Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sieltähän se totuus Jennifer Anistonin ruokavaliosta tuli, vai että muka herkuttelisi juustoilla ja kermalla, hah!

Vierailija
24.10.2019 |

Anistohan väitti vuosia että pysyy hoikkana vhh ruokavaliolla. Hiilarit pannaan ja juustoja ja kermaa ruokaan.

Nyt: Hollywood-tähdet Jennifer Aniston ja Reese Witherspoon myönsivät karun totuuden, miten he pysyvät niin laihoina – noudattavat äärimmäistä ruokavaliota.

Näyttelijäkaverukset Jennifer Aniston ja Reese Witherspoon kertovat noudattavansa 16:8-dieettiä, jossa suurin osa vuorokaudesta paastotaan.

https://www.is.fi/viihde/art-2000006283565.html

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen 16:8 ruokavaliolla, se on itselleni luontaisin ateriarytmi. Mutta mahtuu siihen kahdeksaan tuntiin juustoa ja kermaa ja herkutteluakin jos haluaa. Eivät nuo sulje toisiaan pois.

Artikkelissa kyllä todettiin, että vaikka tää 16:8 -dieetti ei sulje pois teoriassa mitään ruoka-aineita, niin  Aniston ja Witherspoon ovat "tiukkoja myös ravintonsa suhteen". Eli eivät ehkä kuitenkaan sen 8 tunnin aikana vedä mitään kermaa ja herkuttele kauheesti?

Mitä se sekoilet? Miksi tarkkana oleminen sulkisi pois rasvan ja herkuttelun? Tarkkana oleminen ravinnon suhteen todennäköisemmin tarkoittaa ettei vedetä höttöhiilareita, sokereita ja muita tarpeettomia asioita. Herkuttelu kun ei kaikille tarkoita mitään karkkia ja sipsiä.

Vierailija
62/64 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten osapaasto sulkee pois kerman ja juuston? :,D nyt on harvinaisen yksinkertainen ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastaako kukaan näistä vähän syövistä liikuntaa? Enkä tarkoita mitään kävelyä, vaan vaikka 5 km tai 10 km juoksu tai 30 km fillarilenkki?

Minä esimerkiksi. Ravintolassa en koskaan jaksa syödä koko annosta ja se nolottaa. Kahdesta syystä; kaikki muut pöytäseurueessa alkavat taivastelemaan, että "Eksä enempää muka syö, ootko laihiksella, onko se pahaa, ota nyt lisää!". Muutaman kerran olen väkisin tunkenut ruokaa naamaani ja sitten myöhemmin oksentanut. Ihan spontaanisti, ei ole bulimiaa, kehoni ei vaan kestä sitä ylitäynnä oloa. Se, etten jaksa on erityisen noloa silloin, jos joku toinen tarjoaa.

Toinen syy on tarjoilijan ilme kun hakee pois lautasen mistä on syöty kolmasosa. "Maistuiko?" Kyllä, mutta kun en JAKSA enempää! Anteeksi siitä.

Olen ratkaissut ongelman tilaamalla vain alkupalan. Naurakoot, mulle se on sopiva annos.

Syön kahdesti päivässä, lounaan ja illallisen. Annoskoko on suunnilleen reilu leipälautasellinen. Joskus syön lisäksi leivän tai hedelmän. Harrastan uintia neljästi viikossa, 1,5-2km kerralla, lisäksi lenkkeilen koirani kanssa aamuisin.

Ei pyörrytä, ei heikota. Päinvastoin, olen lähes ylienerginen. En kiellä itseltäni mitään, voin juoda viiniä tai syödä sipsejä jos siltä tuntuu. Viimeksi kun ostin sipsipussin se kesti kolme viikkoa.

Olen vain pieniruokainen, minkäs teet.

Vierailija
64/64 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

upeita naisia ovat joka tapauksessa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi