Onko teillä häpykarvoitus suoraa vai kiharaa?
Kommentit (31)
Minulla on laineille menevät. En tiedä saisinko ne kunnolla kihariksi curly girl-metodia käyttämällä :D
Mulla on kiharaa, mutta harvaa. Haluaisin tohon eteen kauniisti muotoillun tumman kiitoradan, mutta siinä on vain läpikuultava pensas :D
Suoranpuolesta, joskaan ei niin piikkisuoraa kuin hiukseni. Kihara olisi kyllä nätimpää. Pitäisikö kokeilla papiljotteja? Permanenttiaineet on liian tujuja varmaan.
Suoraa ja ylipitkää. Kasvaa niin pitkäksi, että menee inhottavasti häpyhuulten väliin, jopa sisempien häpyhuulten väliin. Pakko joko lyhennellä tai sheivata. Lyhyt ja kihara karva olisi paljon käytännöllisempi ja mukavemman tuntuinen.
Oli ennen kiharaa, mutta kun ajelin kokonaan pois aikoinaan, niin sen jälkeen on ollut suoraa.
Harmittaa, onhan kihara paljon kivempi ja peittävämpi. Nyt on sellainen harvan oloinen, vaikka ei tietenkään ole harventunut, mutta iho näkyy läpi.
Kiharaa ja laulavaa ovat karvani minun. Vähän tylsää kun aina sama biisi. Welcome to the jungle. Heppi heittää aina välispeekin älä pure mun ananasta plees.
On muuten suora! En olekaan ennen miettinyt. Olen kiharahiuksinen kuitenkin.
Hyvin kiharaa ja tiheää. Hiuksetkin ovat aika laineilevat.
Hiukset ovat paksut ja kiharat, karvoitus suoraa ja harvaa..
Vierailija kirjoitti:
Hiukset ovat paksut ja kiharat, karvoitus suoraa ja harvaa..
Niin ja huvittavaa että hiukset ovat vaaleat, kun taas ripset, kulmat ja alapään karvoitus tummaa kuin mikä
En muista, luulisin kuitenkin että aika suoraa.
Suoraa on ja pitkää. Kerran mittasin erään tosi pitkän ja se oli lähes 15 cm :D
Harvat, suorat ja pitkät jopa kuukaudessa, sheivaan kun alkaa haisemaan pimppa liikaa.
Minäkin tahtoisin kiharat, olisi paljon kivemman näköiset!
Hiukset on kiharat ja tuuheat luonnostaan.
Vähän siltä väliltä, en meinannut osata vastata, omasta mielestä enemmän suorat, miehen mielestä enemmän kiharat, miehellä selvästi kiharat. :D Tummaa ja tiivistä. Hiukset on tummanpunaruskeat ja aika piikkisuorat.
Onko niitä muka suoriakin? Itselläni on kuin pellen peruukki. Punainen nenä vaan heiluu siinä alla. Kjeh räh!
Terveisin Naispelko26
Olen vain yhden suorakarvaisen naisen nähnyt. Se oli outoa.
Kiitos.
T. Oudot mustat suorat karvat
Suoraa. Hiukset on kiharat.