Minkä verran pitää miehen takia sietää anoppia?
En yksinkertaisesti voi sietää anoppiani. En avaa tässä nyt syitä, koska niillä ei nyt ole väliä. Aiempien poika/miesystävien äitien ja isien kanssa olen tullut erittäin hyvin toimeen ja heistä pitänyt paljon, nyt vain tämä nykyinen anoppini on sellainen, että kun kuulenkin hänestä niin minulla on heti verenpaineet ihan katossa ja kurkkua kuristaa ja en vain kertakaikkiaan voi sietää häntä. Kuitenkin mieheni takia olen yrittänyt sietää. Haluan olla kohtelias miehelleni enkä halua loukata miestäni, koska hän kuitenkin äidistään paljon välittää. Joten arvon av-raati, minkä verran anoppia pitää miehen takia sietää? Yksi kohteliaisuusvierailu vuodessa? Vai päivittäiset puhelut minulle (miniälle) ja viikottaiset visiitit? Vai minkä verran? Olen 42-vuotias, anoppi on aktiivinen ja hyväkuntoinen 70-vuotias ja asuu meistä 5 km päässä.
Kommentit (22)
Olen itse anoppi kahdelle miniälle ja yhdelle vävylle.
Vaikeitten anoppikokemusteni pohjalta olen päättänyt, etten koskaan häiritse omien lasteni perhe-elämää.
Niin tärkeää asiaa minulle ei ole tullut, eikä tule.
Lapset perh. ottavat yhteyttä milloin heille sopii.
Tämä järjestely on toiminut kiitettävästi ja välit kaikkien
kanssa pysyneet hyvinä.
Itse en ole ollut missään tekemisissä 13 vuoteen. Enkä aio koskaan olla. Sen verran kovat haukut sain suhteemme alkuaikoina ja sen jälkeenkin kun oltiin jo naimisissa. Olin kuulemma loiseläjä, hänen poikansa elämän pilaaja, huåra, ruma lehmä jne. Pojalleen koko ajan puhui niin että yritti saada eroamaan minusta ja levitti täysin valheellisia juoruja minusta myös suvun keskuudessa. Mm. että olisin elättänyt itseäni myymällä itseäni ennen poikansa löytämistä.
Onneksi välimatkaa on 250 km. Mies käy silloin tällöin siellä lasten kanssa, minä jään kotiin.