Miksi niin monella naisella on tatuoituna erektiossa oleva penis?
Kommentit (25)
SuxetSuxet kirjoitti:
Kuka sitä nyt velttoa penistä itseensä tatuoisi!?!
Penisaddiktinaiset esim
SuxetSuxet kirjoitti:
Kuka sitä nyt velttoa penistä itseensä tatuoisi!?!
Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Maisa Torppa, Martina Aitolehti ja Sannikka Ukkola nyt ainakin
Meinasin sanoa, että ei kai kukaan täysjärkinen nainen itseensä penistä tatuoi.
tämä ketju on parasta pitkään aikaan.
Kuva olisi kiva, kai noista aiemmin nimetyistä rouvista ja heidän hienoista leimoistaan jotakin kuvia löytyy?
Se on Erektiossa Olevan Peniksen Sisarkunnan symboli. Minulla on myös kyseinen tatuointi, ja meitä on paljon. Kertoisin toiminnastamme mielelläni, mutta meillä on vaitiolovelvollisuus. Tervehdys kaikille siskoille!
Puutteessa olevia ja valmiita antamaan milloin vai kenelle vain. Ei tuo muuta voi tarkoittaa. Luuletteko etteivät ole saaneet tuota itseään "PALKKIOKSI" tatuoijalta. En usko että yksikään tatuoisi tuollaisen ilman pikku kokeilua.
Vaikka tatuoinnit noin yleisesti eivät tee ihmisestä sen huonompaa, uskaltaisin väittää että kertoo jotain piireistä missä itse liikkuu jos erektiotatuoinnit näyttäytyy noin yleisinä. Samoin jos tuntuu että useilla miehillä on naisen sukuelimistä tatuointeja.
Maisa Torpalla tiettävästi on reiteen tatuoitu penis, mutta tuskin kellään muulla
Vierailija kirjoitti:
Maisa Torpalla tiettävästi on reiteen tatuoitu penis, mutta tuskin kellään muulla
”Tiettävästi”
Vierailija kirjoitti:
Se on Erektiossa Olevan Peniksen Sisarkunnan symboli. Minulla on myös kyseinen tatuointi, ja meitä on paljon. Kertoisin toiminnastamme mielelläni, mutta meillä on vaitiolovelvollisuus. Tervehdys kaikille siskoille!
Hei Sisar! Muistutan EOPSin säännöistä!!!
Eli siis eihän mitään tällaista sisarkuntaa ole TIETENKÄÄN olemassakaan!
Laita kuva jostain naisesta, jolla on tuollainen tatuointi.