Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastin seksiä eron jälkeen ja nyt on käytetty olo

Vierailija
26.10.2019 |

Erosin vähän aikaa sitten pitkästä suhteesta, suurin syy oli se, että suhde oli aina suurimmaksi osaksi platoninen, vaikka kaksi lasta sentään hankittiin.

Kaipasin seksiä ja läheisyyttä, ja tein päätöksen lähteä. Nyt sitten deittailun monimutkaisessa maailmassa tapasin vihdoin miehen, josta tykkään tyyppinä ja jota kohtaan tunnen fyysistä vetoa. Mieskin on myöntänyt, että vaikka hänellä on oma eron henkinen käsittely vielä osittain kesken, hän pitää minua viehttävänä. Kuulemma tuntee painetta, koska en ole ”ihan kuka tahansa”. Mitään ei kuitenkaan ole toisillemme luvattu. Ajattelin, että tuli tästä jotain tai ei, seksiä haluan harrastaa.
Siispä viidensillä treffeillä mies kutsui luokseen. Illalla asiat eivät harmittaneet vaan viihdyin hänen seurassaan. Aamulla ei kaduttanut, mutta on jotenkin käytetty olo.

Mies ei tehnyt ruokaa, koska alkoi stressaamaan ja panikoimaan siitä, että mitä valmistaisi. Kertoi panikoitumisestaan jo etukäteen, johon totesin, että älä panikoi, tulen tapaamaan sua, en syömään. Keskeneräinen kotikin häntä hävetti.
Toin siis sitten itseni ja viiniä. Istuttiin ja keskusteltiin, ja miehen ex soittaa, että äidiltään lähellä oleva lapsi haluaa hakea unilelunsa. Ja tämä on kuin koomisesta leffasta: ehdotin, että piiloudun saunaan. Ajattelin, että lapsen tapaaminen näin aikaisin ei ole hyvä juttu, varsinkaan viineissä. Mutta näin jälkikäteen, olihan se aika alentavaa.

Illalla juteltiin vähän syvällisempiä, lähinnä miehen vanhan suhteen haavoista. Tuntui, että hän on ihana tyyppi ja rehellinen, mutta ei juurikaan kysynyt minun elämästäni tai erostani. Juttu oli koko ajan hänestä. Ja minähän kuuntelin, lohdutin ja hellin, koska tunsin vetoa ja kiinnostusta.

Sitten se seksi. Homma ei ollut ottaa onnistuakseen, kuulemma suorituspaineet ja vanhat haavat. Sentään oli kiinnostunut minun tyydyttämisestäni ja homma oli ihan miellyttävää. Mutta ei hemmetti, kun lopulta mieheltä onnistui, tajusin, että eipä ollut käyttänyt suojaa, niin kuin olin pyytänyt. Ei helvetti! Raskaudesta ei pelkoa, ja mies vakuutti, ettei ole harrastanut eronsa jälkeen seksiä, mutta silti! Soimaan itseäni, että olin niin innoissani kuhertelusta ja läheisyydestä, etten edes suuttunut. Totesin, että tämä on huono homma, ja jatkossa käytät kumia niin kuin on sovittu. Yöksi en voinut lasteni takia jäädä, joten kaikesta tästä ei aamulla keskusteltu. Lähinnihan hyvällä mielellä ja huumassa tästä miehestä, johon tunnen vetoa.
Mutta nyt mietin, että missä itsekunnioitukseni on. Testeissä kai nyt käytävä, mutta mitä pitäisi testata?
Ja haluan nähdä miestä vielä, olenko järjetön?

Mies varmaan tapansa mukaan analysoi, että deitit olivat surkeat, kun jo deiteillä soimasi kotiaan, ruoan puutetta ja pieleen mennyttä seksiä - josta kuitenkin itse nautin.

Ilmoitin jo lähtiessä, että saa itse olla yhteydessä, jos haluaa nähdä, että minä en miehille seksin jälkeen laita viestejä. Samaan aikaan hirveä himo ottaa nämä fiaskodeitit uusiksi.

Ja ei, en ole 17 v vaan 40...

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en miehille seksin jälkeen laita viestejä

Tuskin miehetkään sulle

22/45 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksikin oli noin huonoa, niin eiköhän tämä orastava suhde ollut tässä.

Miksi sinä Ap edes haluaisit tavata tällaista tyyppiä uudelleen?

Voisit kirjoittaa tämän tarinan vaikka tuonne hirveimmät tinder-treffit -ketjuun. Sieltä löytyy paljon vastaavia.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS?

Vierailija
24/45 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja luonnollisesti mietin, että mies pettyi kun näki minut alasti. Näytän vaatteet päällä seksikkäältä, koska osaan korostaa parhaita puoliani. Mutta nämä riippurinnat ja löysä alavatsa - olen kuitenkin 40 ja kahden äiti. Nyt jos mies ei ota yhteyttä, mietin, että seksin epäonnistuminen johtui minusta..

Naista esittävä Jonne bongattu! 0/5

Vierailija
25/45 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahattutäti kirjoitti:

Jos seksikin oli noin huonoa, niin eiköhän tämä orastava suhde ollut tässä.

Miksi sinä Ap edes haluaisit tavata tällaista tyyppiä uudelleen?

Voisit kirjoittaa tämän tarinan vaikka tuonne hirveimmät tinder-treffit -ketjuun. Sieltä löytyy paljon vastaavia.

Se seksi ei ollut huonoa, vaan itse asiassa ihan hyvää. Mutta jotenkin tuo kondomiepisodi ja miehen jatkuva itsensä vähättely sekä täysi tajuamattomuus, miten naisen kanssa tulee olla.. Mies ei tuntunut pelimieheltä vaan olevan aidosti ihan pihalla. Se tässä mietityttää.

Vierailija
26/45 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jos kumit on sängyn päällä niin ne ovat sängyn päällä. Onko ihmiset todella niin tyhmiä etteivät käytä yhtään aivojaan? Se on aika yksinkertaista katsoa ja kokeilla onko se kumi munassa vai ei. Siinä näkee myös seisooko miehellä kumin kanssa, moni mies (harva nainen) vetoaa siihen, että ilman tuntuu paremmalta mutta oikea syy on ettei seiso kumin kanssa.

Vierailija
27/45 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Ehdotan, että viestität äijälle saaneesi häneltä tippurin ja ilmoittaneesi hänet tartuttajaksi. Tulee heeboon vipinää ja oppii käyttämään kumia.

On olemassa ennakkotapauksia, että useisiin kumppaneihin sukupuolitaudin tartuttanut taudistaan tiennyt tuomitaan törkeistä pahoinpitelyistä.

Vierailija
28/45 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kerrotaan elämästään niin yksityiskohtaisesti, että jos toinen osapuoli lukisi, heti tunnistaisi.

En jaksa uskoa, että ihmiset olisivat niin tyhmiä, että luulisivat etteivät miehet lue tätä palstaa. Siksi tämäkin on luultavasti provo.

Vierailija
29/45 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Creepy a k k a ja lässy äijä.

Vierailija
30/45 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis etkö ap muka tuntenut että kumia ei ole? Kuinka tunnoton alapää sulla oikein on?

Vierailija
31/45 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ymmärrä miksi oli käytetty olo. Siksikö kun ei käyttänyt kumia vaikka oli sovittu? Vai mikä oli vikana? Sekö kun mies jännitti niin paljon? Kai jännitit itsekin, eka kerta uuden miehen kanssa. Selkeytäpä nyt ajatuksiasi, taidat olla ihan täpinöissä seksin takia. Ei siinä mitään, saa olla.

Vierailija
32/45 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis etkö ap muka tuntenut että kumia ei ole? Kuinka tunnoton alapää sulla oikein on?

Koko ajan olen sanonutkin, että kun vähän jälkijunassa tämän tajusin, niin annoin itsekin mennä. Eli en minä miestä pelkästään syytä. Mutta toki toivoisin sellaisen rehdin tyypin tapaavani, joka toivettani käyttää suojaa kunnioittaisi. Ja tautien lisäksi mies otti riskin raskaudesta, vaikka oli aiemmin sanonut, että ei missään nimessä halua enää lapsia. Tästä päättelen, ettei ollut ihan suunniteltu juttu häneltäkään. Enkä häntä siinä edes syyttänyt. Sanoin vaan, että ei hyvä juttu ja jatkossa ei mene näin. Nyt mietin, että kannattaako mitään jatkoa ajatellakaan.

