Kotiutin ihanan sisustusesineen, nyt käperryn nojatuoliin hyvän kirjan ja teemukin pariin
Tulipa sisustusliikkeessä vastaan sellainen seinätarra, josta olen aina unelmoinut. Nyt luen sen alla kirjaa :)
Kommentit (30)
Käykää tykkäämässä myös instassa!
Haluaisitteko, että alan nauhoittaa podcasteja?
Arvon kaikkien vastaajien kesken meikkipaletin, jonka sain maailman parhaalta yhteistyökumppaniltani.
Täältä torkkupeiton alta höyryävä teemuki kädessäni juolahtikin mieleeni, että koska ootte niin ihania ja seuranneet mua niin uskollisesti, annan teille mahdollisuuden osallistua jouluarvontaan, jossa voit voittaa tällaisen mukin sinäkin. Klikkaa linkkiä <3
Onko se varmasti mitä ihanin jouluarvonta?
Onko myös mitä ihanin tupsupipo päässä sisällä?
Olen jo pitkään haaveillut ihka aidosta Teemukissan teemukista, ja nyt siihen vihdoin sattui tilaisuus kun itse Teemukissa otti muhun yhteyttä! Pian postissa odottelikin teemuki kotiuttamista, ja nyt olen juonut kaikki teeni Teemukissan teemukista! Kyllä täytyy sanoa että ilta tee maistuu paremmalta kuin aiemmista mukeistani! Alapuolella 200 lavastettua kuvaa teemukistani eri kuva kulmista otettuna sisustus valojen kera! Ja nyt mulla on hyviä uutisia, nimittäin sain teille alekoodin! Koodilla turhanpäiväinenblogi3 saat teemukistasi just nyt -3% eli kannattaa olla nopee!!!
Minä kotiutin ihanan esineen kirppikseltä ja nyt postaan kuvia instaan, jossa kädet ison teemukin ympärillä, katse suunnattuna kaukaisuuteen. Takana torkkupeitto, kynttilät ja Chanelin "aito" paperikassi pariisista. Life is so good. Matka varattuna Mauritiukselle. T. lähihoitaja.
Mä käperryn tietokoneelleni sikiöasentoon kera Rörstrandin kahvikupposen. Keskityn nauttimaan AV:n lukukokemuksesta tällaisena ihanana joulukuun hämäränä aamuna. Sytyttelin jo loisteputken kylppäriin ja sieltä kajastaa ihana tunnelmavalo. <3 kotoilu <3
Siemailen teetä ja maistelen konvehteja 3,95/300g.
Ihana kirja parhaillaan ja eteisessä Stockmannin hyvän asiakkaan kangaskassi.