40+ miehet, jotka esiintyvät tinderissä alle 30-vuotiaina
Onnistuuko joku oikeesti huijaamaan tuolla jotain? Itse ainakin swaippaan heti vasemmalle. Se ikä oikeesti näkyy naamassa ja kropassa.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Eli siksi en saa seuraa, koska mulla lukee ihan oikea ikä, niin kaikki luulee mun kuitenkin valehtelevan ja luulevat että olen yli 60v todellisuudessa.
M41
Suosittelen, että vedät nyt vaan ihan reippaasti sellaiset 10 v pois iästäsi, ainakin jos tavoittelet ikäisiäsi naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nooo, kyllähän se ikä näkyy niistä kuvista kuitenkin. Yli 40v mies ei voi mitenkään näyttää alle 30-vuotiaalta.
No helppohan kuvia on muokata. Millä vuosikymmenellä oikein elät?
Niin, no jos vain matchien määrä merkkaa, niin kuvanmuokkausta vaan kehiin! Kyllä treffeillä viimeistään paljastuu karu totuus sitten 😂 naisilla on kyllä jo hyvin kehittynyt silmä kuvanmuokkauksen suhteen, kaikki tweekkaukset huomataan aika nopsaan kuvista.
Taas joku miesvihaketju.
Oikeastiko miehet valehtelevat ikänsä ?
Onneksi naiset ei feikkaa ikäänsä Tinderissä :). Yllättävän monta 39-vuotiasta löytyy :).
Ihanko oikeasti joku +45 mies kuvittelee menevänsä 30-vuotiaasta? Heheheeeee, vaikka olisi miten "nuorekas" ja treenattu ja vaikka käynyt plastiikkakirurgilla.....No ei Vttu kukaan ole noin tyhmäää. Ihan sama kun jos minä sanoisin olevani normaalipainoinen, mutta roteva vaikka oikeasti olen läski, kaikki näkisi, että olen läski. Miehet luulee oikeasti olevansa keskivertopo komeempii ja ilmeisesti myös osaavansa huijata paremmin? Vai luuletteko, että se ei haittaa, että sitten treffeillä voi "puhua ympäri" Naiset ei ole tyhmiä, jos olisi, niin palsta-keijojen geijokaan ei olusi sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen päiväys mennyt umpeen?
Just se mikä menee umpeen +25 v. ikäisistä naisista. Niillä menee SE reikä umpeen ja alkaa pihtaaminen = parasta ennen ummessa = biojätettä / roskiin. Suomalainen nainen Rummoutuu välittömästi kun +25 v. tulee täyteen.
No ei ole onneksi sinun ongelma, kun sinä et kelpaa edes 3x 25-vuotiaille naisille
Vierailija kirjoitti:
Taas joku miesvihaketju.
Kyllä. Ikänsä, pituutensa ja parisuhde statuksesta.... Ihan voin kokemuksesta sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just se mikä menee umpeen +25 v. ikäisistä naisista. Niillä menee SE reikä umpeen ja alkaa pihtaaminen = parasta ennen ummessa = biojätettä / roskiin. Suomalainen nainen Rummoutuu välittömästi kun +25 v. tulee täyteen.
No ei ole onneksi sinun ongelma, kun sinä et kelpaa edes 3x 25-vuotiaille naisille
Osuipas & Upposipas kivasti näköjään, mitäs RummO kuuluu ? : )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ajattelit, että tämä suuri määrä biojätettä hoidetaan? Pitäiskö ihan keskitys* perustaa vai? Missäs iässä miehet muuttuu ongelmajätteeksi? Miesten mielestä ei varmaan missään iässä,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi. Siitä puhe mistä puute. Katkera mies, mutta en ihmettele yhtään, että kukaan ei sinua huoli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ajattelit, että tämä suuri määrä biojätettä hoidetaan? Pitäiskö ihan keskitys* perustaa vai? Missäs iässä miehet muuttuu ongelmajätteeksi? Miesten mielestä ei varmaan missään iässä,
Ensinnäkin, miehet _EIVÄT_ Rummoudu eli mene pilalle kuten naiset. Mitenkö Rummot olisi syytä hoitaa ? No niistähän voidaan esim. tehdä ilmastovelvotteita täyttääksemme biodieseliä, lannotteita, keittää saippuaa (afrikassa olisi kuulemma kova kysyntä !) tai sitten vain perehtyä etelä-saksan ja puolan käytettyjen uunien markkinoihin. Huhujen mukaan siltä alueelta löytyy koeteltua tekniikkaa, josta on otettu jo useat savut eli toimivat takuuvarmasti. Siinä nyt olisi muutamia mahdollisia vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi naiset ei feikkaa ikäänsä Tinderissä :). Yllättävän monta 39-vuotiasta löytyy :).
En tiedä iästä, mutta painon moni ilmoittaa n. 20 kg alakanttiin, ei sillä, että painosta välittäisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas joku miesvihaketju.
Kyllä. Ikänsä, pituutensa ja parisuhde statuksesta.... Ihan voin kokemuksesta sanoa.
Tämä on niin totta. Kuva voi olla 15vuotta vanha, tai oettu siten että et voi päätellä siitä mitään. Ja toi pituudenkin valehtelu on aika yleistä, varsinkin keskimittaisilla tai lyhyillä miehillä. Ja sitten tämä parisuhde status.... Joo . Jotkut on tosi törkeitä, ihan avoimesti naimisissa, perheellisiä, mutta porkkana etsitään kakkossuhdetta, panoseuraa, kevyt suhdetta tms ja "ollaan eroamassa, mutta asiat kesken (vaimo ei tiedä, eikä olla eroamassa) tai Valehdellaan olevansa sinkkuna. Näitä miehiä on paljon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin, miehet _EIVÄT_ Rummoudu eli mene pilalle kuten naiset. Mitenkö Rummot olisi syytä hoitaa ? No niistähän voidaan esim. tehdä ilmastovelvotteita täyttääksemme biodieseliä, lannotteita, keittää saippuaa (afrikassa olisi kuulemma kova kysyntä !) tai sitten vain perehtyä etelä-saksan ja puolan käytettyjen uunien markkinoihin. Huhujen mukaan siltä alueelta löytyy koeteltua tekniikkaa, josta on otettu jo useat savut eli toimivat takuuvarmasti. Siinä nyt olisi muutamia mahdollisia vaihtoehtoja.
Hyi Vttu miten SAIRAS . Vaikka olisi prov* tai " huumoria"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas joku miesvihaketju.
Tämä on niin totta. Kuva voi olla 15vuotta vanha, tai oettu siten että et voi päätellä siitä mitään. Ja toi pituudenkin valehtelu on aika yleistä, varsinkin keskimittaisilla tai lyhyillä miehillä. Ja sitten tämä parisuhde status.... Joo . Jotkut on tosi törkeitä, ihan avoimesti naimisissa, perheellisiä, mutta porkkana etsitään kakkossuhdetta, panoseuraa, kevyt suhdetta tms ja "ollaan eroamassa, mutta asiat kesken (vaimo ei tiedä, eikä olla eroamassa) tai Valehdellaan olevansa sinkkuna. Näitä miehiä on paljon
Niin on, mutta aivan yhtä paljon on valehtelevia naisia. Toisaalta naisethan valehtelevat vaan miesten pinnallisuuden vuoksi, joten sitä ei lasketa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonto pitää huolen mies- ongelmasta: miehistä suuri osa syrjäytyy, niillä on paljon terveysongelmia, suuri joukko miehiä ei löydä ikinä parisuhdetta, joka olisi miehille paras terveystalo, miehet kuolevat nuorina ja tekevät paljon itsemurhia.
Vierailija kirjoitti:
Ihanko oikeasti joku +45 mies kuvittelee menevänsä 30-vuotiaasta? Heheheeeee, vaikka olisi miten "nuorekas" ja treenattu ja vaikka käynyt plastiikkakirurgilla.....No ei Vttu kukaan ole noin tyhmäää. Ihan sama kun jos minä sanoisin olevani normaalipainoinen, mutta roteva vaikka oikeasti olen läski, kaikki näkisi, että olen läski. Miehet luulee oikeasti olevansa keskivertopo komeempii ja ilmeisesti myös osaavansa huijata paremmin? Vai luuletteko, että se ei haittaa, että sitten treffeillä voi "puhua ympäri" Naiset ei ole tyhmiä, jos olisi, niin palsta-keijojen geijokaan ei olusi sinccis
Mä olen 46. Mutta joka ikinen mies ja nainen, jonka olen tavannut, on veikannut minua alle kolmekymppiseksi. Ei se aina ole mukavaa olla niiiiiin paljon ikäistään nuoremman näköinen. Omanikäisiä ei kiinnosta, koska se kuulemma tuo oman vanhenemisen niin näkyville ja ehkä vähän pelottaakin. Nuoremmat katoavat kun kuulee oikean iän.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tavannut 45v miestä joka väittää olevansa 30.
Mutta palstamammat näköjään koko ajan.
Eikö se ole aivan selvää, että kysyy toisen henkkarit ensin?
Vaikka toinen saisi valheella houkuteltua treffeille, katso heti tavatessa henkkarit.
Se ei ole tunneasia vaan käytännön asia.
Henkilö joka voi valehdella pikkuasiassa, voi valehdella myös isommissa asioissa.
Älkää olko typeriä.
Eli siksi en saa seuraa, koska mulla lukee ihan oikea ikä, niin kaikki luulee mun kuitenkin valehtelevan ja luulevat että olen yli 60v todellisuudessa.
M41