Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen kaverin isä osti 13-vuotiaalle tytölleni syntymäpäivälahjaksi korvikset, jäi vähän creepy olo

Vierailija
27.10.2019 |

Lapset näkevät toisiaan pari kertaa kuukaudessa ja olen tavannut tämän tytön vanhemmat vaan kerran aiemmin. Viimeksi kun haki tyttönsä meiltä, antoi ovella tytölleni korurasian. Sanoi, että näki ne sattumalta kun käveli koruliikkeen ohi ja hänelle tuli heti mieleen että sopisivat tytölleni. Toivotteli hyvät synttärit ja lähti. Minulle jäi tästä jotenkin epämiellyttävä olo. Kuvittelenko vaan, vai voiko tuossa olla jotain taka-ajatusta?

Kommentit (346)

Vierailija
221/346 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan olla, että kyseinen mies oli ostanut ne omalle tyttärelleen, joka ei ollutkaan niistä tykännyt. Ja siitä luontevasti toiselle samanikäiselle lahjaksi. Voisi olla hyvinkin normaali toimintoketju ihan itsellänikin. Jos vaikka kuitti on hukassa, ei niitä pääse vaihtamaankaan. 

Ja lisäksi valehteli tämän :"Sanoi, että näki ne sattumalta kun käveli koruliikkeen ohi ja hänelle tuli heti mieleen että sopisivat tytölleni". Höpö höpö.

Vierailija
222/346 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lapset näkevät toisiaan pari kertaa kuukaudessa " eli todella harvoin. Vanhemmat eivät tunne toisiaan. Miksi ihmeessä aikuinen ukko ostaisi korvakorut 13v tytölle?? Ja sanoo, että näin nämä ja ajattelin, että sopisivat sinulle.... ei edes, että me vaimon kanssa ostettiin nämä sinulle. Todellakin outoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/346 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua myös yököttää ekaluokkalaisen tyttöni kaverin isä joka ehdottaa usein yökylää. Perustelee sitä sillä että saa olla itse rauhassa kun tytöt keskenään mutta silti.

Vierailija
224/346 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Lapset näkevät toisiaan pari kertaa kuukaudessa " eli todella harvoin. Vanhemmat eivät tunne toisiaan. Miksi ihmeessä aikuinen ukko ostaisi korvakorut 13v tytölle?? Ja sanoo, että näin nämä ja ajattelin, että sopisivat sinulle.... ei edes, että me vaimon kanssa ostettiin nämä sinulle. Todellakin outoa.

Aikuinen mies joka ostaa korun 13 vuotiaalle ni on taatusti ajatellut tätä tyttöä enemmänkin.

Vierailija
225/346 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan olla, että kyseinen mies oli ostanut ne omalle tyttärelleen, joka ei ollutkaan niistä tykännyt. Ja siitä luontevasti toiselle samanikäiselle lahjaksi. Voisi olla hyvinkin normaali toimintoketju ihan itsellänikin. Jos vaikka kuitti on hukassa, ei niitä pääse vaihtamaankaan. 

Ja lisäksi valehteli tämän :"Sanoi, että näki ne sattumalta kun käveli koruliikkeen ohi ja hänelle tuli heti mieleen että sopisivat tytölleni". Höpö höpö.

TAI käytti tottumuksesta höpinälitaniaa, jota käyttää vaimolle / tyttärelleen, kun ostaa jotain. "Heti ajattelin sinua kun näin tämän silkkihuivin..." (ja huivi saatu todellisuudessa jostain liikelahjana), "Heti ajattelin sinua kun näin tämän nallen.." (ja nalle ostettu kiireessä lentokentän kioskista kun on tultu työmatkalta). Litania on siis tarkoitettu höystämään lahjan antamishetkeä ja hälventämään epäilystä siitä, että työpöydän laatikkoon jäisi todellisuudessa pyörimään joku kiireessä ostettu omituinen teinikoru, joka ei kelpaa kenellekään. 

Vierailija
226/346 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän jotkut pienet hopeakorvakorut koruliikkeestä järin kalliita ole. En koe mitenkään epäilyttäväksi.

Vierailija
227/346 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin isä ei ollut kutsuttu vieras synttärijuhliin tai kahville vaan hän haki vain tyttärensä ovelta. En pysty kuvittelemaan tilannetta jossa synttäreiden jälkeen ulkoovella puolituttu iskä ojentaisi ylimääräisen lahjan suoraan tyttärelleni. Hänen lapsensa kun on jo oman lahjansa antanut juhlien aikana. Outoa, sanoisin siis.

Vierailija
228/346 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos antoi ne sun edessäsi, niin jospa halusikin tehdä suhun vaikutuksen ap?

