Kuka olis unelmahali? Ihan kuka vaan mahdoton :)
En halua tähän vastauksia että 'oma rakas mies' ja 'mun ihanat lapset' ja muita itsestäänselvyyksiä joita muutenkin halitte joka päivä. Mutta kuka olis semmoinen unelmahali joka ei koskaan tule toteutumaan, mut olis ihaninta jos vois
Kommentit (70)
Michelle Obama. Sillä halilla varmaan jaksaisi painaa pitempääkin päivää.
Nainen 55 v.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin voivani olla Naispelko26n tyyny;)
t. Se Disney-prinsessa
Minkäpä sille mahtaa, että syntyy ihmiseksi. Kai sitä muitakin voisi halia, mutta ei mikään ihmishali kyllä voita kunnon rutistusta tyynyä vasten. Unelmahalistahan tässä oli vissiin kysymys? Aika harva taitaa Elvistäkään halia.
Terveisin Naispelko26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Se Disney-prinsessa
Minkäpä sille mahtaa, että syntyy ihmiseksi. Kai sitä muitakin voisi halia, mutta ei mikään ihmishali kyllä voita kunnon rutistusta tyynyä vasten. Unelmahalistahan tässä oli vissiin kysymys? Aika harva taitaa Elvistäkään halia.
Terveisin Naispelko26
Tahtoisin sun tyynyksi siksi, että rutistelisit mua tyhmeliini;)
t. Se Disney-prinsessa
Elton John.
Se on hassu ja lutunen ja vaikuttaa lämpimältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Se Disney-prinsessa
Terveisin Naispelko26
t. Se Disney-prinsessa
Sä voisit olla se unelmahali, etkös vaan? ;)
M28
Edesmennyt ystäväni ja nuoruuden rakastettu, jonka viime näkemisestä alkaa olla kymmenen vuotta.
Hänen halaukset olivat maailman parhaita, piti tiukasti kiinni ja tuntui että se lämpö leviää koko kehoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Se Disney-prinsessa
Terveisin Naispelko26
t. Se Disney-prinsessa
Sä voisit olla se unelmahali, etkös vaan? ;)
M28
Jatkoa vielä, että itselleni ;)
Ihana, rakas, übersöpö ihastukseni P. ❤ Mulla on aivan tuskallisen raastava ja riuduttava ikävä sitä upeaa, kaunista, inspiroivaa, sävyisän suloista naista. En enää koskaan saa nähdä häntä. 💔😢
Vierailija kirjoitti:
Ihana, rakas, übersöpö ihastukseni P. ❤ Mulla on aivan tuskallisen raastava ja riuduttava ikävä sitä upeaa, kaunista, inspiroivaa, sävyisän suloista naista. En enää koskaan saa nähdä häntä. 💔😢
Kuka? Onko tällä ihastuksella nimeä?
Entinen koira. Se on jo kuollut. Olisipa hienoa. Sekin tykkäsi haleista.
Toinen on myöskin kuollut mummoni. En ole ikinä tykännyt halata ihmisiä. Mummo halasi mua aina väkisin. Se oli semmoinen puolitoistametrinen pikkuinen akka. Se esiintyi aina arvokkaasti, mutta sillä oli semmoinen ilkikurinen puoli. Joskus haistan sen leipoman pullan ja tunnen ikäänkuin se olisi läsnä. Ei vanhana ja väsyneenä vaan nuorena ja iloisena.
Tuon koirankin näin sen kuolinpäivän jälkeen unessa, joka tuntui ihan todelta. Tunsin sen turkin käsissäni. Se oli taas nuori, terve ja onnellinen. Mummo tuntuu ihan samalta.
Kerran eksyin hautausmaalla kun etsin mummon hautaa. Näin jonkun oudon valon, joka vilahti tiettyyn suuntaan ja kun seurasin sitä, niin siellähän se mummon hauta oli. Se oli oikeasti outoa.
En edes oikeasti usko näihin juttuihin, mutta nämä tuntemukset on jänniä.