Treffit tulossa, kiinalainen ravintola vai pizzalle?
Kommentit (27)
Pizzalle! Kunhan ei ole kotipizza, pizzaexpress, tai joku pizza- kebabjointti, vaan ihan kunnon pizzeria, Skiffer, Niska tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinalaisessa on yleensä buffet, josta nirsokin löytää jotain. Ja puikoilla ei tarvi syödä.
Jos mut vietäis buffaan syömään ensitreffeillä, niin toisia ei tulisikaan.
Voisitko perustella hieman...
Ruoan puolesta kumpikin kävisi minulle. Valitsisin kiinalaisen ravintolan sen takia, että niissä on yleensä intiimimpi tunnelma ja hiljaista. Riippuu tietysti ravintolasta. Lisäksi kiinalaisten ravintoloiden henkilökunta on yleensä erityisen kohteliasta, mikä loisi omalta osaltaan hyvät puitteet miellyttävälle treffikokemukselle.
Jos taas pitää hiljaista ympäristöä kiusallisena, niin sitten kannattaa valita mieluummin se pizzaravintola.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Helsingissä hyvä kiinalainen ravintola on yhtä harvinainen asia kuin yksisarvinen, joten pizzalle. Vaikkapa Via Tribunaliin, ja pizzan kylkeen iso lasillinen amaronea. <3
Nuo eivät ole mielestäni hirveän romanttisia treffiravintoloita, ainakaan deittivaiheessa. Muistan itse käyneeni treffeillä ranskalaiskeittiön antimia tarjoavassa ravintolassa, ja kerran brunssilla kivan kodikkaassa paikassa. Myöhemmin vähän vakiintunempana (eksän kanssa) käytiin rennommissa paikoissa (pizza, wok, burgerit) ja hienot ravintolat olivat muodollisille treffi-illoille.
Miten olisi sushiravintola? Lähtisin sushitreffeille melkein milloin vain.
Vierailija kirjoitti:
Nuo eivät ole mielestäni hirveän romanttisia treffiravintoloita, ainakaan deittivaiheessa. Muistan itse käyneeni treffeillä ranskalaiskeittiön antimia tarjoavassa ravintolassa, ja kerran brunssilla kivan kodikkaassa paikassa. Myöhemmin vähän vakiintunempana (eksän kanssa) käytiin rennommissa paikoissa (pizza, wok, burgerit) ja hienot ravintolat olivat muodollisille treffi-illoille.
Miten olisi sushiravintola? Lähtisin sushitreffeille melkein milloin vain.
Oletko suunnilleen 20-30 v lapseton nainen? Tarjoan sushit, lähe seuraksi.
Jos mut vietäis buffaan syömään ensitreffeillä, niin toisia ei tulisikaan.