Vierailija
33/45 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ymmärrä miksi oli käytetty olo. Siksikö kun ei käyttänyt kumia vaikka oli sovittu? Vai mikä oli vikana? Sekö kun mies jännitti niin paljon? Kai jännitit itsekin, eka kerta uuden miehen kanssa. Selkeytäpä nyt ajatuksiasi, taidat olla ihan täpinöissä seksin takia. Ei siinä mitään, saa olla.

Niin olenkin. Siksi hämmentynyt olo. Virheet voin antaa anteeksi, mutta kun en osaa sanoa, onko hän vain käyttänyt hyväkseen ja käyttäytynyt tahallaan töykeästi, vai vahingossa ollut tökerö. Siinä ero.

Vierailija
34/45 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

APllä melko soperrusta.

Kirjoituslahjat ei vaan novellistiksi riitä. Vaihda kirjoittajaringistä vaikka esperanton opiskeluun.

Vierailija
35/45 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta syystä harrastin sinkkuna yhdenyönsuhteita vain kokeneiden naistenmiesten kanssa. Tieyää etyä saa jotain itsekin, eikä ole kiusallisia hetkiä. Toi treffikokemus kuulostaa kauhealta ja mies lapselliselta.

Vierailija
36/45 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta syystä harrastin sinkkuna yhdenyönsuhteita vain kokeneiden naistenmiesten kanssa. Tieyää etyä saa jotain itsekin, eikä ole kiusallisia hetkiä. Toi treffikokemus kuulostaa kauhealta ja mies lapselliselta.

En tiennyt harrastaneena yhden yön suhteen. Olimme kuitenkin käyneet treffeillä ja juttelimme asioista. Ei se pelkkää seksiä minulle ollut, vaikka en itsekään tiennyt, haenko vain jotain kevyttä romanssia eroni jälkeen vai olenko avoinna sille, että tästä voisi pitkän ajan saatossa tullakin jotain. Pelkkää seksiä en halua harrastaa kenenkään kanssa.

Vierailija
37/45 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja luonnollisesti mietin, että mies pettyi kun näki minut alasti. Näytän vaatteet päällä seksikkäältä, koska osaan korostaa parhaita puoliani. Mutta nämä riippurinnat ja löysä alavatsa - olen kuitenkin 40 ja kahden äiti. Nyt jos mies ei ota yhteyttä, mietin, että seksin epäonnistuminen johtui minusta..

No niinhän se on, siksi lapset pitäisi tehdä vielä kun kroppa sen kestää tai jättää tekemättä..

no tuskinpa vartalosi tuli miehelle yllätyksenä vaikka itse luulet, että muotoilevat alusväätteet hämäisi paljonkin. Ette olleet samalla aaltopituudella ja hakeneet samaa, sinä epätoivoisesti uskottelit itsellesi välillänne olleen jotain mitä toivoit, muttei ollut. Mies ei ole käsitellyt eroaan. Mies ei edes siivonnut tai nähnyt muutenkaan vaivaa ennen tapaamistanne. Hän ei siis ole kovin ihastunut koska on vielä kiinni eksässä. Vaikkei sinussa mitään vikaa olekaan, mutta kun hän ei ole valmis, hän on kiinni eksässä vielä.

Aikuisten ihmisten suhteet tuppaavat olemaan vaikeampia, nuorempana ei ollut tuollaisia "taakkoja" sotkemassa. Jos ihastuit niin tunteet olivat melko varmasti molemminpuolisia. Nyt nelikymppisenä eronneita isiä tapaillessa tilanteesi on ihan eri, mies ei ole henkisesti vapaa ollenkaan.

Jospa nyt myöntäisit kiirehtineesi ja tehneesi virhearvioinnin. Eihän tuossa pahemmin käynyt, mutta ei tuossa ole myöskään aineksia mihinkään. Mies, joka ei panosta treffeihin yhtään, panee salaa paljaalla... aikamoista.

Vierailija
38/45 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinhän se on, siksi lapset pitäisi tehdä vielä kun kroppa sen kestää tai jättää tekemättä..

no tuskinpa vartalosi tuli miehelle yllätyksenä vaikka itse luulet, että muotoilevat alusväätteet hämäisi paljonkin. Ette olleet samalla aaltopituudella ja hakeneet samaa, sinä epätoivoisesti uskottelit itsellesi välillänne olleen jotain mitä toivoit, muttei ollut. Mies ei ole käsitellyt eroaan. Mies ei edes siivonnut tai nähnyt muutenkaan vaivaa ennen tapaamistanne. Hän ei siis ole kovin ihastunut koska on vielä kiinni eksässä. Vaikkei sinussa mitään vikaa olekaan, mutta kun hän ei ole valmis, hän on kiinni eksässä vielä.

Aikuisten ihmisten suhteet tuppaavat olemaan vaikeampia, nuorempana ei ollut tuollaisia "taakkoja" sotkemassa. Jos ihastuit niin tunteet olivat melko varmasti molemminpuolisia. Nyt nelikymppisenä eronneita isiä tapaillessa tilanteesi on ihan eri, mies ei ole henkisesti vapaa ollenkaan.

Jospa nyt myöntäisit kiirehtineesi ja tehneesi virhearvioinnin. Eihän tuossa pahemmin käynyt, mutta ei tuossa ole myöskään aineksia mihinkään. Mies, joka ei panosta treffeihin yhtään, panee salaa paljaalla... aikamoista.

Kiitos, juuri näin itsekin sisimmässäni ajattelen. Ei auta kuin poistaa tyypin numero ja suunnata kohti uusia pettymyksiä. Tämän huonompaa kohtelua en ainakaan tule saamaan. Mutta mistäs löydät sen eronneen isän, joka on erostaan päässyt yli? Kun näitä 2-4 vuotta sitten eronneita deittaillessani olen huomannut, ja ovat myöntäneetkin, että eivät ole valmiita. Kovat on puheet, mutta sitten jänistetään - aiemmat onneksi jänistivät jo ennen seksiä.

Vierailija
39/45 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, juuri näin itsekin sisimmässäni ajattelen. Ei auta kuin poistaa tyypin numero ja suunnata kohti uusia pettymyksiä. Tämän huonompaa kohtelua en ainakaan tule saamaan. Mutta mistäs löydät sen eronneen isän, joka on erostaan päässyt yli? Kun näitä 2-4 vuotta sitten eronneita deittaillessani olen huomannut, ja ovat myöntäneetkin, että eivät ole valmiita. Kovat on puheet, mutta sitten jänistetään - aiemmat onneksi jänistivät jo ennen seksiä.

Kannattaa katsella vain sellaisia, jotka ovat olleet jo pidempään sinkkuina, esim. 7 vuotta. Parhaita eronneista ei olla välttämättä viety nopeasti markkinoilta koska hekin olivat vielä muutama vuosi sitten tuollaisia vanhaan haikailevia. Miehet ovat useammin jätettyjä kuin naiset ja siksi heillä kestää hetken pidempään päästä erosta yli. Eron ottaja on usein työstänyt eroa jo parikin vuotta etukäteen ja jo aivan valmis siirtymään elämässä eteenpäin. Erosta ylipääsemistä pidentää sekin kun yhteisten lapsien vuoksi joutuu olemaan jatkuvasti tekemisessä sen aiemman rakkaansa kanssa, joten on vaikea päästä yli ikävän tunteista. Eli kauan sitten eronneita tai lapsettomia äijiä etsimään, ehkä itseäsi hitusen vanhempia, mutta omaa ikäluokkaa kuitenkin.

-sama

Etkä ala ajattelemaan, että vartalosi karkotti miehen. Ihastumisen puute karkotti miehen, mutta sekin johtui miehen elämäntilanteesta. Toivottavasti oikea mies ui vielä verkkoihin!

Vierailija
40/45 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen haluaa kumin kanssa seksiä niin nainen voi itse laittaa sen kumin siihen munan päälle. Jos nainen ei laita tai sano mitään niin paljaalla mennään.

Entäs ap, joka sanoi kahdesti ja katsoi että kumit ovat esillä ja sitten luotti kumppaniinsa joka antoi ymmärtää käyttävänsä kumia?

Miten voi olla huomaamatta, ettei mies laittanut kortsua? Feikkasiko mies kortsun laiton? Olivatko pilkkopimeässä huoneessa, tai oli ap:lla side silmillä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi