Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pattitilanne miehen kanssa

Vierailija
26.10.2019 |

Meillä menee huonommin. Mikä johtaa juurensa siitä, ku olen väsynyt enkä innostu petipuuhista. Haluni on kokonaan hukassa ja olenkin sen miehelle sanonut. Uskon että oma tilanteeni helpottaa, muutaman kuukauden minulla on vaan ollut todella rankka kausi monen asian takia. Ja illalla ainut asia mikä mielessä, on nukkuminen. Olen kyllä haluttomuudestani huolimatta tehnyt alkuviikosta kaksi seksiin johtanutta aloitetta, vaikka en itse niin henkisesti mukana ole ollutkaan.

Noh, nyt tilanne on kärjistynyt niin, ettei mies koske minuun ollenkaan (useampaan viikkoon), vaan odottaa että tekisin aloitteen. Ja on erittäin pahalla tuulella. Noh, tämä taas johtaa siihen, kun en saa yhtään kosketusta mieheltä (kaipaisin päivittäisiä hipaisuja, halauksia, suukkoja yms, mistä olenkin sanonut) ja vastassa pahantuulinen mies, ei minun todellakaan tee mieli tehdä aloitetta... Ja ei kai se aina minun kontolla kuulu ollakkaan?

Pattitilanne johon ratkaisuehdotuksia otetaan vastaan.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän olet se ongelma, joten ongelma ratkeaa ainoastaan ratkaisemalla ongelma.

Sinccis

Vierailija
2/21 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalaa. Molemmissa teissä vikaa nyt. Joku kilpailu kumpi luovuttaa ensin ja lähestyy puolison toivomalla tavalla? Itsellä tilanne oli ettei ex-mies koskenut mitenkään minuun eikä halunnut seksiä. Mitään syytä en saanut selville. Ihastuin toiseen mieheen ja lähestyin häntä ja hyvä näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia osittain mun suhteet ei ole onnistuneet. Välillä haluan nukkua ja olla yksin. En siedä 'pakkoseksiä'. Ymmärrän toisen tarpeen, en vain jaksa. Siinä mielessä olen epäkelpo kumppani. Siksi elän yksin. Minun ei tarvitse riittää kuin itselleni.

Vierailija
4/21 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän olet se ongelma, joten ongelma ratkeaa ainoastaan ratkaisemalla ongelma.

Sinccis

Parisuhteessa ongelmat ovat molemmissa, ei vaan pelkästään toisessa. Mutta siitä sinä et taida tietää mitään, siis parisuhteesta.

Vierailija
5/21 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut samanlainen tilanne vanhassa suhteessa. Mies oli monessa muussakin asiassa melko itsekäs ja ymmärtämätön, joten suhde päättyi pian eroon.

Kerroin heti alussa nykyiselle miehelleni, että joskus kun minulla on stressaava elämäntilanne meneillään, se aiheuttaa minulla unettomuutta ja haluttomuutta. Tämä ei johdu mitenkään miehestä, vaan yksinkertaisesti väsymyksestäni, eikä tilanne ole pysyvä. Kerroin myös, että minua ei kiinnosta hiljaisesta painostuksesta tapahtuva "velvollisuusseksi". Mies piti sitä vain hyvänä, koska hän kuulemma haluaa seksiä vain silloin kun kummatkin ovat täysillä mukana. Joskus kun minulla on uuvuttava vaihe meneillään, mies osoittaa minua kohtaan jopa tavallista enemmän hellyyttä ilman mitään vihjaustakaan seksistä. Tämä on helpottanut minua niin paljon, että haluttomat vaiheet ovat jääneet nykyään tosi lyhyiksi. Yhdessä olemme olleet 7 vuotta.

Pystyisitkö puhumaan asiasta miehen kanssa ja pystyisikö hän ymmärtämään asian sinun näkökulmasta?

Vierailija
6/21 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Et saa häneltä tukea minkä tarvitset. Yksin on paljon helpompi elää kuin tuollaisen huonon kumppanin.

Vierailija
7/21 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

Parisuhteessa ongelmat ovat molemmissa, ei vaan pelkästään toisessa. Mutta siitä sinä et taida tietää mitään, siis parisuhteesta.

Sinä olet ongelma. Häivy!

Sinccis

Vierailija
8/21 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut samanlainen tilanne vanhassa suhteessa. Mies oli monessa muussakin asiassa melko itsekäs ja ymmärtämätön, joten suhde päättyi pian eroon.

Kerroin heti alussa nykyiselle miehelleni, että joskus kun minulla on stressaava elämäntilanne meneillään, se aiheuttaa minulla unettomuutta ja haluttomuutta. Tämä ei johdu mitenkään miehestä, vaan yksinkertaisesti väsymyksestäni, eikä tilanne ole pysyvä. Kerroin myös, että minua ei kiinnosta hiljaisesta painostuksesta tapahtuva "velvollisuusseksi". Mies piti sitä vain hyvänä, koska hän kuulemma haluaa seksiä vain silloin kun kummatkin ovat täysillä mukana. Joskus kun minulla on uuvuttava vaihe meneillään, mies osoittaa minua kohtaan jopa tavallista enemmän hellyyttä ilman mitään vihjaustakaan seksistä. Tämä on helpottanut minua niin paljon, että haluttomat vaiheet ovat jääneet nykyään tosi lyhyiksi. Yhdessä olemme olleet 7 vuotta.

Pystyisitkö puhumaan asiasta miehen kanssa ja pystyisikö hän ymmärtämään asian sinun näkökulmasta?

Oi minkä ihanan ihmisen olet vierellesi löytänyt.

Vierailija
9/21 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei paneta niin ei paneta.

Mutta jos nyt oikeasti rakastat sitä miestäsi ja uskot, että tilanne on ohimenevä, niin älä ole tuollainen.

Ota suihin, hoida homma käsin tai hitto vaikka jaloin, moni ukko tykkää sellaisestakin tosissaan.

Takaan että sinäkin saat vastavuoroisesti niitä helliä kosketuksia taas.

Jos olet väsyneimmilläsi kun miehesi ehdottelee, tee itse aloite ja anna käsihoito kun vielä jotenkin edes jaksat.

Vierailija
10/21 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuseri...

Vierailija
11/21 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anussexi on ratkaisu.

Sinccis

Vierailija
12/21 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen käsihoitovinkin antanut (mies) jatkaa:

Miehesikin varmasti ymmärtää väsymyksesi (masentuneisuutesi?) kun varmastikin se "rankka kausi" ja "monet asiat" mitä et koko av-palstalle halua avata ovat tiedossa, mutta käsitäthän myös sinä kuinka itsetunnon murskaavaa se on tulla aika uudelleen ja uudelleen torjutuksi.

Samoin kun haluaisi rakkaaltaan hellyyttä ja kärsii piinaavasta puutteesta, vaatimukset hellästä koskettelusta ja suukottelusta ovat enemmän kuin kiusaamista, sitä vähän niinkuin saa melkein maista herkkua ja nähdä että on se oma vaimo vielä Nainen, mutta sitten ei saa kuitenkaan.

Vähemmästäkin turhautuu ja omakohtaisesta kokemuksesta tiedän että tilanteen pitkittyessä seuraava vaihe tuosta koskettelun välttelemisestä on inhon tunteen kasvaminen ja ero alkaa tosisaan lähestyä.

Toisaalta sitten, jos sinusta tuntuu ikävältä tai vastenmieliseltä koskea oman miehesi kalua, on ehkä syytä pydähtyä miettimään oletko oikeassa suhteessa ja vaikka rankka tilanteesi helpottaisikin, muuttaisiko se lopulta mitään kovin radikaalisti?

Ehkä oma aika ja erillään asuminen ovatkin parempi vaihtoehto? Saisit sinäkin olla rauhassa ja työstää tilannettasi ilman häiritsevää vonkaamista.

Vierailija
13/21 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos väsyttää niin nukutaan. Kun herätään niin nushitaan.

- Wanha saamelainen sananlasku

Vierailija
14/21 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä  se sika

Vierailija
15/21 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan ajatellut hakevasi niitä helliä kosketuksia muualta?

Eivät miehet vaan ymmärrä naista, vain toinen nainen todella tietää mitä nainen tarkoittaa kun sanoo haluavansa halauksen ja hellää kosketusta!

Vierailija
16/21 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on käynyt mieletön tuuri, kun olet löytänyt noin vahvan miehen.

Vierailija
17/21 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos nyt oikeasti rakastat sitä miestäsi ja uskot, että tilanne on ohimenevä, niin älä ole tuollainen.

Ota suihin, hoida homma käsin tai hitto vaikka jaloin, moni ukko tykkää sellaisestakin tosissaan.

Jos olet väsyneimmilläsi kun miehesi ehdottelee, tee itse aloite ja anna käsihoito kun vielä jotenkin edes jaksat.

Näin olenkin toiminut viimeiset seksikerrat. Nyt vaan tuntuu, etten aina jaksa olla se aloitteen tekijä, varsinkin kun ei asia minua juurikaan kiinnosta tällä hetkellä. Ei vaan toisen mököttävä, kylmä olemus oikein houkuta... Minuun ei kyllä kosketa, mökötetään sängyssä tai painutaan sohvalle, jos en aloitetta tee.

Vierailija
18/21 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
19/21 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana mies sinulla.

Olen puhunut miehelle haluttomuudestani ja siitä, että toivon sen menevän äkkiä ohi. Mutta ei ilmeisesti pysty ajattelemaan asiaa minun kannalta...

Vierailija
20/21 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaapeeee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin olenkin toiminut viimeiset seksikerrat. Nyt vaan tuntuu, etten aina jaksa olla se aloitteen tekijä, varsinkin kun ei asia minua juurikaan kiinnosta tällä hetkellä. Ei vaan toisen mököttävä, kylmä olemus oikein houkuta... Minuun ei kyllä kosketa, mökötetään sängyssä tai painutaan sohvalle, jos en aloitetta tee.

Miehelläsi on toinen , siksi ei kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän