Jos Suomelle syttyy sota niin mitä te teette? Itse ylitän samantien Ruotsin rajan ja jätän sankarikuoleman muille
Ei ole mitään järkeä kuolla jonkin naurettavan aatteen vuoksi.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Chaos is a Ladder
Game of Thrones
Henkilöhahmo jonka suusta tuli kuitenkin kaatui siihen että kuvitteli olevansa nokkelampi kuin muut.
En tietenkään lähtisi vaan jäisin puolustamaan Suomea. Rakastan tätä maata, vaikka eläkeläiset eivät saaneetkaan vappusatasia ja sote-uudistuskin on vielä vaiheessa, vaikka täältä löytyykin ulkomaalaistaustaisia, ahneita yritysjohtajia ja mies- ja naisvihaajia ja vaikka kouluissa opetetaankin pakkoruotsia. Koska nuo ovat loppujen lopuksi pikkuasioita. Tämä on kotini, ja jos se hävitettäisiin, menettäisin juureni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feminismin pilaamien suomi-irtoseksi-naisten vuoksi en taistele
Olet oikeassa. Sama äidinkieli ei tarkoita että kuuluu samaan kansaan. Ihmisten jotka edustavat aatetta johon et usko vuoksi ei kannata taistella. Sehän olisi ihan yhtä järkevää kuin taistella hyökkääjän puolesta. Yhtä järjetön turha kuolema. Lojaalius on varattu vain asioille joihin uskot.
Onhan se nyt aivan järjetön aate että naiset saavat harrastaa seksiä jos huvittaa ja itse vielä valita kenen kanssa.
Naisen tärkein tehtävä on synnyttää poikalapsia ja tehdä kotitöitä. Naisen kuuluu olla isänsä holhouksessa kunnes siirtyy aviomiehensä holhoukseen. Islam voisi hyvin korvata turmeltuneet valtionkirkon. Sen arvot eivät ole omieni kansaa ristiriidassa. Se saisi ryhtiä näihin juoppoihin.
Kantaisin valloittajan laukkuja ja kysyisin miten muuten voin palvella, tarvitsisivatko ehkä diskorahaa?
Kenenkään ei tarvitsisi paeta minnekään, koska sanoisin teistä kaikista, että:
"Я их люблю, они друзья мои...":)
Onhan se nyt aivan järjetön aate että naiset saavat harrastaa seksiä jos huvittaa ja itse vielä valita kenen kanssa.