mitään väärää sinänsä kai ole mutta .... silti aika surullista. Kuulostaa nimittäin siltä kuin pakenisit itseäsi tai todellisuutta. Elämä kai on helpompaa kun saa ulkoistaa sen lapsiin ja niiden tekoon.

Vierailija
9/21 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

JunttEus tuntuu myös olevan sun juttu

Vierailija
10/21 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutseus, fatseus, lapseus... joo.

Vierailija
11/21 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi ihan ok, jos joku haluaa maksaa sen kotona oleskelun. Joku muu kuin yhteiskunta.

Vierailija
12/21 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huostata pitäis tollaselta wt roskalta kakarat. Siis ihan kirjoitustyylin takia.

Vierailija
13/21 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kai semmonen vähän susimutsi. Teen mitä vaan lasteni puolesta. Kun oon esim kaupungilla lasten ja vaunujen kaa niin keskityn vaan heihin enkä välitä yhtään muista ympärilläni. Jos joku ei väistä, mä en välitä vaan jyrään päältä.

Tää myös niinku kuvaannolisesti

Ap

Vierailija
14/21 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutsius, ei mutseus.

Vierailija
15/21 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa itse ”omat juttusi”, älä käy minun lompakolla.

Vierailija
16/21 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis syyhän miks mä kirjotin tänne on et mun läheiset ei ymmärrä mun mutseutta. Esim mun systeri joka oikeesti käyttää sellasii ilmasuja kun ”kreisibailaa”. Ja se on mua kaks vuotta nuorempi, ei oo valmistunut yliopistosta ja ei oo miestä tai mitään suuntaa elämällä. Se ei ymmärrä miten lapset ja perhe on mulle niin tärkeet.

Ap

Vierailija
17/21 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaistahan tuo elämä oli pienen vauvan kanssa. Meillä kylläkin oli ristiäiset eikä nimiäisiä. Äiti- ja lapsi- kerhossa en päässyt käymään, täällä kaikki kerhot ovat koko perheelle tarkoitettuja. Lisäksi harrastin jo mainitsemiesi vaunulenkkien, rintaruokinnan, vauvaryhmien, lastenvaatekirppareiden, vauvauinnin lisäksi kestovaippailua,

vauvojen värikylpyä,

vauvamuskaria,

Tanssita vauvaa -ryhmää,

jumppaa lapsi painona,

kerran kuukaudessa BabyKinossa,

perhekahvilassa, ja

konserteissa.

Joka päivä oli jotain menoa. Ei olisi menty, jos lapsi ei olisi viihtynyt, mutta kun viihtyi, niin menossa oltiin.

Kun lapsi oli taapero, niin ruvettiin käymään myös taaperoille soveltuvissa teatteri- yms esityksissä, leikkipuistoissa...

Nyt kun lapsi on juuri astunut teini-ikään, niin käydään yhdessä tapahtumissa, elokuvissa, teatterissa, konserteissa, lapsen harrastusmenoissa...

Vierailija
18/21 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis syyhän miks mä kirjotin tänne on et mun läheiset ei ymmärrä mun mutseutta. Esim mun systeri joka oikeesti käyttää sellasii ilmasuja kun ”kreisibailaa”. Ja se on mua kaks vuotta nuorempi, ei oo valmistunut yliopistosta ja ei oo miestä tai mitään suuntaa elämällä. Se ei ymmärrä miten lapset ja perhe on mulle niin tärkeet.

Ap

Harvempi, jolla ei ole lapsia, ymmärtää kuinka elämän arvot muuttuvat lapsen/lapsia saatuaan. Ihan normaalia, anna siskosi elää omaa elämäänsä, ja itse annat istesi elää omaa elämääsi.

Toisaalta on sanottava se, että en ymmärrä aiemmassa viestissä mainitsemaasi käytöstä: kaupungilla jyräät vain päältä, jos muut eivät väisty. On paljon sellaisia sairauksia, joissa tuo käytös voi aiheuttaa jopa elinikäisiä vammoja sille jyrätylle. On mm. näkövammaisia, on putkinäköisiä, huonokuuloisia, lihassairauksista kärsisiä. Nämä vammat eivät välttämättänäy päällepäin. Se, että on paljon lapsia mukana ja rattaat ei oikeuta jyräämään toisia. Lisäksi sinun pitäisi olla mallina hyvästä käytöksestä lapsillesi: Jos vahingoitat muita ( kuten jyräämällä vahingoitat) et tue lapsen hyvää henkistä kasvua. 

Vierailija
19/21 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä mitä ajattelet miehesi fatseudesta? Saatko supporttia?

Vierailija
20/21 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kai semmonen vähän susimutsi. Teen mitä vaan lasteni puolesta. Kun oon esim kaupungilla lasten ja vaunujen kaa niin keskityn vaan heihin enkä välitä yhtään muista ympärilläni. Jos joku ei väistä, mä en välitä vaan jyrään päältä.

Tää myös niinku kuvaannolisesti

Ap

Koska sinä jyräät muut, niin myös sinut ja pesueesi saa jyrätä, eiköstä niin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme