Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos Suomelle syttyy sota niin mitä te teette? Itse ylitän samantien Ruotsin rajan ja jätän sankarikuoleman muille

Vierailija
26.10.2019 |

Ei ole mitään järkeä kuolla jonkin naurettavan aatteen vuoksi.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun Ruotsi on hyökännyt Suomeen, ei mitään Ruotsin rajaa sen jälkeen ole enää olemassakaan. Ei auta kuin jäädä taistelemaan tai paeta Venäjälle.

Miksi Ruotsi hyökkäisi Suomeen? Se tarkoittaisi Ruotsille käytännössä tuhoa. Niillä on niin vähän sotilaita, etteivät pärjäisi mitenkään. Kato kun hyökkäys torjuttaisiin niin helposti ja yksikään ei palaisi takaisin Ruotsiin ja sen jälkeen Suomesta voitaisiin suht helposti tehdä koko Ruotsin lamauttava vastahyökkäys.

Vierailija
22/66 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma maa ei ole aate. Sukunimeis on varmaankin Erkko? Ministerinä heti talvisoan alettua lähetti ittensä sankarillisesti Tukholmaan suurlähettilääksi että voisi läheltä seurata tapahtumia. Perheensä lähetti valtion kustannuksella autolla Ruotsiin Pohjanlahen ympäri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistaisitko vähärasvaisia munkkeja vai käytytäisitkö rasvaa silläkin uhalla, että rintamamiehet kuolevat liiallisen kolesterolin johdosta?

Vierailija kirjoitti:

Olen naisten Valmiusjoukoissa ja siksi alkaisin paistamaan sotilaille munkkeja.

Vierailija
24/66 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan jatkan elämääni täällä Alankomaissa niinkuin viimeiset viisi vuotta... Eikai ne mua täältä lähde hakemaan?

N30

Vierailija
25/66 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselisin naurua pidätellen kun pieniä vihreitä miehiä alkaisia laskeutua ihmisten takapihoille ja suominaiset menisivät niitä vastaan Welcome-kylttejä heilutellen ja sitten...

Meinaatko että r y s s ä on niin ovela että lähettäisi nimenomaan kee.ke.ri- ja ara.bidesantteja? Onko heillä sellaisia joukkoja?

Siinä tapauksessa tuo on ihan realistinen skenaario.

Vierailija
26/66 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiomme ostaa kesämökin (tai siis talon) Tanskasta, joten jos se olisi jo hankittuna, sinne sitten Nato-maan turvaan.

Tanska on tasainen maapläntti, se on vihollisen helppo valloittaa. Siinähän sitten huutelet muita Nato maita apuun. Turhaan.

Natolla ei ole varaa olla puuttumatta koska samalla se lakkaisi kokonaan olemasta. Jenkit ehkä voisi jäädä pois mutta Euroopan Nato mailla ei ole siihen varaa.

Vierailija
27/66 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiillotan kiikaritähtäimen ja laitan röllipuvun päälle. Olen tarkkampuja ja intissä ammuin 1,5km laukauksen paljastamatta paikkaani tähtystäjän kanssa ja saatiin siitä ihan diplomi. Tähystäjäni sanoi, että kun laukaiset, niin he laskevat kaiun väärin ja tutkivat noin 100m meidän olinpaikkaa väärin.. Niin tapahtui ja sen takia saatiin se tunnustus. Mun tähystäjä oli aika vtun pro tyyppi siinä hommassa. On tämä maa puolustamisen arvoinen.

Vierailija
28/66 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taistelisin kotimaani puolesta, totta kai. En sitten ainakaan kuolisi hyödyttömänä.

Vierailija
29/66 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Jos ei Ruotsiin pääse niin yhden matkalaukkun kanssa on helppo jatkaa Norjaan.

Entä jos muuttaisit siihen hyökkäävään maahan, niin olisit voittajan puolella? Sama kai se on mihin sitä lähtee, jos kerran ainoa ratkaisu tuohon on  pois lähteminen?

Ap:lle sanoisin, että mitä "aatetta" tarkoitat? Maanpuolustus ei ole mikään aate. 

Ainahan näitä on, jotka lähtee pakoon, kun jotakin sattuu, mutta onneksi he ovat pieni vähemmistö. Suurin osa jää puolustamaan itselleen tärkeitä asioita. Kuten kotiaan, lapsiaan, vanhempiaan, kotiseutuaan  jne. 

Ne jotka eivät näissä asioissa nää mitään puolustettavaa, voivat tietenkin lähteä. Tuskin heillä sitä perhettä , kotiseutua ym on siellä muuallakaan puolustettavana, koska ei heillä varmaan elämässään mitää pysyvää ole muutenkaan.

Vierailija
30/66 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan näin mielenkiinnosta kysyn, että miten pitkään tarkka-ampujat joutuvat olemaan paikoillaan pisimmillään ja mitä jos sattui asettumaan vahingossa asemiin esimerkiksi muurahaispesän lähistölle?

Vierailija kirjoitti:

Kiillotan kiikaritähtäimen ja laitan röllipuvun päälle. Olen tarkkampuja ja intissä ammuin 1,5km laukauksen paljastamatta paikkaani tähtystäjän kanssa ja saatiin siitä ihan diplomi. Tähystäjäni sanoi, että kun laukaiset, niin he laskevat kaiun väärin ja tutkivat noin 100m meidän olinpaikkaa väärin.. Niin tapahtui ja sen takia saatiin se tunnustus. Mun tähystäjä oli aika vtun pro tyyppi siinä hommassa. On tämä maa puolustamisen arvoinen.

Vierailija
31/66 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jääkäri nönnönnöö kirjoitti:

Hassu kysymys. Tartun tietysti aseeseen ja marssin yhtä soittoa rajalle, ja sen jälkeen annan soida.

Voi vttu !!! Sä oot joku keleen Elastinen ku kerran annat sen vain soida ?!

Vierailija
32/66 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venepakolaisena heti Ruotsin puolelle puristelemaan vaaleita ruotsin tyttösiä.

Vierailija
33/66 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähden Ruotsin rajalle ja ammun kaikki maasta pakenevat.

Tuo on minunkin sodanajan sijoituspaikkani.

Odottakaa  ! ! ! ! !  Mä tulen mukaan  ! ! !

Vierailija
34/66 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole merkitystä mitä muut tekevät, mitä ajattelevat. Vain sillä mitä itse tekee. Vaikka vastarinta olisi vain pisara meressä.

Vierailija
35/66 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin vaaleanpunaiset lasit päähän, enkä antaisi pelolle valtaa.

Mies86

Vierailija
36/66 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaiskohan ne bordellit pystyyn viihdyttämään sotilaitq, nam

Beta-ätm

Vierailija
37/66 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan näin mielenkiinnosta kysyn, että miten pitkään tarkka-ampujat joutuvat olemaan paikoillaan pisimmillään ja mitä jos sattui asettumaan vahingossa asemiin esimerkiksi muurahaispesän lähistölle?

Vierailija kirjoitti:

No me oltiin pisimmillään noin pyöreästi 2h paikoillaan. Asemaa ei vaikuta muurahaispesä, mutta ei siihen tarvitse päälle mennä makaamaan. Siinä tutkitaan maasto ja ympäristö. Se kaiku on tärkein. Jos esim ampuu niin, että on ympärillä iso aukio. Kun laukaisee niin se kaiku kertoo paljon. 1 sek on 100-200m sillai vastapuoli laskee olinpaikan ja mihin luoti osuu. Tarkkampuja laukaisee myös ns hämäyslaukauksen tahalteen väärin. Ei edes yritä osua kohteeseen vaan ampuu tahalteen esim 500m väärään suuntaan ja he alkavat laskea kaikua siihen suuntaan. Se huijauslaukaus tarkoittaa sitä, että vastapuoli tulee esiin jne. Noi, jotka ovat esim afganistanissa, niin houkuttelee ne muut esiin tolla taktiitalla ja he ovat parhaimmillaan olleet paikoillaan 9 päivää. Eli aika kovia jätkiä. Kun paskahätä, niin paskovat säkkeihin ja ottavat omat jätökset mukaan jättämättä jälkiä. HE eivät myöskään käytä dödöä, tuoksuja eikä pese hampaitaan. Syy on se, että tuuli vie tuoksuja eteenpäin ja jos on vieraalla maaperällä, niin vastapuoli voi haistaa ja haistaa sellaista mihin ei ollut tottunut. Hullulta kuuullostaa mutta niin se on.

Vierailija
38/66 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähden Ruotsin rajalle ja ammun kaikki maasta pakenevat.

Tuo on minunkin sodanajan sijoituspaikkani.

Odottakaa  ! ! ! ! !  Mä tulen mukaan  ! ! !

Siihen teistä korkeintaan oiski. Ampumaan aseettomia sivilejä.

Vaikka luultavasti housuun paskositte siinäki hommassa.

Vierailija
39/66 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se ei aivan yllättäen tapahdu, niin olen jo poistunut maasta aiemmin.

Se, joka onnettomuudessa hylkää kansansa muuttuu tahtoi tai ei sen viholliseksi.

Tzingis Aitmatov.

Aha. Oma henki ja terveys on minulle tärkeämpiä kuin mitä muut suomalaiset minusta ajattelee.

Yksi lisää joka pyrkisi pois.

Vierailija
40/66 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Jos ei Ruotsiin pääse niin yhden matkalaukkun kanssa on helppo jatkaa Norjaan.

Entä jos muuttaisit siihen hyökkäävään maahan, niin olisit voittajan puolella? Sama kai se on mihin sitä lähtee, jos kerran ainoa ratkaisu tuohon on  pois lähteminen?

Ap:lle sanoisin, että mitä "aatetta" tarkoitat? Maanpuolustus ei ole mikään aate. 

Ainahan näitä on, jotka lähtee pakoon, kun jotakin sattuu, mutta onneksi he ovat pieni vähemmistö. Suurin osa jää puolustamaan itselleen tärkeitä asioita. Kuten kotiaan, lapsiaan, vanhempiaan, kotiseutuaan  jne. 

Ne jotka eivät näissä asioissa nää mitään puolustettavaa, voivat tietenkin lähteä. Tuskin heillä sitä perhettä , kotiseutua ym on siellä muuallakaan puolustettavana, koska ei heillä varmaan elämässään mitää pysyvää ole muutenkaan.

Omaisuuteni jolla merkitystä mahtuu yhteen laukkuun joten kiva että se sitten lopulta kuitenkin kaikkien alanuolten jälkeen on ok että lähden.

Mitään pysyvää todellakaan ei ole, ei omistusta, ei omaa perhettä, kotiseudulla en näe olevan minulla merkitystä, olen Vantaalainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän