Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oikeuttaa naisen?

Vierailija
27.10.2019 |

Kieltäytymään miestä ottamasta hänet takaapäin ja laukeamasta hänen kauniille pakarankaarille?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei ole miehen omaisuutta, Mohammad!

Vierailija
2/21 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oikeuttaa kirjoittamaan tuollaista sontaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oikeuttaa ketään olemaan niin typerä, että luulee muita kiinnostavan hänen epäkiihottavat fantasiansa?

Vierailija
4/21 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi kun palstamammat veti taas herneet nenään hyvästä tsoukista. Tai ehkä nää on niitä, joilla ei ole kauniita pakarankaaria ja ärtymys johtuu siitä, että jäävät ilman lastia.

Vierailija
5/21 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi kun palstamammat veti taas herneet nenään hyvästä tsoukista. Tai ehkä nää on niitä, joilla ei ole kauniita pakarankaaria ja ärtymys johtuu siitä, että jäävät ilman lastia.

Ei kun toi sun fantasia on vaan epäkiihottava.

Takaapäin paneminen ja laukeaminen pakaroiden päälle ei anna mulle naisena mitään. Epäkiihottavaa vain.

Vierailija
6/21 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloituksen typeryyttä ei voi tarpeeksi korostaa, mutta....en minä taas oikein ymmärrä...jos takaapäin panen, tai ihan sama missä asennossa, en äkkiä keksi mitään syytä miksi pilaisin hyvän hetken vetämällä h-hetkellä ulos ja roiskimalla minne sattuu jos vaihtoehtona on laukeaminen sinne missä se parhaalta ja luonnollisimmalta tuntuu

Mies, 38

Vierailija
7/21 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aloituksen typeryyttä ei voi tarpeeksi korostaa, mutta....en minä taas oikein ymmärrä...jos takaapäin panen, tai ihan sama missä asennossa, en äkkiä keksi mitään syytä miksi pilaisin hyvän hetken vetämällä h-hetkellä ulos ja roiskimalla minne sattuu jos vaihtoehtona on laukeaminen sinne missä se parhaalta ja luonnollisimmalta tuntuu

Mies, 38

Tosikko!

Eri

Vierailija
8/21 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä niin iso kulli, että vaikea panna takaapäin ilman kipua ja jos enemmän paukuttaa niin alavatsa kipeä seuraavana päivänäkin. Takaapäin harrastetaan kyllä seksiä niin, että minä makaan mahallani sängyssä ja mies päällä jolloin hän ei pääse niin syvälle. Myöskin onnistuu niin, että seison pikku jakkaralla ja molemmat ollaan pystyssä, tällöinkin on vaikeampi päästä voimalla pohjaan. Jakkara siksi koska olen 30cm lyhyempi niin ei tarvitse minun varvistella ja miehen olla polvet koukussa.

Joskus mies laukeaa rinnoilleni, mutta yleensä pimppiin tai suuhun jos otan esileikkinä suihin.

Vierailija
9/21 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, 38

Tosikko!

Eri

Ehkä sinun mielestäsi tosikko, mutta naiset tykkää!

T: nainen

Vierailija
10/21 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä niin iso kulli, että vaikea panna takaapäin ilman kipua ja jos enemmän paukuttaa niin alavatsa kipeä seuraavana päivänäkin. Takaapäin harrastetaan kyllä seksiä niin, että minä makaan mahallani sängyssä ja mies päällä jolloin hän ei pääse niin syvälle. Myöskin onnistuu niin, että seison pikku jakkaralla ja molemmat ollaan pystyssä, tällöinkin on vaikeampi päästä voimalla pohjaan. Jakkara siksi koska olen 30cm lyhyempi niin ei tarvitse minun varvistella ja miehen olla polvet koukussa.

Joskus mies laukeaa rinnoilleni, mutta yleensä pimppiin tai suuhun jos otan esileikkinä suihin.

Oho, en ollut ikinä ajatellutkaan, että kaikki eivät voi panna spontaanisti vaikka seinää vasten.

Itselläni on ollut vain suunnilleen samanmittaisia miehiä kuin itse olen, ja se on kyllä seksissä ihanaa ja helppoa.

Myös tuo kullihomma kuulostaa vähän hankalalta, siinä miehille esimerkki siitä ettei iso ole aina hyvä.

Vierailija
11/21 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, en ollut ikinä ajatellutkaan, että kaikki eivät voi panna spontaanisti vaikka seinää vasten.

