Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiutin ihanan sisustusesineen, nyt käperryn nojatuoliin hyvän kirjan ja teemukin pariin

Vierailija
24.10.2019 |

Tulipa sisustusliikkeessä vastaan sellainen seinätarra, josta olen aina unelmoinut. Nyt luen sen alla kirjaa :)

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kirja parhaillaan ja eteisessä Stockmannin hyvän asiakkaan kangaskassi.

Vierailija
22/30 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää tykkäämässä myös instassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitteko, että alan nauhoittaa podcasteja?

Arvon kaikkien vastaajien kesken meikkipaletin, jonka sain maailman parhaalta yhteistyökumppaniltani. 

Vierailija
24/30 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä torkkupeiton alta höyryävä teemuki kädessäni juolahtikin mieleeni, että koska ootte niin ihania ja seuranneet mua niin uskollisesti, annan teille mahdollisuuden osallistua jouluarvontaan, jossa voit voittaa tällaisen mukin sinäkin. Klikkaa linkkiä <3

Vierailija
25/30 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se varmasti mitä ihanin jouluarvonta?

Vierailija
26/30 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko myös mitä ihanin tupsupipo päässä sisällä?

Vierailija
27/30 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo pitkään haaveillut ihka aidosta Teemukissan teemukista, ja nyt siihen vihdoin sattui tilaisuus kun itse Teemukissa otti muhun yhteyttä! Pian postissa odottelikin teemuki kotiuttamista, ja nyt olen juonut kaikki teeni Teemukissan teemukista! Kyllä täytyy sanoa että ilta tee maistuu paremmalta kuin aiemmista mukeistani! Alapuolella 200 lavastettua kuvaa teemukistani eri kuva kulmista otettuna sisustus valojen kera! Ja nyt mulla on hyviä uutisia, nimittäin sain teille alekoodin! Koodilla turhanpäiväinenblogi3 saat teemukistasi just nyt -3% eli kannattaa olla nopee!!!

Vierailija
28/30 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kotiutin ihanan esineen kirppikseltä ja nyt postaan kuvia instaan, jossa kädet ison teemukin ympärillä, katse suunnattuna kaukaisuuteen. Takana torkkupeitto, kynttilät ja Chanelin "aito" paperikassi pariisista. Life is so good. Matka varattuna Mauritiukselle. T. lähihoitaja.

Vierailija
29/30 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käperryn tietokoneelleni sikiöasentoon kera Rörstrandin kahvikupposen. Keskityn nauttimaan AV:n lukukokemuksesta tällaisena ihanana joulukuun hämäränä aamuna. Sytyttelin jo loisteputken kylppäriin ja sieltä kajastaa ihana tunnelmavalo. <3 kotoilu <3 

Vierailija
30/30 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siemailen teetä ja maistelen konvehteja 3,95/300g.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi