Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VVilmaviesti että lapsi ei suostu kirjottamaan kynällä, vastasin että

Vierailija
24.10.2019 |

1900 luku oli ja meni, ei meidän lapsen tarvi enää kirjottaa. Eipä kuulunut sen jälkeen enää koulusta mitään :))

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän Yazzica-Amalian tarvitse osata kirjoittaa. Sen verran jos oppisi lukemaan, että voisi äitiraukalle sossun ja kelan papereita tavata, kun äiti on niin väsynyt asianhaarojen levittelystä.

Vierailija
22/27 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjotus ihan vanhan aikasta IMO

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset ne vasta edistyksellisiä ovatkin.  Elävät jo tänä päivänä, huomisen yhteiskuntaa.

Tulevaisuudessa kynät jäävät tarpeettomiksi työvälineiksi.

niin jää aakkosetkin.. tilalle tulevat täpättävät kuvat ”minun kuva” ”haluta” ”vesipisara” - Minä haluan vettä.

👦🙏💧

Vierailija
24/27 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi opetella jotain kuolevaa käytäntöä...

Vierailija
25/27 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset ne vasta edistyksellisiä ovatkin.  Elävät jo tänä päivänä, huomisen yhteiskuntaa.

Tulevaisuudessa kynät jäävät tarpeettomiksi työvälineiksi.

niin jää aakkosetkin.. tilalle tulevat täpättävät kuvat ”minun kuva” ”haluta” ”vesipisara” - Minä haluan vettä.

matematiikkaakin tekee ne muut, mitä ei wikipediasta löydy. johan kauppoihin on tarvittu prosenttitaulukot, kun älyköt eivät osaa enää perusmatikkaa. osaavat kyllä katsoa tubesta hölmöim,ät. ideot, mutta eivät tiedä, mitä kassalla maksaa. tosin sitäkäön taitoa ei tarvita, kun korttiahan sille koneelle näytetään - sen taidosta kertoo sadattuhannet maksuhäiriöiset nuoret. ”mihin sitä matikkaa nyt tarvii?”

Ei kannata opetella turhia asioita.

Vierailija
26/27 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä naurata enää sitten kun lastensuojelu on ovella.

Vierailija
27/27 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ttutkimusten mukaan käden ja silmän yhteistyö, hienomotoriikka, on ihan oleellinen aivojen kehitykselle. Onnea vaan sinne sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan