Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vilja Eerika ja lastensuojelu

Vierailija
25.10.2019 |

Katsoin eilen dokumentin, tämä tapaus on ahdistanut minua jo vuosia. Ihmettelen sosiaalitoimea ja lastensuojelua, meillä tavallinen suomalainen perhe, olemme miehen kanssa yhdessä, kummallakin työpaikat, asumme arvostetulla alueella ja muutenkin kaikki lasten asiat hoidettu hyvin neuvolakäyntejä myöden. Kun soitin toisen lapsemme ollessa alle vuoden ikäinen julkisen terveydenhuollon lääkäriajanvaraukseen, että haluaisin päästä lääkäriin ja mittauttamaan veriarvot koska olen yksinkertaisesti valvomisesta niin loppu, etten jaksa enää. Aloin itkemään puhelimessa, koska olin niin väsynyt, sillä olin valvonut 3 vuotta lasten kanssa. Vähän ajan päästä minulle soitettiin lastensuojelusta, ja kotikäynti tultiin tekemään samana päivänä. Lastensuojelusta huomattiin heti, että ilmoitus oli aiheeton ja meillä asiat hyvin, mutta on hienoa, että kynnys on alhainen. MIKSI Vilja Eerikan kotona ei menty käymään ja haastateltu tarkemmin hänen isäänsä ja äitipuoleaan heidän kotonaan? Ja Vilja Eerikaa? En voi ymmärtää tätä tapausta. Rauha Vilja Eerikan sielulle. <3 :,(

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme