40+ miehet, jotka esiintyvät tinderissä alle 30-vuotiaina
Onnistuuko joku oikeesti huijaamaan tuolla jotain? Itse ainakin swaippaan heti vasemmalle. Se ikä oikeesti näkyy naamassa ja kropassa.
Kommentit (65)
Olen transikäinen. Koen olevani nuori poika keski-ikäisen ruumiissa. Jos et hyväksy tätä mun erityislaatuisuuttani, niin olet na tsi!
T: Poika 43v.
Hopeakettu. kirjoitti:
Pakko yrittää, kun oman ikäisistä naisista on päiväys mennyt umpeen.
Niin on sunkin.
En tiedä, mutta mitä väliä sillä on? Ylipäänsä, mitä ihmiset keskittyvät toisten tinderöintiin jne.?
n18 kirjoitti:
En tiedä, mutta mitä väliä sillä on? Ylipäänsä, mitä ihmiset keskittyvät toisten tinderöintiin jne.?
Eiköhän ne vanhaa miestä etsivät parikymppiset naiset itse rajaa ikäkriteerin niihin vanhoihin miehiin. Yrittäisivät niitä ja jättäisivät ikäisistään tykkäävät rauhaan.
Mikä ihmeen päiväys mennyt umpeen?
Varmaan etsivät teitä 40v+ mammoja jotka ootte vielä parikymppisten missien näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan etsivät teitä 40v+ mammoja jotka ootte vielä parikymppisten missien näköisiä.
Täytyy kyllä sanoa,että mun vartalo on vielä,kun misseillä tässäkin iässä :).Ikä näkyy hyvin vähän kasvoista.
Hopeakettu. kirjoitti:
Pakko yrittää, kun oman ikäisistä naisista on päiväys mennyt umpeen.
Itsekin esiinnyn Tinderissä 25-vuotiaana. Silloin saan paljon swaippauksia ja Tinderin algoritmi näyttää mulle ne parhaimman näköiset miehet. Bioon olen toki kirjoittanut oikean ikäni (42), mutta eihän sitä kukaan lue.
No kyllähän se ikä näkyy ja paljastuu viimeistään treffeillä jos on laittanut tarkoituksella vanhoja kuvia. Minulle ainakin tosi iso turn off jos mies on ennenaikaisesti rupsahtanut, kertoo että mies on elänyt todella kuluttavaa elämää. Itse pidän kyllä kunnostani ja ulkonäöstäni huolta ja haluan samanlaisen kumppanin jonka kanssa voi sitten lähteä vaikka sinne lenkillekin yhdessä.
N34
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän se ikä näkyy ja paljastuu viimeistään treffeillä jos on laittanut tarkoituksella vanhoja kuvia. Minulle ainakin tosi iso turn off jos mies on ennenaikaisesti rupsahtanut, kertoo että mies on elänyt todella kuluttavaa elämää. Itse pidän kyllä kunnostani ja ulkonäöstäni huolta ja haluan samanlaisen kumppanin jonka kanssa voi sitten lähteä vaikka sinne lenkillekin yhdessä.
N34
Pointti onkin se, että useimmat ihmiset aidosti kuvittelevat näyttävänsä nuoremmilta ja olevansa ikäistään paremmassa kunnossa henkisesti ja fyysisesti. Siksi valhekaan ei tunnu oikeasti valheelta. Tämä on samanlainen ylivertaisuusharha kuin esim se, että 95% ihmisistä ajattelee olevansa keskimääräistä parempia autokuskeja jne.
M 47 kirjoitti:
Täällä nuorekas 47v mies joka harrastaa juoksua ja kahvakuulailua. Vaihdoin tinderissä iäksi 31v ja hyvin menee läpi. Saan seksiseuraa 19-28v naisista helposti. Jopa liian helposti. Pukeudun nuorekkaasti ja seuraan nuorian kiinnostavia asioita.
No tätä just tarkotin! T. 42-v nainen joka Tinderissä 25-v. Ps. Ollaankohan oltu sun kanssa treffeillä?
Mitä järkeä on esiintyä itseään nuorempana kun se johtaa vain pettymykseen ja noloon tilanteeseen kun tapaa? Kuka sellaista ehdoin tahdoin haluaa?
Ihan samalla tavalla olen nähnyt paljon vanhempia naisia jotka feikkaavat iän.
Myös lihavat naiset yrittävät ottaa kuvia missä ei näy läski.
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä on esiintyä itseään nuorempana kun se johtaa vain pettymykseen ja noloon tilanteeseen kun tapaa? Kuka sellaista ehdoin tahdoin haluaa?
Mitä väliä sillä on? Kun toinen on jo nähnyt vaivaa tullakseen treffeille ja kuvitellut mielessään onnistuneet treffit kiinnostavan miehen kanssa, seksin saaminen on todennäköisempää. Se on psykologiaa: kun olet panostanut johonkin asiaan, haluat uskotella itsellesi, että ratkaisu oli hyvä. Siinä vaiveessa ei kuitenkaan ehdi enää saada uusia treffejä illaksi. Toki jotkut suuttuvat, mutta harva kehtaa epäillä ikääni ääneen.
Vierailija kirjoitti:
M 47 kirjoitti:
Täällä nuorekas 47v mies joka harrastaa juoksua ja kahvakuulailua. Vaihdoin tinderissä iäksi 31v ja hyvin menee läpi. Saan seksiseuraa 19-28v naisista helposti. Jopa liian helposti. Pukeudun nuorekkaasti ja seuraan nuorian kiinnostavia asioita.
No tätä just tarkotin! T. 42-v nainen joka Tinderissä 25-v. Ps. Ollaankohan oltu sun kanssa treffeillä?
Mätcsh mäid in heavön!!!
Nooo, kyllähän se ikä näkyy niistä kuvista kuitenkin. Yli 40v mies ei voi mitenkään näyttää alle 30-vuotiaalta.
Vierailija kirjoitti:
Nooo, kyllähän se ikä näkyy niistä kuvista kuitenkin. Yli 40v mies ei voi mitenkään näyttää alle 30-vuotiaalta.
No helppohan kuvia on muokata. Millä vuosikymmenellä oikein elät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No helppohan kuvia on muokata. Millä vuosikymmenellä oikein elät?
Ei noi osaa eea muokata kuviaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen transikäinen. Koen olevani nuori poika keski-ikäisen ruumiissa. Jos et hyväksy tätä mun erityislaatuisuuttani, niin olet na tsi!
T: Poika 43v.
Kiva provoilla vakavalla aiheella, mutta nyt kun otit puheeksi, me transäijät ollaan usein huomattavasti ikäistämme nuoremman näköisiä ja mut lähes nelikymppisenä mielletään alle 3-kymppiseksi - mikä ei hirveästi imartele, koska tunnen itseni ihan ikäisekseni ja kiinnostun lähinnä vain itseäni vanhemmista naisista.
:'D tinder, aikamme toinen syöpä