Itselläni on ollut vain suunnilleen samanmittaisia miehiä kuin itse olen, ja se on kyllä seksissä ihanaa ja helppoa.

Myös tuo kullihomma kuulostaa vähän hankalalta, siinä miehille esimerkki siitä ettei iso ole aina hyvä.

Kyllä onnistuu spontaanisti seinää vasten, välillä suihkussa harrastetaan, mutta mukavuudenhalu saa käyttämään jakkaraa mieluummin. Spontaanit seinää vasten panot sitten yleensä niin, että olen miehen sylissä jalat ympäri kiedottuna, minulla selkä seinää vasten ja mies kannattelee käsillä.

Tykätään vessassa seisten panna niin käytän lasten korokejakkaraa. Siinä on kiva peilistä katsella miestä selän takana.

Vierailija
12/21 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kullin kokoon liittyen täytyy sanoa, että kyllä tämän kokoluokan vehje kuitenkin minusta on paras vaikka doggystyle ei olekaan hyvä. Kuitenkin se asentona on minusta kaikin huonoin, puuttuu toisen vartalon läheisyys, näkymä ja tuntuma joka tapauksessa huonompi, kun ei tule klitoriksen stimulaatiota ollenkaan.

Vierailija
13/21 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Takaapäin paneminen ja laukeaminen pakaroiden päälle ei anna mulle naisena mitään. Epäkiihottavaa vain.

Ja peruspalstamammahan ei puolisonsa mieliksikään suostuisi :D:D 

Vierailija
14/21 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehelle tule mieleenkään, että pimperossa on pohja. Se mielletään vaan reiäksi, minne sopii melkein mitä vaan.(vähän karrikoiden)

Vierailija
15/21 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelinkontin takaapäin on naisen alistamista. Feministinä en ole koskaan suostunut siihen, vaikka siinä asennossa voisinkin kuvitella sinne taakse jonkun todellisen oriin. Eikä takaapäin-asennossa ole tarpeeksi ihokontaktia, ei pysty suutelemaan toista ja klitoriksen kiihottaminen käsin on hankalaa, varsinkin miehelle.  Ei vaan toimi, vaihtoon koko mies, joka tällaista vaatii.

Vierailija
16/21 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelinkontin takaapäin on naisen alistamista. Feministinä en ole koskaan suostunut siihen, vaikka siinä asennossa voisinkin kuvitella sinne taakse jonkun todellisen oriin. Eikä takaapäin-asennossa ole tarpeeksi ihokontaktia, ei pysty suutelemaan toista ja klitoriksen kiihottaminen käsin on hankalaa, varsinkin miehelle.  Ei vaan toimi, vaihtoon koko mies, joka tällaista vaatii.

Ajatusmaailma tuntuu sinulla olevan sellainen, että saat olla vaan iloinen jos joku jaksaa sinua katsella.

Vierailija
17/21 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoilu on harrastus toisilla. Luulisin, että olitpa feministi tai sovinisti niin toissijaisia on seksiasennot ja -tavat. Niitä sopii tänne maailmaan ihan yhtä paljon kuin ennenkin. Mikä käy yhdelle ei välttämättä käy toiselle olipa perustelu mikä hyvänsä.

Vierailija
18/21 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja peruspalstamammahan ei puolisonsa mieliksikään suostuisi :D:D 

Minä teen mielelläni monenlaista, mutta tuollainen olisi kyllä tosi epäkiihottavaa ja väärällä tavalla alentavaa.

Vierailija
19/21 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, 38

Tosikko!

Eri

Ehkä sinun mielestäsi tosikko, mutta naiset tykkää!

T: nainen

Aika moni on tosiaan tykännyt tosiaan. 

Ja muistetaanhan sitten että tehtiin niin tai näin niin eihän siinä hetkessä kauhean kattavaa galluppia tarvitse tehdä. 

Pitäis varmaan itse tehdä fiksumpia aloituksia, kun tämä johtaa vaan juupaseipäsväittelyyn. 

t. Mies

Vierailija
20/21 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aaahhh kun pääsisi ottamaan tuollaisen tiukan nutturapään jakun helmaasi hieman nostaen takaapäin. Laukeamisen hetkellä ohjaisin kaluni pakaroittesi päälle ja samalla alkaisit hieromaan kullini vartta, kunnes antaisin lastini sykkiä pakaroillesi ja selällesi.