Vierailija
229/346 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itsekin yhden naisen, joka kuvittelee että perhetuttu mies on kiinnostunut hänen nuoresta tyttärestään. Tätä juttua on monesti naurettu tuttujen kesken, kun tyttö ei ole niitä kauneimpia eikä edes fyysisesti kovin kehittynyt. Mies itsekin sanoi, että jos hän olisi kiinnostunut alaikäisistä, niin valitsisi kyllä toisen kohteen.

Vierailija
230/346 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjen keskeisiä juttuja: "Ai, sulla on ihanat uudet korvikset, mistä ostit? En mistään, sun iskä osti ne mulle". Tuntuuko ihan normaalilta?

Vierailija
231/346 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella harvoin?? Minusta pari kertaa kuussa on aika usein. Jos tytöt eivät asu naapureina eivätkä käy samaa koulua, niin ei ole ihmeellistä etteivät näe toisiaan joka päivä tai joka viikko.

Vierailija
232/346 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöjen keskeisiä juttuja: "Ai, sulla on ihanat uudet korvikset, mistä ostit? En mistään, sun iskä osti ne mulle". Tuntuuko ihan normaalilta?

Ei tunnu, koska normaalia olisi että isä olisi kertonut tyttärelleen lahjasta.

Vierailija
233/346 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tunnu, koska normaalia olisi että isä olisi kertonut tyttärelleen lahjasta.

Jos mun isä olisi kertonut mulle ostaneensa korvakorut lahjaksi jollekin mun luokkakaverille, olisin kyllä ollut niin suu auki, että täh? En osaa edes kuvitella tuollaista tilannetta. Kai mun isukki oli sitten hiukan outo.

Vierailija
234/346 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, onhan se sopimatonta, että aikuinen mies ajattelee 13-vuotiasta tyttöä niin paljon, että ostaa tälle jopa lahjan.

Onneksi möläytti ääneen aatoksensa, niin vanhemmat osaavat varoa.

Vierailija
235/346 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen todella hämmentynyt.

Oma isäni on ostanut monen monta korua lahjaksi kavereilleni. Meillä oli niin että vuoron perään äiti ja isä osti lahjat kaverien synttäreille ja korttiin sitten kirjoitettiin onnittelut koko perheeltä. Isän mielikuvitus riitti juuri ja juuri siihen että käveli korukauppaan ja osti sieltä ensimmäiset korut jotka vaikuttivat kivoilta. En muista että olisi koskaan ostanut mitään muuta lahjaa kenellekään naiselle/tytölle kuin korun. Usein minut synttäreille tuonut vanhempi vielä antoi lahjan synttärisankarille ja vielä toivotti onnea koko perheeltä. Enkä pitäisi mitenkään mahdottomana että isä olisi joskus änkyttänyt jotain epämääräistä siitä miten yritti ajatella lahjansaajaa korua ostaessaan. Tosiasiassa isäni oli vaikea edes muistaa ystävieni nimiä, mutta yritti parhaansa omalla vähän kömpelöllä tavallaan huomioida heidätkin.

Vierailija
236/346 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos antoi ne sun edessäsi, niin jospa halusikin tehdä suhun vaikutuksen ap?

Vähän niin kuin lupa edetä, kun äidiltä on saatu hyväksyntä.

Vierailija
237/346 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen isällä on ollut vastuulla lahjan hankinta. On miettinyt että mistä tytöt tykkää ja päätynyt korviksiin.

Jos lahjan antaja on mies, lahjan saaja nuori tyttö, niin toki tuo nuori tyttö käy miehen mielessä SIINÄ MIELESSÄ, että millainen lahja hänelle kävisi. Tottakai lahjaa hankkiessa pitää miettiä sen saajaa, ei siinä ole mitään creepyä.

Joka muuta epäilee ilman muita johtolankoja, voi katsoa peiliin ja miettiä miksi. Legoautoko olisi pitänyt antaa?

Vierailija
238/346 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on vainoharhaista porukkaa.

Korut ovat todennäköisesti jääneet ylimääräiseksi, ovat ilmaislahja jostain tai sitten mies on vain hyväntahtoinen ja sillä tavalla ajattelematon, että ei todellakaan osaisi ajatella asiaa ”likaisena”. Voin kuvitella, että mun mies tekisi jotain tuollaista. Ihan vaan siks, että haluaa ilahduttaa ja pitää 13-vuotiasta LAPSENA.

Kyllä on hulluksi mennyt maailma, jos ei voi kotiovella antaa synttärilahjaa avoimesti.

Vierailija
239/346 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ostanut myös elektroniikkaa ja kosmetiikkatuotteita?

Vierailija
240/346 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs rahaa ja seksyjä alusasuja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi