Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pattitilanne miehen kanssa

Vierailija
26.10.2019 |

Meillä menee huonommin. Mikä johtaa juurensa siitä, ku olen väsynyt enkä innostu petipuuhista. Haluni on kokonaan hukassa ja olenkin sen miehelle sanonut. Uskon että oma tilanteeni helpottaa, muutaman kuukauden minulla on vaan ollut todella rankka kausi monen asian takia. Ja illalla ainut asia mikä mielessä, on nukkuminen. Olen kyllä haluttomuudestani huolimatta tehnyt alkuviikosta kaksi seksiin johtanutta aloitetta, vaikka en itse niin henkisesti mukana ole ollutkaan.

Noh, nyt tilanne on kärjistynyt niin, ettei mies koske minuun ollenkaan (useampaan viikkoon), vaan odottaa että tekisin aloitteen. Ja on erittäin pahalla tuulella. Noh, tämä taas johtaa siihen, kun en saa yhtään kosketusta mieheltä (kaipaisin päivittäisiä hipaisuja, halauksia, suukkoja yms, mistä olenkin sanonut) ja vastassa pahantuulinen mies, ei minun todellakaan tee mieli tehdä aloitetta... Ja ei kai se aina minun kontolla kuulu ollakkaan?

Pattitilanne johon ratkaisuehdotuksia otetaan vastaan.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen jatkuu miehen mökötys. Puhun normaalisti hänelle, vastaukseksi murahduksia ja töksäytyksiä. Oon miettinyt hänen olevan tunnekylmä ihminen. Ja tämä varmaan jotain valtapeliä. En ymmärrä eikä oikein enää kiinnostakaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi