VVilmaviesti että lapsi ei suostu kirjottamaan kynällä, vastasin että
1900 luku oli ja meni, ei meidän lapsen tarvi enää kirjottaa. Eipä kuulunut sen jälkeen enää koulusta mitään :))
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset ne vasta edistyksellisiä ovatkin. Elävät jo tänä päivänä, huomisen yhteiskuntaa.
Tulevaisuudessa kynät jäävät tarpeettomiksi työvälineiksi.
niin jää aakkosetkin.. tilalle tulevat täpättävät kuvat ”minun kuva” ”haluta” ”vesipisara” - Minä haluan vettä.
👦🙏💧
Miksi opetella jotain kuolevaa käytäntöä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset ne vasta edistyksellisiä ovatkin. Elävät jo tänä päivänä, huomisen yhteiskuntaa.
Tulevaisuudessa kynät jäävät tarpeettomiksi työvälineiksi.
niin jää aakkosetkin.. tilalle tulevat täpättävät kuvat ”minun kuva” ”haluta” ”vesipisara” - Minä haluan vettä.
matematiikkaakin tekee ne muut, mitä ei wikipediasta löydy. johan kauppoihin on tarvittu prosenttitaulukot, kun älyköt eivät osaa enää perusmatikkaa. osaavat kyllä katsoa tubesta hölmöim,ät. ideot, mutta eivät tiedä, mitä kassalla maksaa. tosin sitäkäön taitoa ei tarvita, kun korttiahan sille koneelle näytetään - sen taidosta kertoo sadattuhannet maksuhäiriöiset nuoret. ”mihin sitä matikkaa nyt tarvii?”
Ei kannata opetella turhia asioita.
Eipä naurata enää sitten kun lastensuojelu on ovella.
Ttutkimusten mukaan käden ja silmän yhteistyö, hienomotoriikka, on ihan oleellinen aivojen kehitykselle. Onnea vaan sinne sitten.
Ei meidän Yazzica-Amalian tarvitse osata kirjoittaa. Sen verran jos oppisi lukemaan, että voisi äitiraukalle sossun ja kelan papereita tavata, kun äiti on niin väsynyt asianhaarojen levittelystä.