Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisiko yhteyttä?

Vierailija
26.10.2019 |

Kirjoittelin miehen kanssa kuukausia ja tavattiin. Oli kiva päivä ja juteltiin mukavia. Toinen tapaaminen jäi kiireen takia. Viimeiseen viestiinsä kiireestä kuittasin vain lukemani aika nuivasti ja lyhyesti. Sen jälkeen emme pitäneet yhteyttä.

Huomasin, että mies kävi useiden viikkojen väliajoin katsomassa onko viestejä tullut eli käytimme viestimahdollisuutta, joka aika tuntematon ja hänelle uusi. Ei käyttänyt tuota muuten. Tuli mieleen toivooko vielä, että ottaisin yhteyttä? Kysynkö? En osaa päättää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kiinnostunut olet miehestä ja haluatko itse vielä tavata häntä? Aivan sen mukaan toimisin eli laittaisin kyllä viestiä jos mies on kiinnostava. Jos et näe mitään jatkon mahdollisuuksia niin älä laita viestiä.

Vierailija
2/5 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se täällä paremmin tiedettäisiin kuin itse tiedät? Otat yhteyttä jos haluat yhteyttä ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä koittaa jos siltä tuntuu. 

Vierailija
4/5 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sit mies on käynyt kurkkimassa siksi että on halunnut varmistaa ettet ole viestiä laittanut. Että onkin halunnut päästä susta.

Kiinnostunut mies olisi laittanut itse viestiä, luulen.

Vierailija
5/5 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sit mies on käynyt kurkkimassa siksi että on halunnut varmistaa ettet ole viestiä laittanut. Että onkin halunnut päästä susta.

Kiinnostunut mies olisi laittanut itse viestiä, luulen.

Ei kai siinä tapauksessa kävisi katsomassa viestit mikäli ei haluaisi viestejä. Minusta unohtaisi siinä tapauksessa koko viestimahdollisuuden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi