Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin monet ihmiset istuvat täpötäydessä junassa käytäväpaikoilla tai jalka toisen päällä niin, ettei varmasti kukaan pääse vastakkaisellekaan paikalle?

Vierailija
25.10.2019 |

En vaan voi käsittää ihmisten itsekkyyttä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/10 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on paha olla. Aidosti hyvinvoiva ihminen ottaa myös muut ihmiset huomioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkialle pääsee kun vain menee. Koulutusmielessä valitsen usein istumapaikkani tällaisten ihmisten vierestä :)

Vierailija
4/10 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen tapa sullakin kun et osaa avata suutasi. "Anteeksi, mutta siirtyisitkö vähän." Hieman närkästyneellä äänellä.

Vierailija
5/10 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkialle pääsee kun vain menee. Koulutusmielessä valitsen usein istumapaikkani tällaisten ihmisten vierestä :)

Sama täällä. En ala missään ruuhkabusseissa seisomaan käytävällä sen takia, että joku pelkää ihmisiä niin paljon että haluaa istua yksin tai on yksinkertaisesti vain itsekäs. "Anteeks tää on vissiin vapaa" ja istun jo lähes samantien. Yleensä se reppu tai jalka lähtee aika liukkaasti pois tyhjältä paikalta. 

Vierailija
6/10 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kolmen tai jopa kuuden istumapaikan varaajat ovat kyllä uskomattomia. Jos niin paljon vihaa muita ihmisiä niin ei ehkä kannattaisi kulkea julkisilla.

Vierailija
7/10 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveän kiva, kun ihmiset tulee "ihan koulutusmielessä" tekemään tällaista. Joudun matkaamaan työmatkani eli noin tunti suuntaansa junalla ja vaikka sitä ei ulospäin olekaan ehkä helppo havaita tai uskoa, niin lonkkavian ja muutaman muun pikkukivan ongelman takia joudun istumaan kintut ristissä, koska se on ainoa asento, jossa pystyn olemaan koko matkan about samassa asennossa. Olen vielä pitkäkin, niin että mun jalat kyllä vie sitä tilaa.

Joo, ruuhkajunissa mieluummin jään seisomaan väliköihin, mutta jos ihan joka paikka ei ole täynnä, niin kyllä, olen kuspäinen mulukku ja istun jalat ristissä tilaa vieden.

Vierailija
8/10 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveän kiva, kun ihmiset tulee "ihan koulutusmielessä" tekemään tällaista. Joudun matkaamaan työmatkani eli noin tunti suuntaansa junalla ja vaikka sitä ei ulospäin olekaan ehkä helppo havaita tai uskoa, niin lonkkavian ja muutaman muun pikkukivan ongelman takia joudun istumaan kintut ristissä, koska se on ainoa asento, jossa pystyn olemaan koko matkan about samassa asennossa. Olen vielä pitkäkin, niin että mun jalat kyllä vie sitä tilaa.

Joo, ruuhkajunissa mieluummin jään seisomaan väliköihin, mutta jos ihan joka paikka ei ole täynnä, niin kyllä, olen kuspäinen mulukku ja istun jalat ristissä tilaa vieden.

Tekemään mitä, istumaan penkille, jota et ole ostanut itsellesi? En mä kenenkään koipien yli jyrää, vaan sanon, että vieressä on tilaa ja odotan että istuja tekee tilaa kun kerkiää. Harvassa olet lonkkavikoinesi, suurin osa tekee tuota tasan välinpitämättömyyttään.

Vierailija
9/10 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lonkkaviassa nimenomaan ei saa laittaa jalkoja ristiin, korkeintaan voi "ristiä nilkat". Mene hyvä ihminen fysioterapeutille, hän kertoo, miten tärkeää on vaihdella jalkojen asentoa pitkällä matkalla ja se onnistuu ihan hyvin vastakkaista istujaa potkimatta.

Vierailija
10/10 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei lonkkavikainen muuten istu ikkunapaikalle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi