Miten paljon tarvitset omaa aikaa?
Itse tarvitsen ilmeisesti poikkeuksellisen paljon. Mulla on ihan oikeasti maailman ihanin parisuhde, mutta mulle ei oikeastaan riitä mikään määrä omaa aikaa... Voisin olla putkeen viikonkin yksin. Olen opetellut pakon edessä hillitsemään itseni, mutta sisäisesti myrskyän jos suunnitelmaan tuleekin muutos ja luulemani yksinolon sijaan mieheni onkin kotona. 😂
Yhdessä on siis ihanaa, mutta parhaiten lataan akkujani yksin. Olen aina ollut samanlainen, mutta sinkkuna en edes kunnolla tajunnut miten vahvasti olen introvertti.
Miten otatte omaa aikaa puolisolta, perheeltä, onko noloja salaisuuksia sen suhteen?
Itse olen joskus mennyt yksin hotelliin yöksi. 😂😂😂
Kommentit (6)
Paskalla olis kiva saada käydä yksin. Muuten en omaa aikaa kaipaa.
Edellinen suhteeni loppui kun mies ei hyväksynyt sitä että tarvitsen omaa aikaa paljon, huomattavasti enemmän kuin mies. Mies olisi halunnut olla kanssani 24/7. En pystynyt siihen, ahdisti pirusti ja lopulta uuvuin. Löytyyköhän miehiä joita kiinnostaisi LAT-suhde? Lapsi minulla on (teini jo) mutta jostain syystä en ole koskaan kokenut tarvitsevani lapsesta vapaata aikaa, ainoastaan parisuhteesta. Asia johtunee parisuhdetraumoista N42
Minäkin olen aina ollut se osapuoli joka tarvitsee enemmän omaa aikaa. Ekstrovertin kanssa ei kannata edes ajatella ryhtyvänsä mihinkään, toisen introvertin kanssa näyttää onnistuvan. Toisen täytyy vaan ymmärtää omakohtaisesti mitä se on kun pää vaatii omaa aikaa, että se on elinehto.
Enemmän pitäisi ihmisten uskaltaa vaan tehdä omannäköisiä ratkaisuja mm. asumisen suhteen. Voi sitoutua sydänjuuriaan myöten, mennä naimisiinkin, mutta mikä pakko se on aina yhteen muuttaa? Moni voisi paljon paremmin ja suhteet olisi terveempiä jos ei olisi "pakkoa" muuttaa samaan osoitteeseen.
Paljon!
Enkä edes haaveile parisuhteesta tai yhdestäkään lapsesta!
Minäkin ajattelin ennen tätä nykyistä miestäni, etten varmaan enää ikinä edes kaipaa parisuhdetta. Mutta toinen riittävän samanlainen ja ennen kaikkea ymmärtäväinen sai viimein sukkani pyörimään. 😁 Tokikaan mikään määrä yksin oloa ei siis silti ole riittävä, mutta pärjäilen. /ap
Todella paljon.Se muodostuu esteeksi parisuhteen syntymiselle.En jaksa nähdä heti uutta ihmistä usein.Enkä edes jaksa höpötellä tai viestitellä päivittäin.