Onko uusi normi nykyään, että tehdään lapsia useamman ihmisen kanssa?
Erotaan ja uuden kanssa aletaan tekemään lisää. Joillain lapsia kolmen jopa neljän eri ihmisen kanssa? Aika eläimellistä menoa.
En sano, etteikö tätä olisi tapahtunut koko ihmishistoria, mutta silloin sitä mentiin ristiin rastiin ja lapsia hylättiin, ei ollut ehkäisyä, ä_päriä ei tunnustettu. Ihmiset olivat köyhiä, tietämättömiä ja kärsimystä varmasti oli. Mutta yhä nykyään ja tuntuu jotenkin, että on todella yleistä?
Miksi haluatte lisääntyä useamman ihmisen kanssa?
Kommentit (63)
No tänne voin paljastaa että häpeän sitä että olen tehnyt 3 eri miehelle lapsii..se kuullostaa niin kauhealta..en ikinä paljasta tätä muille Tarkotan niille jotka on työkavereita tai vain tuttuja..se on häpeällistä..Mä oisin halunnu ydin perheen..Ja se on minustakin kaikista paras lapselle..ensimmäinen mies oli nuoruuden rakkaus,yhessä oltiin 7 vuotta,tästä syntyi 2 lasta..tämän jälkeen luulin taas että nyt olen elämäni rakkauden löytänyt,olin väärässä..yhessä oltiin 8vuotta ja 1 lapsi syntyi..nykyisen miehen kanssa olen ollut 6 vuotta ja meillä on yksi yhteinen lapsi joka on nyt 2vuotias..en ole ylpeä itsestäni mutta lapsia rakastan silti..Ja jos tästä 3 miehestä ero tulee niin en ota enää miestä..kyllä ne nyt on sit nähty..
Up