Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita yli tai ali 6-kymppisiä?

Vierailija
26.10.2019 |

Mitä kuuluu? Oletteko olleet terveinä?
Uskallan vielä kysyä musiikkimakua ja oletteko matkustelleet?

Eipä näihin kysymyksiin tarvitse vastata 😉

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

öööö.... Kaikki paitsi kuuskymppiset?

Vierailija
2/24 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Flunssaa oli mutta paranemaan päin. Radio nostalgiaa tykkään kuunnella kun soittavat enemmän kuin kymmentä samaa biisiä. Matkustellut olen aiemmin mutta se on vähän nyt jäänyt.

Mitäpä ap sinulle kuuluu? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä ainakin alle 60-vuotiaita.

T. 42v 

Vierailija
4/24 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

öööö.... Kaikki paitsi kuuskymppiset?

On tuo vaikeaa nykynuorisolla . Osaavat ainakin yhden kirjaimen.

ööööööööööööööööööööööööö

Vierailija
5/24 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, koominen otsikko. 

Mutta oletan, että tarkoitat n. kuusikymppisiä. Olen 58-vuotias ja perusterve, ei lääkityksiä siis. 

Kuuntelen mieluiten klassista, mutta miltei kaikki käy. Ei rap, jazz ja eri metallin lajit. Riippuu aina tietysti biisistä. Ei kaikki klassinen ole mieleeni ja toisaalta mainitsemistani tyylilajeista löytyy helmiä. 

Olen matkustellut lähinnä Euroopassa kohtalaisen paljon. Ikäluokassani helsinkiläisenä varmaan keskiverrosti. 

Vierailija
6/24 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

48v, ssle 60 siis.

Astma, nivel- ja suolistovaivoja, masennusta, lihaskramppeja.

Terve siis.

Viimeksi kuuntelin kaverin death metal- bändin julkaiseman EP:n, vaikka genre ei suosikkimusaani olekaan.

Hyllystä löytyy musiikkia mujtamia satoja levyjä.

Heavy rockia, progea, bluesia, jazzia, suomi-rockia, iskelmäksi luokiteltuakin(mm Agents), klassista....

Vähän on vuosiin tullut kuunneltua, perheeölisen arki...

En paljon matkustele.

Vierailija
7/24 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Flunssaa oli mutta paranemaan päin. Radio nostalgiaa tykkään kuunnella kun soittavat enemmän kuin kymmentä samaa biisiä. Matkustellut olen aiemmin mutta se on vähän nyt jäänyt.

Mitäpä ap sinulle kuuluu? :)

Paranehan sinä siellä 😊:

Mitäpä minulle kuuluu?... jos minulta kysytään (ap) niin kiitos kaikkea hyvää, mutta se nyppii, että melko vanha nainen ei tiennyt Haluatko miljonäärissä -ohjelmassa sitä 200 000 euron kysymystä:

Jääkärikenraalimajuri Ruben Lagus.

Vierailija
8/24 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan, ikää 61 v. Musiikkia en kuuntele eikä matkustelu kiinnosta. Olen käynyt jo kaikkialla. Terve olen. Nyt kyllä kuulostaa tylsältä.

Vierailija
9/24 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 57v. enkä tiedä mitään Ruben Laguksesta. Eikä kyllä kiinnostaa tietääkään.

Vierailija
10/24 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin oikeasti jotain todella jännää, että ap on mystisesti sekä yli että alle 6-kymppinen. Jotain sen tyyppistä, että on syntynyt karkauspäivänä tms.

Vierailija
11/24 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 56 ja en kuuntele juurikaan musiikkia. Perheen nuoriso kuuntelee. Siitä heidän kuuntelemastaan tykkään suomenkielisestä robinista ja Joistain k-pop - bändistä.

Lievä flunssa nyt ja pysyvämpi nivelongelma.

Vierailija
12/24 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ollaan, ikää 61 v. Musiikkia en kuuntele eikä matkustelu kiinnosta. Olen käynyt jo kaikkialla. Terve olen. Nyt kyllä kuulostaa tylsältä.

Moi! Harvoin minäkin kuuntelen musiikkia. Papan kanssa eilen kuunneltiin vähän heviä (pappa on humppaukko ja minä olen vanha hevari). Yhdessä ollaan oltu yli 30 vuotta, mutta 10 vuotta eri osoitteissa.

Itse en ole koskaan ollut lentokoneessa ja tuskin tulen olemaankaan.

Kiitos, että vastasit 🌸

- ap -

Vierailija
13/24 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tää nyt vituttaa, kun vastasin väärään kommenttiin!

🅕🅤🅒🅚! TJN

Vierailija
14/24 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Olen 38.

Vierailija
15/24 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi! Harvoin minäkin kuuntelen musiikkia. Papan kanssa eilen kuunneltiin vähän heviä (pappa on humppaukko ja minä olen vanha hevari). Yhdessä ollaan oltu yli 30 vuotta, mutta 10 vuotta eri osoitteissa.

Kiitos, että vastasit 🌸

- ap -

Vau, ei ole todellista. Olemme olleet yhdessä yli 30 vuotta. Osoitteet on meilläkin ihan sekaisin. Kuunneltiin eilen heviä ja jotain Kari Tapio ym. Ai tietenkin Shakiraa ym. En kuuntelisi ollenkaan, mutta mies haluaa. Minä olen se hevari. Ja nuorena rakastuin Kirkaan. Nyt ostat vaikka Kreikan reissun, siitä lähdet. Ja ne miehet, Wou! Ei mitään persjalkasia, kuin esim. Turkissa. Ja tietenkin tarkoitan vain silmänruokaa 🤩.

Vierailija
16/24 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, että vastasit 🌸

- ap -

Pappa on siis isoisäsi?

Vierailija
17/24 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, täällä ollaan! Olen alle 60- vuotias, tarkemmin sanottuna 27.

Vierailija
18/24 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau! Mä luulin et kaikki ton ikäset o jo kuollu

Vierailija
19/24 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli olen. Lääkityksiä on, mutta vikkelät on vielä kintut. Musiikkia kuuntelen kaiket päivät, jos vaan kotosalla joudan olemaan, iskelmää lähinnä. Matkustellut olen, ympäri maailmaa, enkä pelkästään seuramatkoilla. Ei juuri enää houkuta.

Vierailija
20/24 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 68v, just jäänyt eläkkeelle. Tänä iltana kuunnellaan Lauantain toivotut levyt. Olen toivonut Nellyn palmikkoa viime viikolla kuolleen Bossen muistoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan