40+ miehet, jotka esiintyvät tinderissä alle 30-vuotiaina
Onnistuuko joku oikeesti huijaamaan tuolla jotain? Itse ainakin swaippaan heti vasemmalle. Se ikä oikeesti näkyy naamassa ja kropassa.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko oikeasti joku +45 mies kuvittelee menevänsä 30-vuotiaasta? Heheheeeee, vaikka olisi miten "nuorekas" ja treenattu ja vaikka käynyt plastiikkakirurgilla.....No ei Vttu kukaan ole noin tyhmäää. Ihan sama kun jos minä sanoisin olevani normaalipainoinen, mutta roteva vaikka oikeasti olen läski, kaikki näkisi, että olen läski. Miehet luulee oikeasti olevansa keskivertopo komeempii ja ilmeisesti myös osaavansa huijata paremmin? Vai luuletteko, että se ei haittaa, että sitten treffeillä voi "puhua ympäri" Naiset ei ole tyhmiä, jos olisi, niin palsta-keijojen geijokaan ei olusi sinccis
En ole koskaan tavannut 45v miestä joka väittää olevansa 30.
Mutta palstamammat näköjään koko ajan.
Miten selität tinderissä 29-vuotiaat miehet, jotka näyttävät vähintään 45-vuotiailta? Onko vaikea ymmärtää, että jos sä et tee jotain, niin joku muu ei tekisi?
Jos toi olisi yleistä niin kai mäkin olisin edes joskus nähnyt.
Mutta en ole.
Eli kun sun kohdalle ei satu mitään tuollaista, niin kellekään muullekaan ei voi? Olet säälittävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko oikeasti joku +45 mies kuvittelee menevänsä 30-vuotiaasta? Heheheeeee, vaikka olisi miten "nuorekas" ja treenattu ja vaikka käynyt plastiikkakirurgilla.....No ei Vttu kukaan ole noin tyhmäää. Ihan sama kun jos minä sanoisin olevani normaalipainoinen, mutta roteva vaikka oikeasti olen läski, kaikki näkisi, että olen läski. Miehet luulee oikeasti olevansa keskivertopo komeempii ja ilmeisesti myös osaavansa huijata paremmin? Vai luuletteko, että se ei haittaa, että sitten treffeillä voi "puhua ympäri" Naiset ei ole tyhmiä, jos olisi, niin palsta-keijojen geijokaan ei olusi sinccis
En ole koskaan tavannut 45v miestä joka väittää olevansa 30.
Mutta palstamammat näköjään koko ajan.
Miten selität tinderissä 29-vuotiaat miehet, jotka näyttävät vähintään 45-vuotiailta? Onko vaikea ymmärtää, että jos sä et tee jotain, niin joku muu ei tekisi?
Mutta en ole.Eli kun sun kohdalle ei satu mitään tuollaista, niin kellekään muullekaan ei voi? Olet säälittävä.
Jankataan sitten.
Tarkoitan ettei tuo voi olla yleistä kun omalle kohdalleni ei KOSKAAN ole osunut tuollaista.
Enempää en tästä jankuta. Ellet tajua niin voi voi.
Varmaan iso osa niistä 40+ miehistä yrittää epätoivoisesti saada nuorempaa tyttöä, kun niillä on muistissa nuoruuden seksihommat ja aika kultaa muistot -tyyppisen efektin seurauksena mieli on tehnyt tepposet ja he luulevat sen parikymppisen pimpin maistuvan ja tuoksuvan ihan taivaallisen ihanalle, vaikka siinä ei todellisuudessa ole eroa onko 20v vai 40v.
Vierailija kirjoitti:
Minä myös tunnen olevani 27v, joten en käytä missään oikeaa ikääni joka on 45v. Minulla on oikeus päättää ikäni kun kerran sukupuolenkin saa nykyään päättää. Olen tilannut myös uudet feikkihenkkarit netistä. En siis ole 45v kun en halua olla, hyväksykää se miehet! t. Nainen, alunperin 45v, nykyään 27v
Voithan sinä sen tehdä. Ja sukupuolta nyt ei kukaan päätä, kukaan ei todellakaan päätä olla trans, eikä se tarkoita sitä, että muut silti näkisivät sinut omaksi kokemasi sukupuolen edustajana ja haluaisivat sinut kumppaniksi. Voit ilmoittaa iäksesi 27,mutta jos näytät 45-vuotiaalta kukaan 27-vuotiaista viehättyvä ei sinusta viehäty.
Mutta en ole.