Harrastin seksiä eron jälkeen ja nyt on käytetty olo
Erosin vähän aikaa sitten pitkästä suhteesta, suurin syy oli se, että suhde oli aina suurimmaksi osaksi platoninen, vaikka kaksi lasta sentään hankittiin.
Kaipasin seksiä ja läheisyyttä, ja tein päätöksen lähteä. Nyt sitten deittailun monimutkaisessa maailmassa tapasin vihdoin miehen, josta tykkään tyyppinä ja jota kohtaan tunnen fyysistä vetoa. Mieskin on myöntänyt, että vaikka hänellä on oma eron henkinen käsittely vielä osittain kesken, hän pitää minua viehttävänä. Kuulemma tuntee painetta, koska en ole ”ihan kuka tahansa”. Mitään ei kuitenkaan ole toisillemme luvattu. Ajattelin, että tuli tästä jotain tai ei, seksiä haluan harrastaa.
Siispä viidensillä treffeillä mies kutsui luokseen. Illalla asiat eivät harmittaneet vaan viihdyin hänen seurassaan. Aamulla ei kaduttanut, mutta on jotenkin käytetty olo.
Mies ei tehnyt ruokaa, koska alkoi stressaamaan ja panikoimaan siitä, että mitä valmistaisi. Kertoi panikoitumisestaan jo etukäteen, johon totesin, että älä panikoi, tulen tapaamaan sua, en syömään. Keskeneräinen kotikin häntä hävetti.
Toin siis sitten itseni ja viiniä. Istuttiin ja keskusteltiin, ja miehen ex soittaa, että äidiltään lähellä oleva lapsi haluaa hakea unilelunsa. Ja tämä on kuin koomisesta leffasta: ehdotin, että piiloudun saunaan. Ajattelin, että lapsen tapaaminen näin aikaisin ei ole hyvä juttu, varsinkaan viineissä. Mutta näin jälkikäteen, olihan se aika alentavaa.
Illalla juteltiin vähän syvällisempiä, lähinnä miehen vanhan suhteen haavoista. Tuntui, että hän on ihana tyyppi ja rehellinen, mutta ei juurikaan kysynyt minun elämästäni tai erostani. Juttu oli koko ajan hänestä. Ja minähän kuuntelin, lohdutin ja hellin, koska tunsin vetoa ja kiinnostusta.
Sitten se seksi. Homma ei ollut ottaa onnistuakseen, kuulemma suorituspaineet ja vanhat haavat. Sentään oli kiinnostunut minun tyydyttämisestäni ja homma oli ihan miellyttävää. Mutta ei hemmetti, kun lopulta mieheltä onnistui, tajusin, että eipä ollut käyttänyt suojaa, niin kuin olin pyytänyt. Ei helvetti! Raskaudesta ei pelkoa, ja mies vakuutti, ettei ole harrastanut eronsa jälkeen seksiä, mutta silti! Soimaan itseäni, että olin niin innoissani kuhertelusta ja läheisyydestä, etten edes suuttunut. Totesin, että tämä on huono homma, ja jatkossa käytät kumia niin kuin on sovittu. Yöksi en voinut lasteni takia jäädä, joten kaikesta tästä ei aamulla keskusteltu. Lähinnihan hyvällä mielellä ja huumassa tästä miehestä, johon tunnen vetoa.
Mutta nyt mietin, että missä itsekunnioitukseni on. Testeissä kai nyt käytävä, mutta mitä pitäisi testata?
Ja haluan nähdä miestä vielä, olenko järjetön?
Mies varmaan tapansa mukaan analysoi, että deitit olivat surkeat, kun jo deiteillä soimasi kotiaan, ruoan puutetta ja pieleen mennyttä seksiä - josta kuitenkin itse nautin.
Ilmoitin jo lähtiessä, että saa itse olla yhteydessä, jos haluaa nähdä, että minä en miehille seksin jälkeen laita viestejä. Samaan aikaan hirveä himo ottaa nämä fiaskodeitit uusiksi.
Ja ei, en ole 17 v vaan 40...
Kommentit (45)
Kakkahattutäti kirjoitti:
Voi jestas mitkä treffit. Anteeksi, mutta mua oikeasti nauratti lukea. Osaat kirjoittaa ja fiilis välittyi tekstistä.
Jotenkin kuulostaa aika nysveröltä mieheltä. Ei voinut sen vertaa nähdä vaivaa, että siivoaisi ja laittaisi ruokaa, vaikka tiesi, että olet tulossa. Ja sitten tuo unilelua hakemaan tullut lapsi... wtf?
Itse olisin tuossa vaiheessa kävellyt ulos ovesta.
Ja hei... tuo mitä lopussa sanoit miehelle... siis mitä ihmettä? Näinkö tasokas, itseään arvostava nainen asiat hoitaa? Mietipä nyt vähän.
Mun mielestä kans niin ihana,vähän Kaurismäki-henkinen tarina.
Sitten vielä avautuminen vauva-palstalle mahasta.Näin just se eronneilla menee.
Toivottavasti naurat itsellesi,luotat himoosi ja jatkat seikkailuja tämän Romeon kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Kakkahattutäti kirjoitti:
Voi jestas mitkä treffit. Anteeksi, mutta mua oikeasti nauratti lukea. Osaat kirjoittaa ja fiilis välittyi tekstistä.
Jotenkin kuulostaa aika nysveröltä mieheltä. Ei voinut sen vertaa nähdä vaivaa, että siivoaisi ja laittaisi ruokaa, vaikka tiesi, että olet tulossa. Ja sitten tuo unilelua hakemaan tullut lapsi... wtf?
Itse olisin tuossa vaiheessa kävellyt ulos ovesta.
Ja hei... tuo mitä lopussa sanoit miehelle... siis mitä ihmettä? Näinkö tasokas, itseään arvostava nainen asiat hoitaa? Mietipä nyt vähän.Mun mielestä kans niin ihana,vähän Kaurismäki-henkinen tarina.
Sitten vielä avautuminen vauva-palstalle mahasta.Näin just se eronneilla menee.
Toivottavasti naurat itsellesi,luotat himoosi ja jatkat seikkailuja tämän Romeon kanssa!
Kyllä, ilta oli hyvin kaurismäkeläinen. Lähes kaikki meni kuin käsikirjoitettuna pieleen, ihan siitä lähtien, että mies sähläsi tapaamisajan ja hukkaamme toisemme tapaamispaikalle. Täysin jotain muuta kuin edelliset treffit, jossa olivat sanalla sanoen täydelliset. Kauniit. Mystisiä sattumia joita tarjoiltiin jatkuvalla syötöllä eteemme. Kuumaa tekstittelyä siinä välissä. Ja sitten nämä fiaskodeitit. Universumi vittuilee nyt ja pahasti.
Jos tuo on Ap sinun mittarilla hyvää seksiä, niin voin ihan rehellisesti sanoa, että et ole saanut hyvää seksiä.
Vellimuna yh-isi jolla ei seiso kumin kanssa? Come on...
Hyvät miehet ei happane sinkkuna eron jälkeen 7 vuotta. Hyvät viedään käsistä ja ne hyvät miehet ovat sellaisia, jotka haluavat olla parisuhteessa, haluavat antaa suhteelle paljon, ja osaavat oikeasti välittää kumppanistaan.
He menevät eteenpäin elämässä, eivätkä roiku menneessä.
Jos mies vatuloi sinkkuna vuodesta toiseen, naiset vaihtuu, ja varsinkin jos kaikki jutut pyörivät ex-vaimon ympärillä, niin forget it.
Tuo ”en ole valmis vielä suhteeseen” on myös miesten tapa ilmaista, että eivät ole riittävän kiinnostuneita naisesta.
Älä tuhlaa aikaasi tällaiseen mieheen.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Vierailija kirjoitti:
0/5
Ehdotan, että viestität äijälle saaneesi häneltä tippurin ja ilmoittaneesi hänet tartuttajaksi. Tulee heeboon vipinää ja oppii käyttämään kumia.
On olemassa ennakkotapauksia, että useisiin kumppaneihin sukupuolitaudin tartuttanut taudistaan tiennyt tuomitaan törkeistä pahoinpitelyistä.
Jos tarina on tosi niin tuo heebo ei ole todellakaan saanut tartuntoja kun ei ole naisten kanssa seksiä selkeästi harrastanut
Minä jäin nyt jumiin tuohon, että miten ap ei huomannut laittoiko mies kumin vai ei? Onhan se nyt omanlaisensa episodi - kuori auki, kumi ulos, tunnustelu että alkaa rullata oikean suuntaan, paikalleen asettaminen - vaikkei muutamaa sekuntia kauemmin kestäisikään. Minä jopa haistan sen kortsun, onhan siinä ihan oma hajunsa. :D