Kuka olis unelmahali? Ihan kuka vaan mahdoton :)
En halua tähän vastauksia että 'oma rakas mies' ja 'mun ihanat lapset' ja muita itsestäänselvyyksiä joita muutenkin halitte joka päivä. Mutta kuka olis semmoinen unelmahali joka ei koskaan tule toteutumaan, mut olis ihaninta jos vois
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana, rakas, übersöpö ihastukseni P. ❤ Mulla on aivan tuskallisen raastava ja riuduttava ikävä sitä upeaa, kaunista, inspiroivaa, sävyisän suloista naista. En enää koskaan saa nähdä häntä. 💔😢
Kuka? Onko tällä ihastuksella nimeä?
Hän on tumma, kaunis nainen PK-seudulta, mutta en paljasta enempää. En koskaan enää näe häntä, eikä minulla ole mitään mahdollisuuksia häneen muutenkaan. T. Ihastunut
Vierailija kirjoitti:
KK
Downing? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana, rakas, übersöpö ihastukseni P. ❤ Mulla on aivan tuskallisen raastava ja riuduttava ikävä sitä upeaa, kaunista, inspiroivaa, sävyisän suloista naista. En enää koskaan saa nähdä häntä. 💔😢
Kuka? Onko tällä ihastuksella nimeä?
Hän on tumma, kaunis nainen PK-seudulta, mutta en paljasta enempää. En koskaan enää näe häntä, eikä minulla ole mitään mahdollisuuksia häneen muutenkaan. T. Ihastunut
Tosi ikävää. :( Miten olet niin varma, ettet koskaan enää näe häntä? Miksi sinulla ei olisi mitään mahdollisuuksia häneen?
Layne Staley, monestakin syystä.
Niin kovin lahjakas muusikko, joka on taiteellaan auttanut läpi todella vaikeista ajoista. Kaunis ja herkkä ihminen joka kärsi elämänsä aikana paljon, eikä olisi todellakaan ansainnut sitä. En tietenkään tuntenut henkilökohtaisesti, mutta tiedättekö sen, kun joskus joku pääsee niin lähelle sinua vaikkapa juuri musiikkinsa kautta, että hän tuntuu ystävältä. Lisäksi kaikesta siitä mitä hänestä olen kuullut ja lukenut, käynyt läpi kaikki haastattelut, siitä ihmisestä vain välittyi niin suuri lämpö ja fiksuus, ettei voi olla ihailematta. Hän on samaan aikaan sellainen kaukainen ihastus että myös ihminen joka on pelastanut minut monesti ja siitä haluaisin häntä kiittää. Saisipa kerran halata pitkään ja kovaa. :(
Hagrid.